علمی و پزشکیکسب و کار

چرا لایت باکس ابزار کاربردی بازاریابی است؟

چرا تبلیغ کنندگان باید از تبلیغات Lightbox استفاده کنند؟

علاوه بر جلب توجه بهتر و سریعتر از تبلیغات تک تصویری ، تبلیغات لایت باکس با توجه به قیمت لایت باکس؛ به چندین دلیل دیگر مفید است:

استاندارد, الکترونیک, اینترنت

هدف قرار دادن مخاطبان بدون فضای خالی

تبلیغات لایت باکس افرادی را هدف قرار می دهد که از همه راه حل های سنتی و گزینه های استقرار مخاطبان شبکه نمایش استفاده می کنند علایق و بازاریابی مجدد ، کلمات کلیدی ، اطلاعات جمعیتی ، مخاطبان وابسته و غیره. تبلیغات لایت باکس در گوگل همچنین از یک موتور بهینه سازی اطلاعاتی استفاده می کند که مخاطبان را بر اساس داده های قبلی جمع آوری شده تنظیم می کند. این ابزار می‌داند که کدام روش هدف گذاری در گذشته موثرترین روش بوده است. بنابراین با گذشت زمان سطح تعامل مخاطبان همچنان بهبود می یابد.

محتوای جذاب و دلنشین

با تبلیغات لایت باکس ، می‌توانید از مطالب خلاقانه موجود برای ایجاد تبلیغات جذاب استفاده کنید که افراد می توانند با آنها تعامل بهتری داشته باشند. برای ایجاد تجربیات تمام صفحه در هر سایت ، برنامه تلفن همراه ، صفحه یا دستگاه – چه در دسک تاپ و چه در تلفن همراه ، می توانید تصاویر را بارگذاری کنید. یکی از مزایای اصلی تبلیغات GDN Lightbox این است که اندازه آنها به طور خودکار متناسب با تمام فضاهای تبلیغاتی استاندارد IAB (دفتر تبلیغات تعاملی) است

اندازه تبلیغات لایت باکس

این تغییر اندازه اتوماتیک به شما امکان می دهد تبلیغات شما در مکان های بیشتری نشان داده شود و به شما کمک می کند تا مخاطبان بالقوه خود را جذب کنید.

تبلیغات پویا

ترکیبی از تصاویر ، ویدئو و صدا با کیفیت بالا می تواند باعث افزایش جذابیت مخاطبان و تأثیر ماندگار در هنگام تبلیغ محصولات مختلف شود.سونی الکترونیک با موفقیت از تبلیغات تصویری و لایت باکس برای تبلیغ محصولات مختلفی از جمله تلویزیون Ultra 4k، تلفن هوشمند Xperia ، PlayStation ، نوار صوتی و موارد دیگر استفاده کرد.

تجربه کاربری بهتر

علاوه بر مزایای تبلیغات ، تبلیغات لایت باکس نیز تجربه کاربر را بهبود می بخشد. با الزام به کاربران برای کلیک کردن ، ضربه زدن یا قرار دادن ماوس بر روی آگهی ، قبل از اینکه تبلیغ گسترش و توسعه پیدا کند. این سبک تبلیغات برای به حداقل رساندن گسترش های تصادفی طراحی شده است.

چرا تبلیغات لایت باکس بسیار پرطرفدار است؟

تبلیغات لایت باکس بسیار تعاملی و کاربردی هستند و این اطمینان را به مخاطب و یا حتی بازدید کننده سایت شما می‌دهد که تبلیغ شما کاملا و صد در صد دیده شود. این تبلیغات اینگونه عمل خواهند کرد که نور صفحه به حالت کم رنگ در می‌آید و تبلیغ که قسمت اصلی صفحه را تشکیل می‌دهد بولد می‌شود.

با برقراری ارتباط بوسیله تبلیغات لایت باکس می شود ، یک تجربه همه جانبه ایجاد کرد که از مزایای استفاده از این تبلیغات می‌باشد. بینندگان می توانند از طریق تصاویر پیمایش کنند ، فیلم ها را تماشا کنند یا در غیر این صورت با تبلیغات ارتباط برقرار کنند. این نه تنها تعامل بسیار بالاتری نسبت به انواع تبلیغات سنتی Google Display Network ایجاد می‌کند ، بلکه یک تجربه به یاد ماندنی را نیز خلق می کند که باعث ایجاد تغییر در آینده می شود.

گزینه های زیاد برای هدف گذاری مخاطبان

Google Display Network به دلیل گزینه های مختلف هدف گیری مخاطبان شناخته شده است. تبلیغات لایت باکس قادر است از هر یک استفاده کند ، به این معنی که شما واقعاً می توانید مخاطبان مناسب را با این نوع قالب پیدا کنید. شما می توانید با توجه به علایق ، کلمات کلیدی ، جمعیت شناسی ، مخاطبان وابسته ، داده های بازاریابی مجدد و موارد دیگر را مورد هدف قرار دهید.

عملکرد بهتر با گذشت زمان

هنگامی که در مورد دستورالعمل مناسب گزینه های هدف یابی مخاطب تصمیم گرفتید ، تبلیغات لایت باکس شما با گذشت زمان انتخاب شما را دقیق می کند. با استفاده از موتور بهینه سازی اطلاعاتی گوگل ، تبلیغات به هر یک از مخاطبان منحصر به فرد که با محتوای آگهی ارتباط برقرار می کنند توجه می کند و ‌می‌داند که کدام روش ها و استراتژی ها موثر ترین بوده و برای کدام نوع از بینندگان هستند.

