عمومیکسب و کار

افزایش فروش کفش و کتونی به صورت آنلاین در مقایسه سال قبل

افزایش فروش کفش و کتونی آنلاین

اگر به آمار ها نگاه کنید متوجه خواهید شد که چه مقدار از مردم لوازم مورد نیاز خود از جمله کفش و پوشاک خود را به صورت انلاین تهیه میکنند . فرهنگ خرید آنلاین سال به سال در بین مردم بیشتر رواج پیدا میکند و مردم به فروشگاهای اینترنتی با توجه به زیر ساخت های مناسبی که در کشور ایجاد شده است اطمینان بالایی پیدا کرده اند . آسان بودن خرید و نداشتن دغدغه وقت برای رفتن به یک خرید در فروشگاهای اینترنتی باعث افزایش میزان فروش کفش و کتونی در مقایسه در سال قبل در فروشگاهای اینترنتی شده است . در مبحث افزایش فروش ها دلایل متعدد دیگری نیز دخیل میباشند . یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش فروش ، در اختیار گذاشتن برنامه و یا اپلیکیشن به مشتریان است. اپلیکیشن به مشتریان در افزایش رضایت و وفادارسازی ، کاهش میزان وقت کمک می‌کند که این حود از دلایل فروش بالا میباشد .

افزایش فروش کفش و کتانی های آنلاین از طریق افزایش سفارش مجدد مشتریان

در توضیح این مطلب 2 بحث مطرح است :

1.مشتریان قبلی یا به اصطلاح وفاداران شما نسبت به مشتریان جدید درصد بالاتری شانس خرید دارند .

2. متقاعد کردن مشتریان قبلی و قدیمی برای خرید کردن راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتریان جدید است .

پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که بهترین راه افزایش فروش کفش و کتونی درمقایسه با سال قبل تلاش برای بازگشت مشتریان قبلی و خرید آن‌هاست یا به اصطلاح بازاریابان این امر ریتارگت کردن مشتریان قدیم هست . به عنوان مثال خرید کتونی آسیکس فروشگاه آنلاین لوزی در مقایسه با سال قبل نرخ بازگشت مشتری بسیار بالاتری داشته است.

 

اینترنت, بازار کفش تهران, بازار کیف و کفش تهران

از دیگر دلایل افزایش فروش ارائه خدمات خوب و جذاب به مشتریان میباشد

به نظرتان چه راهکاری بهتر از ارتباط مستقیم با مشتریان برای شناخت نقاط ضعف و قوت در کسب و کار آنلاین خود وجود دارد؟ ارائه خدمات جذاب به مشتریان یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالا در کسب و کار های آنلاین و غیر آنلاین میباشد . متاسفانه این بخش، به خصوص در گذشته، در کشور ما مورد توجه قرار نمی‌گرفت. اما همیشه زمان ثابت کرده که تنها کسب و کارهایی پایدار هستند که بخش خدمات مشتریان را جدی می‌گیرند . به عنوان مثال یه کاربر خرید کتونی دیادورا را خریداری می‌کند و یکی از کارهایی که مشتریان می‌توانند جذب کند ارسال رایگان محصول است.

راهکار پرداخت درب محل، خرید راحت‌تر

ارائه راهکار برای پرداخت درب محل ، کار مشتری را راحت‌تر می‌کند و احتمالا فروش شما را هم افزایش می‌دهد زیرا به مشتری های سخت گیر این اطمینان خاطر را میدهد که از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید کرده است . هرزگاهی نیز کسانی هستند که با پول نقد حساب های خود را در طول زمان تسویه میکند که این مورد آن ها رو هم وارد چرخه خرید از فروشگاه های آنلاین خرید کفش و کتانی میکند . حتی اگر به رفتار خودتان هم دقت کنید، مخصوصا این روزها ترجیح می‌دهید که به طور مثال خیلی از کالاها را به صورت پرداخت درب محل خریداری کنید و هزینه‌اش را درب منزل با کارت بانکی پرداخت کنید.

خیلی‌ از مشتریان، به خصوص افرادی که از نسل جدید نیستند، ممکن است خرید از طریق صفحات شبکه‌های اجتماعی را به خرید از سایت ترجیح دهند. راه‌های خرید مختلف را تا جای ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهید و البته نیروی مناسب برای مدیریت به موقع و مناسب آن را در نظر بگیرید.

سومین راهکار موثر این است که وب سایتتان را برای کاربران موبایل بهینه سازی کنید

هر روز تعداد کاربرانی که با موبایل خرید اینترنتی خود را انجام می‌دهند و به وب سایت های آنلاین سر میزنند اضافه میشود طبق یراورد ها حدود 90 درصد خرید های اینترنتی از طریق موبایل انجام میگیرد . پس وبسایتی بهینه و کاربری ساده برای موبایل از دلایل فروش بیشتر نیز میشود .

