ورزشی

خط و نشان حسین عبدی برای برزیل و انگلیس!

برزیل, تیم ملی فوتبال نوجوانان, ژاپن

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ حسین عبدی درمورد هم گروه شدن تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا در جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: شاید بتوانم بگویم در سخت‌ترین گروه این جام قرار گرفتیم. برزیل دومین تیم پرافتخار در این رده سنی است. از جزایر کالدونیا اطلاعات کمتری دارم اما خیلی خوشحالم اگر قرار است قرعه سخت باشد که همه تیم‌ها و همه گروه‌ها سخت هستند، ما در گروهی افتادیم که سخت‌ترین گروه است.

وی افزود: خوشحالی من از این جهت است که تیم با اقتدار ایران توانسته است یکی از بهترین‌های آسیا لقب بگیرد و در تمام بازی‌هایش فقط یک باخت مقابل ژاپن که در سید یک جام جهانی قرار دارد، داشته است. در شرایطی که قبل از مسابقات قهرمانی آسیا توانستیم در یکی از جام‌ها این‌ تیم را ببریم اما در نیمه نهایی مسابقات آسیایی با اتفاقات رخ داده به آن تیم باختیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تاکید کرد: خوشحالم می‌توانیم مقابل برزیل و انگلیس بازی کنیم و اقتدار خود را نشان بدهیم. امیدوارم تمام تلاش خود را بکنیم و تیمی که درست کرده‌ایم و با این اقتدار بازی می‌کند، بتواند نتایج در خور شان کشور و هم وطنان عزیزمان به دست بیاورد. امیدوارم بتوانیم این جام را با موفقیت به پایان برسانیم.

251251

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.