حوادث

۳ فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در مازندران

بیمارستان, رامسر, مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ یکی از مراکز درمانی شهرستان رامسر مبنی بر انتقال فردی ۴۷ ساله به آن مرکز درمانی که دچار مسمومیت شده بود بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ رامسر به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به فوت بیمار موصوف پس از بستری در این بیمارستان، تصریح کرد: پزشکان معالج علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند.

سرهنگ ساداتی در ادامه افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، برابر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آمل و رامسر مرگ مشکوک دو مرد ۳۹ ساله و ۴۸ ساله که از ۳ روز گذشته به بیمارستان‌های این شهرستان‌ها بستری شده بودند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر اعلام کادر درمانی این بیمارستان ها، این افراد نیز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی جان باختند.

سرهنگ ساداتی در خاتمه با بیان این که علت تامه این حوادث در دست بررسی است، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.