ورزشی

اصرار ماشاریپوف برای حضور در پرسپولیس / ستاره ازبک دنبال انتقال از النصر

اصرار ماشاریپوف برای حضور در پرسپولیس / ستاره ازبک دنبال انتقال از النصر

ستاره فوتبال ازبکستان به شدت خواهان حضور در پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، درحالی که تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نتوانسته منهای شهاب زاهدی مهاجم ایرانی یا خارجی برای فصل جدید جذب کند، یکی از بازیکنان بزرگ آسیایی چند روزی است که دنبال حضور در پرسپولیس است.

جلال‌الدین ماشاریپوف وینگر مطرح ازبکستانی که سابقه بازی در پاختاکور ازبکستان، شباب الاهلی امارات و النصر عربستان را دارد از طرف ایجنت‌ها پیغام داده که حاضر است به پرسپولیس بیاید.

گفته شده حتی ماشاریپوف اعلام کرده که حاضر است با یک مبلغ معقول (حدود 500 هزار دلار) با پرسپولیس قرارداد ببندد. مهمترین دلیل ماشاریپوف برای حضور در پرسپولیس، همگروهی این تیم با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است.

ماشاریپوف که سال گذشته در النصر بازی می‌کرد بعد از حضور رونالدو و دیگر ستاره‌ها از النصر به شکل بدی کنار گذاشته شد و به خاطر همین دوست دارد به پرسپولیس بیاید تا در تقابل با النصر از این تیم عربستانی انتقام بگیرد.

مشکل بزرگ اما پست بازی ماشاریپوف است. پرسپولیس دنبال مهاجم است اما پست ماشاریپوف وینگر و پشت مهاجم است و به خاطر همین فعلا یحیی گل‌محمدی مخالف حضور این ازبکستانی معروف در پرسپولیس شده است. در نهایت باید دید که این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس بیاید یا خیر.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.