حوادث

۸ مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای در گلستان

تلفن همراه, خواب, خودرو

آفتاب‌‌نیوز :

قاسم غریب‌آبادی عصر امروز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ به تشریح جزئیات تصادف زنجیره‌ای ظهر امروز در غرب استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی تماس حوالی ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه شهروندان با مرکز اورژانس و گزارش وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کلاله به گنبدکاووس ابتدای روستای ینقاق، یک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه دو راهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تصادف مذکور بین چهار دستگاه خودرو سبک شامل یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه ساینا، یک دستگاه برلیانس و یک دستگاه ال ۹۰ رخ داد، خاطرنشان کرد: در این حادثه ۸ نفر دچار حادثه شدند که همه آنها به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه در این عملیات ۲ نفر نیروی زبده به همراه یک دستگاه آمبولانس به‌کار گرفته شد، ادامه داد: مرد ۶۰ ساله به دلیل جراحات توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان شهیدمطهری شهرستان گنبدکاووس و ۶ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی استان گلستان منتقل شدند.

وی زمان ثبت شده پایان عملیات در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) را ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر عنوان کرد و گفت: علاوه بر نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵، نیروهای انتظامی و پلیس راه در صحنه حادثه حضور داشتند.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: با توجه به در پیش رو بودن تعطیلی پایان هفته و افزایش ترددهای جاده‌ای، رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سرنشینان و ممانعت از تحمیل خسارت مالی، ضمن تردد با سرعت مطمئنه قوانین رانندگی را رعایت کنند.

گفتنی است، خستگی و خواب آلودگی، عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم توجه راننده به جلو و استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی از عوامل است که باعث بروز بیشترین تصادفات جاده‌ای و مسدود شدن معابر، بروز ترافیک شدید و وارد شدن خسارت مالی و جانی در محورهای استان می‌شود.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.