عمومیکسب و کار

آشنایی با برخی از تبلیغات چاپی که کاربرد فراوانی دارند

آشنایی با برخی از تبلیغات چاپی که کاربرد فراوانی دارند

در این مقاله شما با روش‌های تبلیغاتی چاپی که مناسب برای استفاده در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها هستند آشنا خواهید شد. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ استند رول آپ

استند رول آپ، نوعی استند نمایشگاهی هست که قابلیت‌هایی چون تا شدن و جدا شدن قطعات از یکدیگر را دارد و به راحتی داخل یک کیف برزنتی حمل می‌شود. ابعاد استند رول آپ نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. هر چه ابعاد آن بزرگ‌تر باشد هزینه طراحی و چاپ نیز بیشتر خواهد بود. عامل مهم دیگر که در قیمت چاپ آن تاثیر دارد نوع استند رول آپ است. دو نوع استند رول آپ وجود دارد، نوع اول استند ثابت و نوع دوم استند آپ گردان است.نوع گردان آن با داشتن یک موتور برای به حرکت در آوردن آن بر قیمت این سازه تاثیر دارد. نوع چاپ در استند رول آپ اغلب، چاپ پلات لمینت است. اما در صورت تمایل مشتری می‌توان از انواع چاپ دیگر نیز استفاده کرد.

عامل مهم دیگری که در قیمت و زیبایی چاپ استند رول آپ تاثیر دارد استفاده از رنگ‌های متنوع، تصاویر با کیفیت عالی، طرح لوگو است. همچنین، پایه استند آپ که در طرح‌ها و شکل‌های مختلفی تولید می‌شود، می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. انواع چاپ روی استند رول آپ به شرح زیر است که موجب اهمیت چاپ استند رول آپ می‌شوند.

  • پایه پهن
  • دوطرفه همراه هالوژن
  • آویزان گردان
  • گردان دوطرفه
  • ساده به صورت یک طرفه
  • گردان به صورت یک طرفه

آموزش, برند, بودجه

چاپ کاتالوگ جهت دیده شدن برند و کسب و کار

با توجه به فضای رقابتی در هر صنف، طراحی و چاپ کاتالوگ با جذابیت بصری نقش مهمی در اهداف تبلیغاتی هر مجموعه ایفا می‌کند و به تنهایی می‌تواند در روند برندسازی، بازاریابی و فروش هر مجموعه موثر باشد. کاتالوگ‌ها می‌توانند وسیله ای سریع برای سفارش با تکمیل سفارشی برای فرم‌های سفارش و درج مشخصات محصول ارائه دهند. چاپ کاتالوگ یک روش محبوب برای بازاریابی پیشنهادات یک شرکت است.

یک کاتالوگ جذاب و با طراحی خوب می‌تواند محصولات یا خدمات را تقریباً برای هر کسب و کاری بفروشد. کسب و کارها در هر اندازه اغلب از کاتالوگ‌ در برنامه‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند. بسیاری از مشاغل چاپ کاتالوگ در دسترس هستند که همه چیز را از چاپ سیاه و سفید تا چاپ تمام رنگی ارائه می‌دهند. همچنین فرآیندهای مختلفی برای چاپ کاتالوگ از جمله چاپ افست، دیجیتال و چاپ تحت وب در دسترس است.

توزیع کاتالوگ یک راه بسیار موثر برای افزایش فروش است. طیف وسیعی از محصولات و خدمات را می‌توان به طور موثر و جذاب با کاتالوگ‌های آموزنده و با طراحی خوب به نمایش گذاشت. برای به دست آوردن حداکثر سود، باید برنامه ریزی دقیقی برای چاپ کاتالوگ انجام شود و زمان صرف ایجاد بهترین ابزار بازاریابی ممکن شود. چاپ کاتالوگ، یک نوع سرمایه گذاری است که محصولات و خدمات شما را در یک بسته کامل و منظم به نمایش می‌گذارد. چاپ کاتالوگ، محصولات و خدمات را سازماندهی می‌کند و آنها را به شیوه ای منظم ارائه می‌کند.