استفاده از محتوای موجود با قالبی جذاب و جدید

ایجاد محتوای تبلیغاتی یا محتوایی جدید می تواند روندی خسته کننده و زمان بر باشد. بازاریابان موفق در استفاده مجدد از محتوای موجود و بسته بندی مجدد آن به روش های جدید جالب ، سرآمد هستند. خوشبختانه ، با تبلیغات لایت باکس ، انجام این کار بسیار آسان است! شما می توانید از عناصر موجود مانند تصاویر ، ویدیوی یوتیوب ، لیست های Google Maps ، تبلیغات خرید ، محتوای وب سایت و موارد دیگر تجربیات فوق العاده جذابی ایجاد کنید. تجربه لایت باکس به طور خودکار به قطعات محتوای گذشته جان تازه ای می بخشد.

تغییر اندازه خودکار

امروزه یکی از بزرگترین چالشهایی که بازاریابان را تحت تأثیر قرار می‌دهد اطمینان از نمایش كامل محتوا در هر دو دستگاه موبایل و دسكتاپ است. با جستجوی بیشتر افراد در دستگاه های تلفن همراه ، محتوا ، تبلیغات و وب سایت ها کاملاً باید روی این صفحات کوچکتر کاملاً کار کنند. با این حال ، نمی توانید جستجوی دسک تاپ را به طور کامل کنار بگذارید.

با تبلیغات لایت باکس ، اندازه و نوع دستگاه هیچ گونه نگرانی نیست. این تبلیغ با هر سایت ، صفحه یا دستگاهی ، حتی در تلفن همراه و دسک تاپ سازگار است و این نوع تبلیغ بطور خودکار تغییر اندازه می دهد تا متناسب با همه فضاهای معمول تبلیغات آنلاین باشد. تبلیغات لایت باکس بهترین و منحصر به فرد ترین نوع تبلیغات با توجه به داشتن صفحه نمایش کامل و خاص است. شما قادر هستید با یک طراحی هوشمندانه این تبلیغات را به بزرگترین منبع دریافت ترافیک و بازده تبدیل کنید. پس حتما و صد در صد از آن بهره بگیرید.

تجربه به یاد ماندنی

با مشاهده و درگیر شدن صدها پیام بازاریابی توسط مصرف کنندگان در روز ، کنترل این نرخ تعامل گاهی اوقات می‌تواند غیر ممکن باشد. با این حال ، هنگامی که یک تجربه جست و جو و به یاد ماندنی ایجاد می کنید ، کار مورد توجه قرار گرفتن و در دید عوام بودن کمی آسان تر است ، این مزیت استفاده از تبلیغات لایت باکس است که قبلا ذکر شده است. وقتی شما به طور موثر تصاویر ، محتوای ویدئویی ، صوتی و سایر عناصر تعاملی و محرک را بهم می بافید ، می توانید تبلیغات شبکه نمایش را ایجاد کنید که تأثیر ماندگاری بر بینندگان دارد.

محدود بودن اختلالات

تبلیغات، تمایل طبیعی برای ایجاد مزاحمت یا آزار دهندگی برای کاربرانی دارند که فقط می‌خواهند با آرامش در اینترنت سرچ کنند کنند. این دلیل کلی است که مصرف کنندگان از طریق تبلیغات تلویزیونی خود رد می‌شوند یا مسدود کننده های تبلیغات را در رایانه خود نصب می کنند. هدف تبلیغات لایت باکس کاهش این اختلالات است. با پرسیدن اینکه کاربران برای چند ثانیه بر روی تبلیغ کلیک می کنند یا آنها را نشان می‌دهند ، احتمال گسترش تصادفی را که باعث قطع مرور کاربر می شود ، کاهش می دهند.

رابط کاربری بهتر

تبلیغات لایت باکس با ارائه یک نوع قالب تبلیغات قوی ، تجربه مشتری را بهبود می بخشد. با انتخاب گزینه انتخاب بین فیلم ها ، تصاویر یا سایر عناصر محتوا ، به مشتریان این امکان را می دهید که کدام محتوا را با آنها در میان بگذاریم. به عنوان مثال سونی از تبلیغات لایت باکس استفاده می کند تا در مورد محصولات مختلف از تلفن های هوشمند گرفته تا تلویزیون های 4k ، کنسول های بازی و سایر موارد به مخاطبان اطلاع دهد. مشتریان می توانند انتخاب کنند که کدام ویدئو و کدام محصول بیشتر مورد توجه آنها قرار گیرد. این انتخاب در ایجاد یک تجربه موثر مشتری بسیار مهم است زیرا اطمینان حاصل می‌کند که محتوا مربوط به هر شخصی است که تجربه تبلیغ شما را مشاهده می کند.

پیشنهادات و هزینه های استفاده از تبلیغات لایت باکس

آیا تا اینجای کار متقاعد شده اید که تبلیغات سبد انتخاب هوشمندانه ای برای کسب و کار شما است؟ پس ، قطعا سوال بعدی شما و همه در مورد هزینه خواهد. تبلیغات سبد به جای استفاده از هزینه در هر هزار بار ، از استراتژی پیشنهاد قیمت هر تعامل استفاده می‌کند. این بدان معناست که اگرچه ممکن است پیشنهادات شما بیشتر باشد ، اما فقط درصورتی که مشتری احتمالی تجربه تبلیغات شما را درگیر کرده و مشاهده کند ، این هزینه را پرداخت خواهید کرد. پس ، در دراز مدت مبلغ پایین تری خواهید پرداخت.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.