ورزشی

ستایش آنچلوتی از ستاره انگلیسی و آسیب‌دیدگی خطرناک میلیتائو

بازی, چلسی, رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر بیلبائو به ستایش از خرید جدید تیمش پرداخت. او آسیب دیدگی میلیتائو را خطرناک و جدی دانست.

به گزارش مجله سلامتی ایران و به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل جدید رقابت های لالیگا را با پیروزی آغاز کرد و توانست با دو گل بیلبائو را شکست دهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: به خوبی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. وقتی انضباط و مسئولیت پذیری در تیم باشد همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در کناره‌ها بسیار خوب بودیم و توپ‌های زیادی را روی دروازه حریف ریختیم.

بیشتر بخوانید

او درباره بلینگام که در نخستین حضورش در لالیگا گلزنی کرد، گفت: او نشان می‌دهد که بازیکن استثنایی است. بلینگام شخصیت قوی دارد و خوشحالیم که چنین بازیکنی را در ترکیب تیم خود داریم. درباره رودریگو هم باید بگویم که او به همراه وینیسیوس بسیار پیشرفت کرده‌اند و نقش بسیار مهمی در فصل جاری با رئال خواهند داشت. امیدوارم که او بتواند رکورد 19 گل را پشت سرگذارد.

آسیب‌دیدگی جدی میلیتائو

آنچلوتی درباره آسیب دیدگی میلیتائو گفت: آسیب دیدگی او خطرناک است. باید در ساعات پیش رو وضعیتش بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. چنین آسیب دیدگی‌های اصلا خوب نیست.

سرمربی رئال درباره جذب کپا، سنگربان اسپانیایی چلسی گفت: او بازیکن رئال مادرید نیست و من تنها درباره بازیکنان تیمم صحبت خواهم کرد.

آنچلوتی در پایان درباره نیمکت‌نشینی تونی کروس و مودریچ گفت: آنها بخشی از رئال مادرید هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. آنها امشب نیمکت نشین بودند اما این بدین معنا نیست که در ترکیب اصلی به میدان نمی‌روند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.