اقتصادیکسب و کار

بهترین مدل جاروبرقی برای کسانیکه دیسک کمر دارند + 20 مدل باکیفیت

کسانیکه از ناراحتی دیسک کمر رنج می برند برای تمیز کردن منزل نیاز به جاروبرقی سبکی دارند که علاوه بر مکش بالا سبک بوده و کار کردن با آن راحت باشد. برای این دسته از عزیزان جاروبرقی های بزرگ خوب نیست چرا که به مهره های کمری آنها فشار وارد می کند. اگر چه دکتر توصیه می کند که این عزیزان از جاروکشیدن منزل خودداری کنند اما نمی توان نظافت منزل را بی خیال شد. بنابراین در ادامه این مطلب قصد داریم مدل هایی از جاروبرقی را معرفی کنیم که علاوه بر مکش بالا وزن مناسبی داشته باشند.

بهترین جاروبرقی برای کسانیکه دیسک کمر دارند

 

بهترین انواع جاروبرقی برای کسانیکه دیسک کمر دارند

همانطور که گفته شد کسانیکه دارای ناراحتی در ناحیه کمری یا ستون فقرات هستند نمی توان زیاد خم شوند یا جاروبرقی با وزن زیاد را جابه جا کنند. از این رو این عزیزان باید دو مولفه وزن سبک و مکش بالا را در نظر داشته باشند. در بین جاروبرقی های موجود در بازار جاروبرقی ایستاده سیم دار یا شارژی بهترین گزینه برای این عزیزان است. در بین جاروبرقی های معمولی هم گزینه های سبک وزن وجود دارد اما باز هم خالی کردن کیسه یا مخزن بزرگ جابه جا کردن جاروبرقی برای این افراد کار خطرناکی است. از این رو بهترین نوع جاروبرقی برای این عزیزان جاروبرقی های ایستاده یا عصایی است که در دو نوع سیم دار و شارژی قابل سفارش هستند. البته اگر دوست دارید بدون درگیری شما منزل تمیز شود می توانید از جاروبرقی هوشمند رباتیک استفاده کنید. سایت دایرکت وکیوم در مقاله ای نکات مهم در مورد انتخاب جاروبرقی برای کسانیکه درد کمر و شانه دارند را توصیه کرده است. پیشنهاد می کنیم که آن مقاله را از این لینک بخوانید.

جاروبرقی ایستاده سیم دار

جاروبرقی های ایستاده سیم دار نمونه هایی از جاروبرقی های جدید هستند که مخزن بزرگ جاروبرقی که کیسه زباله و موتور داخل قرار دارد را ندارند. از این رو فقط با یک دسته عصایی و مخزن کوچک سرخورد و پارویی جارو می توانید همه فضا منزل را با آن تمیز کنید. قیمت جاروبرقی ایستاده سیم دار بسیار مناسب است و  از جمله مزایا این نوع جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جاروبرقی ایستاده وزن بسیار سبکی دارد و جابه جا کردن آن آسان و راحت است.
  • از آنجا که مخزن زباله آن سرخورد بوده می توان آن را به آسانی جدا و تمیز کرد.
  • سیم بلندی دارند از این رو می توان همه قسمت های مختلف منزل را با کمک آن تمیز کرد.
  • جارو ایستاده سیم دار قیمت بسیار مناسبی دارد. از این رو می توان آن را در کنار جاروبرقی معمولی تهیه کرد.
  • اگرچه وزن آنها سبک است اما موتور قدرتمندی دارند . علاوه بر عصایی بزرگ اکثرا دارای جاروبرقی کوچک دستی هستند و می توان با کمک آن روی مبل گوشه های اتاق و فضاهای کوچک را تمیز کرد.

 

 جاروبرقی عرشیا 3197

جاروبرقی شارژی بدون سیم

اگر جاروبرقی نیاز دارید که بدون سیم باشد و بتوانید بصورت شارژی هم از آن استفاده کنید مدل های مختلفی از آن در بازار موجود است. در حال حاضر جاروشارژی چون سیم هم ندارد کارایی آسان تری خواهد داشت. اما دقت کنید باتری این نوع جارو مصرفی بوده و مانند تمام لوازم شارژی ممکن است خراب شود. در اینصورت وسیله شما بدون استفاده می ماند. بنابراین لازم است حتما بهترین مدل های جاروشارژی را تهیه کنید. وگرنه خرید جارو شارژی ریسک بزرگی خواهد بود. جاروشارژی را می توان برای تمیز کردن ماشین و فضاهایی که برقی مستقیم هم ندارند بکار برد. اما عزیزانی که دیسک کمر دارند می توانند این مدل جارو را به صورت عصایی بلند و دستی کوچک هم استفاده کنند.

