حوادث

اهمال کاری و تخلف درباره ساختمان‌های نا ایمن قابل گذشت نیست

شهر تهران, شورای شهر تهران, فناوری

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد که موارد مربوط به ساختمان‌های ناایمن و تخلفات و اهمال کاری افراد در این راستا قابل گذشت نیست و باید جدی گرفته شود.

به گزارش مجله سلامتی ایران، مهدی پیرهادی در هشتادمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که عصر امروز در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد سخنانش را با تاکید بر تکریم خانواده شهدای آتش‌نشان آغاز کرد و گفت: شان آتش‌نشانان به عنوان افراد ایثارگر و خدوم که برای نجات جان و مال شهروندان تلاش می‌کنند باید حفظ شود و خوشحالیم که اقدامات مناسبی درباره موضوع معیشت و مسکن انجام شده است.

وی همچنین با اشاره شهادت آتش‌نشانان در ماموریت‌های امدادی اظهارکرد: موضوع مهم مربوط به شهید اعلام شدن آتش نشانان باید تا حصول نتیجه پیگیری شود و این مسئله از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت ایستگاه‌های آتش‌نشانی از لحاظ عمرانی، معماری و فضای سبز داخل ایستگاه‌ها نیز باید مدنظر قرار گیرد، گفت: باید فضای کاری آتش‌نشانان که با شغل آنها استرس زیادی به همراه دارد، آرامش بخش باشد.

پیرهادی در ادامه به موضوع ایمنی ساختمان‌ها اشاره کرد و گفت: موارد مربوط به ساختمان‌های ناایمن و تخلفات و اهمال کاری افراد در این راستا قابل گذشت نیست و باید جدی گرفته شود.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه خرید خودروهای استاندارد عملیاتی و نگهداشت آن‌ها و نیز ارتقاء تجهیزات ارتباطات و فناوری باید در دستورکار قرار گیرد، گفت: لازم است با تلاش اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و همچنین دیگر اعضای شورای شهر تهران کارهای ماندگاری انجام شود و منشا تعهدات خوبی در سطح شهر پایه گذاری شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.