ورزشی

تساوی سپاهان در اولین گام/ امان از دقایق پایانی!

تساوی سپاهان در اولین گام/ امان از دقایق پایانی!

دیدار تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی عراق با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته سوم از ساعت ۱۹:۳۰  در عراق به مصاف هم رفتند.

زردپوشان در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند، سپس کامبک زدند و در نهایت با گل دقایق پایانی جاسم، ۳ امتیاز را با یک تک امتیاز عوض کردند. پیامی نیازمند در این دیدار روز خوبی نداشت و به طور کلی اشتباه مدافعان این تیم هم زیاد بود. در نتیجه این تیم نتوانست در اولین گام آسیایی خود موفق عمل کند.

گفتنی است الاتحاد همزمان با این بازی رقیب خود را شکست داد تا به صدر جدول برود و سپاهان و نیروی هوایی به طور مشترک دوم باشند.

شرح گل‌ها:

در دقیقه ۲۵ تیم نیروی هوایی از سمت راست خط دفاعی سپاهان یک حرکت به قصد باز کردن دروازه حریف انجام داد و شوت جاسم، بازیکن این تیم پس از برخورد به یار زردپوش وارد دروازه شد.

در دقیقه ۳۰ سانتر ارسالی از سمت چپ خط دفاعی نیروی هوایی در یک شلوغی به دانشگر رسید و او دروازه‌ای که دروازه‌بان آن را ترک کرده بود و ادعای خطا روی خود داشت را باز کرد. Var هم این گل را تایید کرد.

در دقیقه ۶۷ محمد قربانی توانست در موقعیتی تک به تک دروازه عراقی‌ها را باز کند.

در دقیقه ۸۹ باز هم جاسم دروازه سپاهانی‌ها را باز کرد. او این گل را پس از یک دوی خوب با هم‌تیمی‌اش انجام داد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.