عمومیکسب و کار

بهترین تبلیغ برای آرایشگاه زنانه

بهترین روش تبلیغ برای آرایشگاه زنانه (و نمونه متن تبلیغ)

از قدیم گفته‌اند کار خوب، خودش را تبلیغ می‌کند. اما این جمله در دنیای پررقابت امروز چقدر می‌تواند صحیح باشد؟ بزرگترین کسب‌وکارهای دنیا مثل کوکاکولا هم هنوز تبلیغات می‌کنند. چراکه مشتریان شما ممکن است رفته رفته شما را فراموش کنند. بنابراین نیاز است که همچنان جلوی چشم آن‌ها باشید و صدای خود را به گوششان برسانید.

در این راه نیاز است خلاقیت هم به خرج دهید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم نه‌تنها بهترین روش‌های تبلیغ برای ارایشگاه زنانه را به شما معرفی کنیم، بلکه مشتی از ایده‌های خلاقانه مارکتینگ را هم بهتان پیشنهاد می‌دهیم تا بیزنس شما در میان باقی بیزنس‌ها بدرخشد! تراکت آرایشگاه زنانه می تواند بهترین نمونه باشد.

ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه, شعار تبليغاتي جذب مشتری متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه, عکس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه

چرا تبلیغات برای سالن زیبایی حیاتی است؟

تصور کنید شما یک سالن زیبایی مجلل، با خدمات و امکانات کامل دارید که در یکی از طبقات ساختمانی چندطبقه قرار گرفته است.خب، حالا مشتری‌های شما کجا هستند؟ چند طبقه پایین‌تر از سالن و در کف خیابان! یعنی مشتریان بالقوهٔ شما تمام خانم‌هایی هستند که در خیابان در حال رفت‌وآمدند. البته تعداد آن‌ها خیلی بیشتر از این حرفاست

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، کل کسانی که می‌توانند در مدت‌زمان مناسبی به سالن شما دسترسی داشته باشند، مشتری شما هستند.به نظرتان ما چطور می‌توانیم این خانم‌ها را از وجود آرایشگاه مجللی که خدماتش را پشت دیوارهای یک ساختمان چندطبقه ارائه می‌دهد، مطلع کنیم؟کاملاً درست حدس زدید! با تبلیغات، می‌توانیم به هدف خود برسیم.

تا حالا شده که برای خدمات زیبایی به سالنی بروید که قبلاً حتی اسمش به گوشتان نخورده است؟ قطعاً چنین ریسکی نمی‌کنید!اما احتمالاً شما هم خانم‌هایی را دیده‌اید که برای جشن عروسی‌شان، ‌زحمت سفری چندساعته را به جان می‌خرند تا از خدمات یک سالن زیبایی در شهر دیگری که تعریفش را زیاد از این طرف و آن طرف شنیده‌اند، استفاده کنند. این قدرت تبلیغات است!

البته تبلیغات فقط برای جذب مشتری نیست. خیلی از خانم‌ها، به امید پیدا‌کردن آرایشگاهی بهتر، سالن‌های مختلفی را امتحان می‌کنند و به یک جا وفادار نیستند. شما می‌توانید با تبلیغات، این خانم‌ها را روی صندلی‌های آرایشگاه‌تان بنشانید و به مشتریان همیشگی و وفادار تبدیل‌شان کنید.خلاصه که اگر می‌خواهید در شرایطی که روزبه‌روز به تعداد سالن‌های زیبایی اضافه می‌شود، از رقبای‌تان عقب نمانید و مشتری را شیفتهٔ خودتان کنید، تبلیغات سالن زیبایی حیاتی است.

۵ روش تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به همراه مثال

قبل از هر چیز، توصیه می‌کنیم ابتدا به این فکر کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و در کجاها بیشتر حضور دارند؟ با پاسخ به این سوال است که متوجه می‌شوید باید کجاها خودتان را نشان بدهید و تبلیغ کنید.

در حالت کلی، مخاطبان یک آرایشگاه زنانه، «خانم‌ها» هستند. اما آیا همه خانم‌ها می‌توانند مشتری شما باشند؟ طبیعتاً خیر! شما باید تعیین کنید که مشتریان شما در چه بازه سنی هستند، چه سطح اقتصادی دارند و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها چیست. در این صورت است که می‌توانید مناسبت‌ترین روش‌ها را برای تبلیغ آرایشگاه زنانه خود انتخاب کنید.

در ادامه، ما بهترین روش‌های تبلیغ برای ارایشگاه زنانه را ارائه می‌دهیم و از هر کدام مثال‌هایی می‌زنیم تا کاملاً برایتان جا بیفتد.بعد از خواندن این روش‌ها می‌توانید با توجه به شرایط و خدماتتان، بهترین تبلیغ برای ارایشگاه زنانه خود را انتخاب کنید.

 

۱. تبلیغ در اینستاگرام

می‌دانستید تعداد کاربرهای خانم در اینستاگرام بیشتر از تعداد کاربرهای آقاست؟ این مسئله خصوصاً برای شما که مشتریانتان فقط خانم‌ها هستند، فرصت بسیار بزرگی است.