شاید جذب اعتماد کاربران در دنیای اینترنت کمی سخت‌تر باشد، اما راه‌ حل‌های زیادی هم برای این چالش وجود دارد. هیچ چیز به اندازه مشاهده رضایت مشتری‌های قبلی، برای مشتری‌های جدید باعث جلب اعتماد نمی‌شود. این تکنیک به معنای واقعی کلمه جادویی است!

بگذارید یک مثال را برای درک عمیق‌تر این موضوع بررسی کنیم. فرض کنید که من از فیلم‌های تارانتینو، یکی از معروف‌ترین کارگردان‌های هالیوود خوشم نمی‌آمد. فکر می‌کردم که فیلم‌هایش پر از خشونت است و تعریف چندانی ندارد. اما بعد از انتشار یکی از فیلم‌هایش پست‌های زیادی را دیدم که دوست‌هایم منتشر کردند و دیگران درباره فیلم جدیدش حرف می‌زنند. تصمیم گرفتم این فیلم را ببینم و کاملا نظرم نسبت به این کارگردان عوض شد. در دنیای فروش هم همین سناریو اتفاق می‌افتد. نشان دادن رضایت مشتری‌ها در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت یک کسب و کار، باعث می‌شود که مشتری‌های جدید تردید کمتری برای اعتماد کردن به شما داشته باشند و همین موضوع همواره باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

اینترنت, بازار کفش تهران, بازار کیف و کفش تهران

کفش های بزرگ ها از اون دسته از محصولاتی هستند که به ندرت میتوان آن ها را در بازار ها یافت و با توجه به میزان تقاضای بالای آن میتوان آن را از دلایل افزایش فروش عنوان کرد .

کفش بزرگ پا بر اساس نوع پا‌ها می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد، اما در کل می‌توان برخی از انواع پرکاربرد کفش‌های بزرگ پا را به شرح زیر معرفی کرد

1.کفش‌ بزرگ پا قوس‌دار: در صورتی که کف پای افراد بزرگ پا صاف باشد یا قوس آن بسیار کم باشد احتمال ایجاد ناراحتی در مچ پا و ساق پای وی بیشتر می‌شود. کفش‌های قوس‌دار باعث می‌شود که ثبات مورد نیاز برای پیاده‌روی تأمین شده و فرد راحت‌تر باشد.

۲. کفش‌ بزرگ پا پهن: اگر کفش‌ها همیشه به انگشتان پای شما فشار وارد می‌کند می‌تواند باعث ایجاد پینه پا و تاول شده که باعث ناراحتی زیاد فرد می‌شود.

۳. کفش بزرگ پا ضربه‌گیر: پد اضافه‌تر در زبانه کفش بزرگ پا به میزان زیادی از فشار بر روی پا می‌کاهد. اگر پای بیمار به دلیل فشار کفش دچار پینه شده است می‌تواند از کفش‌های با پد اضافه در زبانه استفاده کند.

۴. کفش‌ بزرگ پا با پاشنه قوی: اگر افراد سایز بزرگ مکرراً زمین می‌خورد، کفش‌هایی که پاشنه قوی دارند می‌توانند به وی در داشتن تعادل بیشتر در هنگام راه رفتن کمک کنند. این کفش‌های سفارشی ممکن است به بهبود وضعیت بدنی بیمار نیز کمک کنند.

اینترنت, بازار کفش تهران, بازار کیف و کفش تهران

فروشندگان کفش و کتانی به خوبی میدانند که اگر به دنبال افزایش میزان فروش خود هستند حتما باید بر روی محصولات ونس حساب ویژه ای باز بکنند . برند ونس با ارائه محصولاتی پر تنوع در رنگ بندی های خاص با مدل های جذاب توانسته بسیاری از جوانان را به سوی خود سوق بدهد . در زمان امروزه کمتر دختر یا پسری رو میتوانید پیدا کنید که با باز کردن درب جاکفشی اش کفش ونس رو پیدا نکنید . کتونی ونس با توجه به مرغوبیت متریال به کار رفته در آن و البته قیمت بسیار مناسبی دارد و با توجه به طیف گسترده ای از مشتریان جوان خود به عنوانی مهره ای مهم در بین فروشندگان کفش و کتونی به حساب میآید پس اگر به دنبال فروش بیشتر در حوزه کفش و کتونی هستین کتونی ونس را در قفسه های خود داشته باشید .

فروشگاه آنلاین لوزی با ارائه محصولات متنوعی از محصولات ونس و کتونی های بزرگ پا با امکان پرداخت درب محل بهترین گزینه برای مشتریان این محصول پر فروش می‌باشد.