کاتالوگ‌های چاپی، برای اکثر کسب و کارها، از مشاغل کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ و شرکت‌های خصوصی ایده آل هستند. چاپ بروشور و کاتالوگ راهی عالی برای نمایش محصولات و گسترش دامنه بازاریابی شرکت شما است. عکس‌ها، جزئیات و مشخصات محصول و کپی‌های بازاریابی قانع‌کننده، همه کارها را برای ترغیب مشتریان به خرید محصولات شما جلب می‌کند.کاتالوگ‌هایی که طراحی خوبی دارند به راحتی قابل استفاده هستند و چینش منظم و زیبایی شناختی محصولات و خدمات را ارائه می‌دهند. آنها همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد شرکت و همچنین اطلاعات مهم تماس و سفارش ارائه می‌دهند.

آموزش, برند, بودجه

چرا باید از ساک دستی کاغذی برای تبلیغ برند خود استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک محصول تبلیغاتی با دوام هستید که مردم هر روز از آن استفاده کنند، لوگوی خود را روی ساک دستی تبلیغ کنید. ساک تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین، روش‌ها برای جلب توجه هر روزه برند شما هست. وقتی چند نفر که ساک دستی را در شهر یا در یک رویداد مانند نمایشگاه تجاری حمل کنند، آگاهی از نام تجاری شما را در ذهن هرکسی که آن را می‌بینند، ایجاد می‌کند.

یک واقعیت غیرقابل انکار است که ساک دستی، ابزاری درخشان برای کمک به ایجاد آگاهی بی سروصدا برای کسب و کار شما هستند و آنها محصولات تبلیغاتی هستند که قدرت ماندگاری جدی را ارائه می‌دهند و بین مشاغل و مشتریان آنها به طور یکسان محبوب هستند. یکی از مزایای اصلی ساک دستی، استفاده مجدد و پایداری آنها است. این ساک‌های دستی بادوام می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند و مردم از آن‌ها برای هر چیزی از خرید مواد غذایی گرفته تا کیف‌های روزمره استفاده کنند. این ساک‌های دستی با محیط زیست سازگار هستند.

این نکته را در خصوص استفاده از ساک‌های دستی به خاطر بسپارید که که شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند لوگوی برند خودشان را بر روی این ساک‌های دستی چاپ کنند. اگر شما هم به دنبال یک جایگزین عالی برای کیسه‌های پلاستیکی هستید و میخواهید گزینه سازگارتری را با محیط زیست انتخاب کنید پس ساک دستی را فراموش نکنید. چند مورد از مزایای چاپ ساک دستی به شرح زیر است:

  • جابجایی و حمل آن توسط مشتری آسان است.
  • مشتری می‌تواند چندین بار از آن استفاده کند.
  • محصول خریداری شده با ساک دستی ارزش بیشتری به ارمغان می‌آورد.
  • نام تجاری محصولات برای زمان بیشتری در چشم مشتری باقی می‌ماند و در ذهن آنها ثبت می‌شود.
  • یک کیف دستی زیبا و با طراحی مناسب ، ارزش افزوده بیشتری را برای محصول داخل ایجاد می‌کند و مشتری قیمت محصول را با رضایت بیشتر ، حتی اگر گران قیمت باشد ، پرداخت می‌کند.
  • تولید و مصرف پلاستیک‌های مخرب محیط زیست را کمتر می‌کند.

رنگ کیف شما بر نحوه تفسیر چاپ تاثیر می‌گذارد. چاپ بر روی رنگ سفید و طبیعی امکان کیفیت بالای تعریف چاپ را می‌کند.

آموزش, برند, بودجه

سخن پایانی

با مراجعه به مراکز معتبر می‌توانید کیفیت چاپ را افزایش داده و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن زمان انجام پروژه و بودجه تبلیغاتی شما این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با چاپ حرفه ای، ارزان و فوری با کیفیت مطلوب به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید. شما می‌توانید در تمامی مراحل از طراحی تا چاپ رول استند آپ،کاتالوگ و ساک دستی انجام دهید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.