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است، کار را برای شما راحت کرده است. اما چه نوع تصاویری قرار دهیم تا مشتریان بیشتری برای ارایشگاه زنانه جذب کنیم؟

قبل و بعد از تغییراتی مثل رنگ مو، آرایش، صاف کردن مو و…

ویدیوی نحوه انجام کار

ویدیو‌های آموزشی کوتاه

معرفی استایل‌های مختلف

نشان دادن ترندهای حوزه آرایشی

وقتی محتوای مناسبی در پیج خود قرار دادید، حالا وقت تبلیغات است!

نکته: به منظور تبلیغ برای ارایشگاه زنانه در اینستاگرام، هم می‌توانید با اینفلوئنسرها همکاری کنید و هم با پیج‌های پرمخاطب. مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب پیج باید درنظر بگیرید این است که مخاطبان آن پیج، از نظر جنسیت، سن و ویژگی‌های شخصیتی، مشابه مخاطبان شما باشند.

۲. تبلیغات پیامکی

برای تبلیغات پیامکی می‌توانید دو روش را به‌کار بگیرید: یکی اینکه به بانک شماره‌های مرتبط با مخاطبانتان پیامک بزنید (مثل خانم‌ها)، یا اینکه بسته به محل جغرافیایی سالن خود، به صورت منطقه‌ای پیامک ارسال کنید.

آنچه بیش از هر چیزی در پیامک تبلیغ برای ارایشگاه زنانه مهم است، متن آن است. متن تبلیغات خلاقانه آرایشگاه باید:

در همان چند کلمه اول، توجه مخاطب را جلب کند.

مزیت رقابتی شما را نشان دهد.

کاربر را به انجام عملی دعوت کند (تماس گرفتن، کلیک روی لینک و…)

به دو نمونه متن تبلیغ آرایشگاه زنانه توجه کنید:

۳. تبلیغات گوگل ادز

آمارهای جهانی نشان می‌دهند که میزان بازگشت سرمایه یا ROI از طریق گوگل ادز، ۸ برابر هزینه‌ای است که می‌کنید! ۸ برابر!

دلیلش واضح است. شما دقیقاً در جایی قرار می‌گیرید که مخاطب دارد به دنبالتان می‌گردد. تبلیغ برای ارایشگاه زنانه در این حالت می‌تواند بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد. البته فراموش نکنید که برای این کار لازم است یک سایت داشته باشید.

مثلاً اگر من در گوگل عبارت «سالن آرایشی غرب تهران» را جست‌وجو کنم و سایت شما را در اولین لینک ببینم، به احتمال بالایی وارد سایتتان می‌شود. اگر امکان رزرو وقت یا مشاوره در هم سایتتان وجود داشته باشد، ممکن است شماره تماسم را وارد کنم. حالا شما یک مشتری بالقوه دارید که می‌تواند تبدیل به مشتری همیشگی شما شود!

۴. پخش تراکت

شاید فکر کنید پخش تراکت در تبلیغ برای ارایشگاه زنانه جواب نمی‌دهد. ولی ما می‌خواهیم چند نکته مهم به شما بگوییم تا تراکت‌های جذاب‌تری آماده کنید و مشتریان زیادی را از این طریق جذب کنید. چراکه این کار برای جذب مشتریانی که در نزدیکی محل سالن شما قرار دارند، خصوصاً اگر در شروع کارتان هستید، بسیار تاثیرگذار است. و اما نکات:

دیزاین تراکت، اولین چیزی است که به چشم مخاطب می‌آید و بر اساس آن، تصمیم می‌گیرد که متن تراکت را بخواند یا نه. سعی کنید از دیزاین‌های آماده و کلیشه‌ای دوری کنید و کار را به یک طراح چیره‌دست بسپارید.تیتر اصلی تراکت را به صورت خلاقانه و متفاوت بنویسید. آدم‌ها از خواندن تیترهای تکراری خسته‌اند!

در متن تراکت، ابتدا به مزیت رقابتی خودتان اشاره کنید. به این سوال پاسخ دهید که چرا کسی که این تراکت در دستش است باید از خدمات شما استفاده کند؟ شما چه کار متفاوت‌تر و بهتری نسبت به دیگران انجام می‌دهید؟در انتها حتماً اطلاعات تماس کامل خود را به همراه آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی که در آن فعالیت دارید، بنویسید تا آدم‌ها به‌راحتی بتوانند شما را پیدا کنند.

۵. تبلیغات در سایت‌ها

اگر سایت داشته باشید، می‌توانید تبلیغ آرایشگاه زنانه خود را در سایت‌های مرتبط قرار دهید و به مخاطبان آنلاین هم دسترسی پیدا کنید. مثلاً می‌توانید از طریق تبلیغ موضوعی، بنر تبلیغاتی خود را فقط در سایت‌هایی که موضوع کلی آن مرتبط با کسب‌وکارتان است قرار دهید. اگر امکان رزرو وقت آنلاین هم در سایتتان فراهم باشد، مشتریان جدیدتان را خواهید دید که فرم رزرو را پر می‌کنند.