ورزشی

دومین شکست هندبال ایران در مرحله اصلی بازی‌های آسیایی

کره جنوبی, کویت, مردان

تیم ملی هندبال مردان در دومین دیدارش از مرحله دوم بازی‌های آسیایی مقابل بحرین با ۹ اختلاف گل شکست خورد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، شاگردان وسلین وویوویچ در دومین دیدارشان از مرحله اصلی بازی‌های آسیایی مقابل بحرین به میدان رفتند و با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ مقابل بحرین شکست خوردند. نیمه اول این دیدار با حساب ۷ بر ۱۲ به سود بحرین به پایان رسیده بود. 

تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی این رقابت‌ها با تیم‌های کویت، بحرین و کره‌ جنوبی همگروه است. ایران با دو شکست مقابل بحرین و کویت باید فردا (یکشنبه) از ساعت ۹:۳۰ به مصاف کره جنوبی برود. 

مردان هندبال ایران در مرحله گروهی با ژاپن، عربستان و مغولستان هم‌گروه بودند که با یک پیروزی مقابل مغولستان، یک تساوی برابر عربستان و یک شکست مقابل ژاپن به مرحله اصلی رقابت‌ها صعود کردند.

یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، علی بخشی به عنوان ماساژور و روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند.

مشکل بزرگ وویوویچ و بازیکنان تیم ملی هندبال

وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال در خصوص عملکرد تیم ملی در بازی امروز برابر بحرین که با شکست ایران همراه بود، گفت: با وجود اینکه در نیمه اول خوب بودیم اما این موضوع برای بردن کافی نیست چرا که بازی ۶٠ دقیقه است، مثل همه بازی‌هایمان در هانگژو، بیشتر ما اشتباه فنی زیادی مرتکب شدیم و همین موضوع باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم.

وی ادامه داد: وقتی شما به تیم حریف اینقدر موقعیت و حدود ١۵ متر فضا و  موقعیت پیش افتادن را می‌دهید، بازگشت به بازی خیلی سخت می‌شود. این مشکل بزرگ من و تیم ملی هندبال ایران است که ما باید در خصوص آن موارد کار هایی انجام دهیم تا دیگر شاهد آن نباشیم.

سرمربی تیم ملی هندبال در پایان تصریح کرد: اکنون شانس داریم و باید تمرکز خود را روی بازی کره بگذاریم. به همین دلیل است که من یک شانس دیگر به بازیکنانم می‌دهم تا بهترین خودشان باشند و خودمان را برای بازی فردا آماده می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا ببینم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.