عمومیکسب و کار

آیتم های مهم در طراحی و چاپ برچسب محصولات آرایشی

راهی آسان و قابل دسترس جهت تایید اصالت و اعتبار محصولات آرایشی و بهداشتی، استفاده از شناسه آن‌هاست. شناسه (UID) که در طراحی لیبل محصولات آرایشی استفاده می‌شود، معمولا یک کد 16 رقمی درج‌شده روی لیبل است. روی این کد را به واسطه یک پوشش اسکرچ طلایی یا نقره‌ای می‌پوشانند تا از تقلب در محصول جلوگیری شود. این لایه اسکرچ توسط مصرف‌کننده قابل برداشت است تا از اصالت و اعتبار محصول مطمئن شود.رچسب فلکسوگرافی، لیبلی متفاوت در محصولات آرایشییکی از راه‌های مقرون به‌صرفه در طراحی لیبل محصولات آرایشی استفاده از برچسب فلکسوگرافی است. این برچسب در عین ارزان قیمت‌بودن محصول را به‌خوبی معرفی می‌کند. از این نوع برچسب جهت چاپ‌های بزرگ و سفارشی استفاده می‌شود.

لیبل بهداشتی محصولات چه اطلاعاتی را در بر دارد؟

اصولا خواندن لیبل بهداشتی کار راحتی نیست؛ بنابراین بهتر است تا اطلاعات خود را کمی بالا ببرید. از جمله اطلاعاتی که در طراحی لیبل محصولات آرایشی به‌کار می‌روند را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:
• لیست مواد به‌کاررفته در محصول
• هشدارهای مهم مانند هشدار ایجاد آلرژی، سوختگی و….
• نحوه عملکرد محصول
• وزن محصول
• حجم مواد به‌کاررفته در محصول
• تاریخ‌های تولید و انقضا
• اطلاعاتی درباره شرکت تولید‌کننده و برند محصول

همان‌طور‌که گفته شد چاپ برچسب در اصفهان برای  لیبل آرایشی از اصلی‌ترین اقدامات در تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی به‌حساب می‌آید. بدون لیبل بهداشتی نباید انتظار فروش بالای محصول را داشت؛ چراکه عدم کاربرد آن روی محصولات نشانی از عدم اصالت است. به‌طور‌کلی به چند دلیل مهم طراحی لیبل آرایشی انجام می‌شود که در ادامه با هم می‌خوانیم:

• رهگیری محصولات بهداشتی و آرایشی به‌صورت نظام‌مند که نشانی از استانداردبودن آن‌ها است.
• کنترل کیفیت محصولات از دلایل اصلی طراحی لیبل محصولات آرایشی محسوب می‌شود. اگر به کار تولید و توزیع محصولات آرایشی بهداشتی مشغول هستید، جهت نشان‌دادن کیفیت بالای محصولات خود از طراحی لیبل آرایشی غافل نشوید.
• اثبات اصالت اثر که در بالابردن ارزش محصول بسیار موثر است. در‌واقع طراحی لیبل محصولات آرایشی به مخاطب شما نشان می‌دهد که انتخاب درستی داشته است و می‌تواند به شما اعتماد کند.
• تمیزدادن کالای اصل از غیر اصل از دیگر دلایل طراحی لیبل محصولات آرایشی است. لیبل بهداشتی اعتبار کاری شما را به‌دنبال خواهد داشت. در صورت کاربرد لیبل برای محصولات‌تان ارزش کالا و محصولات خود را بالا خواهید برد.

طراحی لیبل آرایشی در ابعاد مختلف

همان‌طور که گفته شد طراحی لیبل محصولات آرایشی بسته‌به اندازه و ابعاد محصولات صورت می‌گیرد. قبل‌از سفارش محصولات بهداشتی برای فروشگاه خود حتما به ابعاد لیبل دقت کنید. به‌طور معمول لیبل‌های آرایشی در ابعاد متفاوتی قابل استفاده هستند که به ترتیب زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید:
• لیبل محصولات آرایشی در ابعاد 47*23 میلی‌متر
• لیبل محصولات آرایشی در ابعاد 40*20 میلی‌متر
• لیبل بهداشتی محصولات در ابعاد 40*18 میلی متر
• برچسب و لیبل بهداشتی محصولات در ابعاد 40*10 میلی متر

بارکد دو بعدی لیبل، راهی برای ایجاد اعتماد در مشتری

علاوه‌بر تمام اصولی که تا به این‌جا خوانده شد، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها جهت اثبات اصالت اعتبار محصول، استفاده از بارکدهای دو بعدی است. طراحی لیبل محصولات آرایشی به‌صورت دو بعدی، داد و ستد محصول در فروشگاه‌های مختلف را بسیار راحت کرده است. این لیبل در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ قابل استفاده است.
کاربرد این نوع لیبل به این صورت است که توسط دستگاه‌های بارکد خوان اسکن و تمام اطلاعات مهم محصول از این طریق خوانده می‌شود. مشخصاتی مانند ویژگی‌های فنی، تاریخ تولید و انقضاء، سری و شناسه تولید محصول و … از جمله اطلاعاتی هستند که توسط بارکد دو بعدی لیبل بهداشتی قابل دسترسی است.

