ورزشی

تا جایی که قانون اجازه دهد از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم

سجادی: تا جایی که قانون اجازه دهد از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم

سید حمید سجادی اظهار داشت: در راستای رشد رشته‌های ورزشی زیرنظر بخش خصوصی تا جاییکه که قانون اجازه دهد همکاری و حمایت لازم را از این بخش خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران، صبح امروز هیات مدیره کارخانه و باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک(ایرالکو) ضمن دیدار با وزیر ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت های باشگاه را ارائه کردند. دکتر سیدحمید سجادی در این نشست اظهار داشت: بنده بعنوان یک فرد ورزشی بسیار افتخار کردم که استان مرکزی یک استان دغدغه‌مند ورزشی است و برای ورزش برنامه‌های بسیاری دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در دنیا افزود: رویدادهای ورزشی در همه کشورها بعنوان یک عامل تاثیرگذار در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت، هویت‌سازی و معنادار کردن زندگی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه اراک نیز یکی از شهرستان‌های سرنوشت‌ساز و مهم و خاستگاه دوچرخه سواری و کوهنوردی در کشور است، گفت: در کشور ما نیز سرمایه‌ها و پتانسیل‌های ورزشی بسیاری متناسب با شرایط هر منطقه وجود دارد که باید حفظ و معرفی شوند.

سجادی افزود: بعنوان مثال دریاچه ورزشی آزادی یکی از محیط‌های ورزشی و تفریحی بسیار خوب در کشور است که متاسفانه تاکنون در اختیار مردم قرار نگرفته بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، این دریاچه مجهز به جاده تندرستی شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

 وی در ادامه خطاب به هیات مدیره کارخانه و باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیون اراک گفت: دولت در تمامی کشورها زمانیکه یک حوزه‌ای را به بخش خصوصی واگذار می‌کند تا زمان به ثمر رسیدن آن حوزه همراه و حامی بخش خصوصی نیز خواهد بود و وزرات ورزش و جوانان در راستای رشد رشته‌های ورزشی زیرنظر بخش خصوصی تا آنجاییکه قانون اجازه دهد و در توانش باشد همکاری و حمایت لازم را از این باشگاه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: مردم برای ورزش هزینه می‌کنند و خانواده‌ها نیز تلاش دارند تا فرزندانشان در اماکن ورزشی اوقات خود را طی کنند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.