ورزشی

سهرابیان: قایقرانان کم فروشی نکردند/ انتظارات من بیش از حد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

چین, خبرنگار, دختران

به گزارش خبرنگار آنلاین از هانگژو، فینال رقابت‌های آب‌های آرام بازی‌های آسیایی در حالی امروز برگزار شد که ایران از حضور ٨ نماینده خود در ٦ ماده صاحب دو مدال برنز شد و دو عنوان هفتمی و پنجمی هم به دست آورد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن عذرخواهی از مردم گفت: شرمنده مردم عزیز ایران هستم و بابت نتایجی که به‌دست آمد عذرخواهی می‌کنم. اما دختران و پسران من تمام تلاش خود را کردند و کم‌فروشی نکردند.

وی با بیان اینکه آنها باعث افتخار من هستند، خاطرنشان کرد: به همان‌اندازه که کسب مدال‌شان برایم ارزشمند است، تلاش‌شان برای رسیدن به مدال هم برایم ارزشمند بود. شاید انتظارات من بیش از حد بود.

سهرابیان خاطرنشان کرد: از تمام مربیان و ورزشکارانی که ۵ سال تمام زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم که با کمبودهای فدراسیون مدارا کردند و خود را به اینجا رساندند. رقبای ورزشکارانم ضعیف نبودند و کسانی بودند که در فینال A المپیک حضور داشتند و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاده بودند.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: البته با توجه به تلاش بچه‌ها که با رکوردهای خوب توام بود، نمایندگان ما عالی بودند و امیدوارم فردا نتایج خوبی کسب کنند.

سهرابیان ادامه داد: باز هم از مردم عزیزم و معدود کسانی که از فدراسیون قایقرانی حمایت کردند، عذرخواهی می‌کنم.

سهرابیان در واکنش به حضور رکسانا رازقیان در فینال اسلالوم و نتایج مورد انتظار از او گفت: در اسلالوم و آب‌های خروشان تاکنون به مدارج بالا نرسیده‌ایم. خوشبختانه رکوردهای رازقیان بسیار خوب است و رنکینک خوبی هم نسبت به گذشته این رشته در ایران دارد. امیدورام تلاش‌هایش به نتیجه برسد.

ربیس فدراسیون قایقرانی البته کشورهای چین، چین تایپه، تایبند و ژاپن کشورهایی هستند که در این ماده در دوره‌های گذشته المپیکی شدند. این کشورها به دلیل داشتن اردوهای بلند مدت اروپایی با مربیان بسیار مجرب دنیا برگزار می‌کنند. امیدورام رازقیان هم با توجه به تمرین و در کنار آن ادامه تحصیل در فرانسه، بهترین نتایج را کسب کند.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.