استان ها

بهره برداری از 13 پروژه زیرساختی ورزش خراسان رضوی در هفته دولت

“روایت خدمت در هفته دولت”

بهره برداری از 13 پروژه زیرساختی ورزش خراسان رضوی در هفته دولت

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از بهره‌برداری از 13 پروژه زیرساختی ورزش خراسان رضوی در هفته دولت در شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از مشهد، علیرضا تاج فیروز درباره برنامه های هفته دولت اظهار کرد: در مدت دو ماه حضور بنده در ورزش و جوانان استان، یکی از اولویت‌های ما اتمام زیرساخت‌های ورزشی استان بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث زیر ساخت‌های ورزشی، بعضی از پروژه‌ها به 18 سال پیش مربوط می‌شود، افزود: حدود ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که از این میان حدود ۱۷۰ پروژه را برای تکمیل و بهره برداری انتخاب کردیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تصمیم بر آن شد که پروژه‌هایی با پیشرفت بالای۶۰ تا ۷۰ درصد را امسال به پایان برسانیم؛ در این راستا این پروژه‌ها در سه مرحله انجام خواهد شد.

تاج فیروز با اشاره به اتمام حدود ۵۰ پروژه تا پایان سال تصریح کرد: تلاشمان بر این است که حدود ۱۳ پروژه شامل سالن ورزشی و چمن مصنوعی در هفته دولت ، ۲۲ پروژه در هفته تربیت بدنی و ۱۸ پروژه در دهه فجر را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام دغدغه مسئولان و مردم بوده است، عنوان کرد: اتمام این ۱۷۰ پروژه به اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اعتبارات ملی و استانی ما کمتر از ۶۰ میلیارد تومان بوده که با تغییراتی  در ساختار این اداره کل و حضور افراد متخصص در جایگاه خود، توانستیم بودجه نفت و بودجه ارزش افزوده که سهم ورزش و جوانان بوده را افزایش و اعتبار را به حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برسانیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: امیرمهدی مقیم یزدی

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف