عمومی

مدل های جدید تونیک های حریر، نخی، تابستانی و اسپرت زنانه

تونیک دخترانه و زنانه یکی از آیتمهای بسیار پرکاربرد و محبوب در کمد لباس خانمهاست که تقریبا میشه برای هر موقعیتی مورد استفاده قرار داد و استایلی جذاب و منحصر به فرد داشت. این مدل از لباس زنانه و دخترانه، راحتترین مدل لباسی هست که میشه در مهمانی و جشن پوشید و استایلی شیک و جذاب داشت. شما میتونید مدلهای مختلف تونیک مجلسی، تونیک گیپوری، تونیک حریر، تونیک لمه و غیره رو با لگ، جوراب شلواری همراه با کفش پاشنه بلند و یا کفش پاشنه تخت بپوشید و یک استایل نیمه رسمی و شیک داشته باشید.

آرایش, زیبایی, طراحی

در این مقاله به بررسی مدل های جدید تونیک های حریر، نخی، تابستانی، اسپرت و نکات مهم مربوط به پوشیدن این آیتم ها میپردازیم. تونیک های حریر معمولا با پارچه های رنگ شاد یا گلدار دوخته میشوند و به دلیل ماهیت لخت و شیک این پارچه، به عنوان پیراهن های مجلسی نیز کاربرد دارند. این تونیک ها را میتوانید تنها و یا با یک جوراب شلواری نازک ترکیب کنید. یک مدل جدید آستین که در طراحی و دوخت تونیک های حریر سال جدید زیاد میبینیم، مدل کلوش و چین دار است.

تونیک های جین که به شکل راسته یا چسبان طراحی میشوند را بهتراست با اکسسوری های رنگی و شلوغ همراه کنید تا از سادگی مدل و رنگ لباس بکاهد. مدل آستین بلند این نوع تونیک ها را میتوانید در محیط های رسمی تری مثل دانشکده یا محیط اداری بپوشید. اسنکیرزهای سفید، بوت های دکتر مارتین، کفش های کانورس رنگی و اکسسوری با رنگ های گرم میتوانند گزینه های خوبی برای ترکیب شدن با تونیک جین باشند.

چوکر ها و اکسسوری های مچی شلوغ میتوانند استایل شما را به خوبی تکمیل کنند. یک مدل تونیک تابستانه که در سال ۲۰۱۹ در ردیف پرطرفدارها قرار گرفته و تمام برندهای معروف حیطه مد به آن پرداخته اند، تونیک های سفید گلدوزی شده هستند. این مدل لباس معمولا به شکل راسته و اورسایز دوخته میشود و ماهیت بوهواستایل به همراه دارد. کلاه و کیف حصیری، اکسسوری های چوبی و فلزی و سندل های چوبی میتوانند تکمیل کننده این مدل تونیک های تابستانه ی زیبا باشند.

شینیون های بسته یا مدل موی گوجه ای، طرح یقه را بهتر نشان میدهد. گوشواره های بزرگ حلقه ای یا آویزدار، گزینه ی مناسبی برای قرار گرفتن روی این لباس هستند. طرح پارچه ی اسکارف، یکی از مدل های جدید و مورد علاقه طراحان لباس در سال ۲۰۱۹ است. این طرح پارچه از شکل های شلوغ و در هم تشکیل میشود و در ابتدا بیشتر برای تولید روسری و دستمال گردن به کار برده میشد.

این مدل یقه میتواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که بالاتنه لاغری دارند. تونیک های حریر یقه حلزونی با را با سندل یا کفش پاشنه بلند همرنگ لباستان ترکیب کنید و استایل مینیمال و زیبایی برای یک مهمانی دوستانه بسازید. اگر امسال به دنبال خرید شومیز مجلسی و تونیک حریر ترندی و جذاب هستید، مدل های هاوایی و فلورال را نیز فراموش نکنید. تونیک های گیپور چه به شکل اورسایز و چین دار دوخته شوند چه به صورت چسبان، انتخاب مناسبی برای ساخت استایل های مهمانی به شمار میروند.

استفاده از رنگ های روشن پاستلی که بازتاب کننده نور شدید روزهای تابستان هستند، در طراحی تونیک های تابستانه کاربرد زیادی پیدا کرده است. اگر در روزهای تابستان مدتی طولانی بیرون از منزل به سر میبرید بهتر است چند تا از این تونیک های نخی گشاد که رنگ روشنی هم دارند در کمدتان داشته باشید. شلوارهای گشاد نخی که تا ساق پا را میپوشانند و یا جین های کاغذی دمپا میتوانند آیتم های دیگر استایل شما را تشکیل دهند.

تونیک های حریر با طرح اسکارف یکی از مدل های پرطرفداری هستند که در کالکشن های جدید میبینیم. این مدل پارچه به دلیل شلوغ بودن، معمولا الگوی دوخت ساده و کژوالی دارد و علاوه بر کاربرد به شکل تکی، میتواند با شلوار جین اسکینی رنگ روشن نیز ترکیب شود. توصیه میکنیم با این مدل لباس، از آرایش چهره و آرایش موی بسیار ساده ای استفاده کنید. پارچه ی حریر به دلیل جنس خاصی که دارد مناسب ترین گزینه برای دوخت یقه های چین دار و حلزونی است.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.