ورزشی

بعد از پرسپولیس، استقلال تیم دوم شهر ماست

آسیا, بازی, باشگاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در میزبانی این بازی در ورزشگاه آزادی نقش پر رنگی داشته است، گفت: ما مهمان بودیم و نمی توانستیم دخالت کنیم. شاید استرس بازی باعث این صحبت‌ها شد اما مشکلی نیست و گذشت. به فکر فردا باشیم تا مقابل گل‌گهر پیروز شویم.

او در خصوص داوری‌ها گفت: زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند. هواداران شوق تیم را دارند و مزد حمایت خود را می‌گیرند. شادی و خنده در لب هواداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.

او در خصوص فینال جام حذفی و اینکه استقلال درخواست داور خارجی کرده است، گفت: این را باید از تیم مقابل بپرسید. داوران ایرانی زبان‌زد هستند و چندین داور در آسیا داریم. به خاطر استرس و عدم نتیجه‌گیری این صحبت‌ها انجام می شود. همگی دوستان ما هستند و بعد از پرسپولیس، استقلال تیم شهر ما خواهد بود که باید در میادین بین المللی هوادار او باشیم. تیم ما منسجم است و دو فینال دیگر داریم که به امید خدا هواداران خواهند آمدند و از تیم حمایت می کنند.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.