نکات مهم در خرید جاروبرقی برای کسانیکه دیسک کمر دارند

علاوه بر وزن سبک و کارایی آسان که جزو مهمترین نکات در خرید جاروبرقی برای کسانی است که دیسک کمر دارند در خرید این وسیله باید نکات دیگری هم در نظر بگیرید که خرید بهتری داشته باشید.

  • قدرت مکش و توان موتور جارو را در نظر بگیرید. هر چقدر مکش دستگاه بهتر باشد راحت تر و سریع تر می تواند همه جا را برای شما تمیز کند.
  • میزان صدای جارو را در نظر بگیرید. هر چقدر صدای جاروبرقی کمتر باشد کار کردن با آن راحت تر خواهد بود. در بین مارک های مختلف بازار جاروبرقی آاگ کم صداترین برند است.
  • جنس بدنه لوله خرطومی و حتی عصایی دستگاه مهم است.
  • تعداد سری ها و پارویی جارو را در نظر بگیرید. بعضی از جاروها پارویی مستطیلی و تعدادی مثلثی دارند. بنابراین نوع و حالت پارویی جارو را بررسی کنید.
  • طول سیم جاروبرقی بسیار مهم است. چرا که مشخص می کند جارو تا چه شعاعی می تواند تمیزکاری انجام دهد.
  • نوع کیسه و مخزن زباله جارو و ظرفیت آن مهم است. بنابراین در حین خرید به این نکته توجه کنید.

بهترین مدل های جاروبرقی ایستاده برای کسانیکه دیسک کمر دارند

اگر تصمیم گرفته اید برای تمیز کردن آسان تر منزل جارو ایستاده بخرید تا برای دیسک کمر شما مشکل ساز نباشد مدل های زیر بهترین گزینه های انتخاب برای شما خواهند بود:

  • جاروبرقی ایستاده تفال مدل 5118
  • جاروبرقی ایستاده فکر مدل starky oko
  • جاروبرقی ایستاده عرشیا مدل 2677
  • جاروبرقی ایستاده کرکماز مدل A920
  • جاروبرقی ایستاده فکر مدل darky’s
  • جاروبرقی ایستاده جیپاس مدل 2596
  • جاروبرقی ایستاده عرشیا مدل 3197

 

 جارو ایستاده استارکی اوکو فکر

بهترین جاروبرقی شارژی برای کسانیکه دیسک کمر دارند

اگر جاروبرقی شارژی مد نظر شما است حق انتخاب بسیار بیشتری دارید. در بین مدل های مختلف بازار جاروشارژی های بوش و آاگ حرف اول بازار را می زنند. اما شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید از بین مدل های زیر هم دست به انتخاب بزنید.

1-جاروشارژی بوش مدل BCH86SIL1

2- جاروشارژی و زمین شوی بیسل مدل 3400Z

3- جاروشارژی آاگ مدل QX8-1-45SM

4- جاروشارژی تفال مدل TY6838

5-جاروشارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

6-جاروشارژی فوما مدل 1783

7-جاروشارژی بوش مدل BCH86PET1

8-جاروشارژی مایر مدل MR13700

خرید جاروبرقی برای کسانیکه دیسک کمر دارند

اگر کمردرد شما آنقدر زیاد است که نمی توانید به صورت حضوری برای خرید جاروبرقی به بازار بروید جای نگرانی نیست. شما می توانید به صورت اینترنتی مدل های مختلف جاروبرقی را بررسی کرده و برای خرید اینترنتی اقدام کنید. فقط دقت داشته باشید که سایت های مختلف این محصول را به فروش می رسانند. شما باید از بین آنها یک فروشگاه قابل اعتماد را در نظر بگیرید که کالای اصلی به فروش می رساند و در عین حال قیمت های مناسبی دارد. در حال حاضر فروشگاه ژینال zhinal.com یکی از معتمدترین فروشگاه های چندمنظوره کشور است که انواع جاروبرقی را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. شما می توانید مدل های مختلف جارو ایستاده شارژی و معمولی را از این فروشگاه با قیمت مناسب خریداری کنید.