چراباید در طراحی لیبل محصولات آرایشی به ما اعتماد کنید؟

40 سال سابقه دلیلی مهم در انتخاب مجموعه شبکه چاپ جهت سفارش طراحی انواع لبیل محسوب می‌شود. درصورتی‌که لیبل محصولات از اصول مهم طراحی بهره برده باشد، اعتماد به کسب‌و‌کار شما چند برابر خواهد شد. بر این اساس مجموعه شبکه چاپ قادر است تا در طراحی لیبل محصولات‌تان به شما کمک کند. چاپ باکیفیت، گارانتی کار، طراحی لیبل با بهترین قیمت، کاربرد مواد با کیفیت و… از جمله خدمات مجموعه بزرگ شبکه چاپ به‌حساب می‌آیند.

گاهی اوقات، کیفیت لیبل یک محصول برای فروش آن کافی خواهد بود. یک لیبل مناسب با ترکیبی از طراحی زیبا و اطلاعات مفید، خرید محصول را برای مشتری آسان می کند. به عبارت دیگر، برچسب یک محصول می تواند خودش نوعی تبلیغ باشد. لیبل محصول نشانگر تجارت شما، محصول شما و کیفیت بالای هر دو است. از این رو گذاشتن زمان کافی برای طراحی و انتخاب نوع مناسب برچسب برای محصولتان بسیار ضروری استاگر تجارت شما کوچک است و بودجه مورد نیاز یک طراحی حرفه ای را ندارید، یا اگر نیاز به پس انداز دارید، می توانید برچسب خود را طراحی کنید و سفارش دهید. بنابراین چطور برچسبی باید طراحی کنیم که حاصل کارمان فوق العاده باشد

سازندگان لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی فقط به چاپ لیبل لوازم آرایشی زیادی نیاز ندارند – آنها به لیبل های مختلف زیادی نیاز دارند. یک لوسیون بدن به تنهایی می تواند در ده ها رایحه مختلف، مجموعه ای از بطری ها، وان ها و غیره موجود باشد. بسته بندی محصول شما چیزی است که شما را از رقبا متمایز می کند. آنچه در قفسه ها جلب توجه می کند می تواند تفاوت بین خرید برند شما نسبت به رقبا باشد.اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای بهبود طرح های این محصول خود هستید، چاپگر لیبل داخلی بهترین راه حل است.

به عنوان مثال، نه تنها چاپ لیبل های لوازم آرایشی در کشور باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه برای دوره های کوتاه محصولات فصلی، رایحه ها، اندازه ها و فرمولاسیون های جدید – به خصوص زمانی که نوبت به فرآیند طراحی می رسد، عالی است.استفاده از چاپگر لیبل به شما این امکان را می دهد که برچسب خود را از ابتدا تا انتها کنترل کنید – مطمئن شوید که محصول شما را همانطور که تصور می کنید به نمایش می گذارد.

در اینجا چند گزینه برای برچسب های لوازم آرایشی و بهداشتی BOPP شما وجود دارد:

  1. BOPP شفاف : این نوع برچسب لوازم آرایشی می تواند صورت نامرئی باشد. فیلم پس زمینه شفاف، چاپ را برجسته می کند و اجازه می دهد رنگ محصول دیده شود.
    مخلوط کردن BOPP شفاف با یک چسب دائمی، برچسب شمارا شکست ناپذیر می کند.
  2. BOPP سفید: این نوع لیبل لوازم آرایشی نیز بسیار مقاوم است.
    تفاوت فقط در ظاهر آن است. به جای شفاف بودن، لیبل قبل از چاپ یک رنگ سفید مات خواهد داشت.
    شما می توانید چاپ لیبل لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر رنگ، شکل و طرحی که میخواهید تهیه کنید.
  3. BOPP فلزی: این نوع برچسب آرایشی، ظاهری بسیار متمایز می دهد.
    این لیبل روی یک زیرلایه ی نقره ای چاپ شده است که باعث می شود رنگ های چاپ شده ، فلزی به نظر برسند و این نوع لیبل ها به خوبی با طرح های پویا مطابقت دار
  4. برند های صنعت را بررسی کنید
    اگرچه متفاوت بودن میتواند ارزشمند باشد، اما نوع متفاوت بودن اهمیت دارد.
    شناخت عمیق جایگاه برند شما مهم است.
    آیا رقبای شما به سمت ظروف سازگار با محیط زیست حرکت می کنند؟
    آیا آنها اطلاعات رسانه های اجتماعی خود را روی لیبل درج می کنند ؟
    بهتر است همه ی روند ها را بدانید که بهترین انتخاب را برای برند خود داشته باشید تا اینکه کورکورانه تصمیم بگیرید.
  5. به هویت برند خود فکر کنید
    طراحی نقش اساسی در هویت و قدرت فروش برند شما دارد. هنگام برنامه ریزی برای طراحی برچسب لوازم آرایشی خود، ترکیبات مختلف رنگ ها و اشکال را امتحان کنید.هدف باید یافتن بهترین ترکیبی باشد که با هویت برند شما همسو هم جهت باشد.
    با توجه به ظرف محصول خود، میتوانید یک شکل استاندارد (گرد، بیضی ،مربع) یا یک شکل سفارشی برای برچسب خود انتخاب کنید که جنبه های مهم محصول شمارا برجسته کند.
    به این فکرکنید که برند شما میخواهد چه چیزی را بیان کند و چگونه از لیبل لوازم آرایشی خود بیشترین استفاده را ببرید.
  6. دستورالعمل های FDA را برای برچسب های خود در نظر بگیرید.
    برخی از اطلاعات استاندارد وجود دارد که باید روی برچسب لوازم آرایشی شما ذکر شود تا با دستورالعمل های FDAمطابقت داشته باشد.در اینجا لیست مختصری از مواردی که برچسب لوازم آرایشی باید شامل شود ، آورده شده است:
    + هویت محصول ( آنچه هست )