عمومیکسب و کار

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

ویدئوی معرفی دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیر تلفن همراه یک مهارت فنی و تخصصی است که می‌تواند موقعیت‌های شغلی خوبی را در اختیار افراد قرار دهد.  شما برای یادگیری تعمیر موبایل نیازمند شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات تلفن همراه و کسب این مهارت به صورت تخصصی هستید. برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت شرکت در این دوره تخصصی باید اطمینان پیدا کنید که تخصصی‌ترین سرفصل‌های سخت افزاری تعمیر موبایل در این دوره به شما آموزش داده می‌شود چون بعضی از آموزشگاه‌ها صرفا تعمیرات عمومی موبایل در حد سرویس و عیب‌یابی‌های اولیه را آموزش می‌دهند.

آموزش تعمیرات موبایل اصفهان, آموزش تعمیرات موبایل تبریز, آموزش تعمیرات موبایل در خانه

 

حتی بعضی از این آموزشگاه‌ها، هزینه‌های زیادی را در غالب دوره فوق تخصصی تعمیر موبایل یا VIP نیز دریافت می‌کنند و کارآموز پس از پایان این دوره‌ها تصور می‌کند که مهارت‌های بسیاری کسب کرده است، اما در هنگام ورود به بازار کار، به کمبود مهارت و دانش خود پی می‌برد. پس خیلی مهم است که شما با افزایش دانش و تحقیق بیشتر جایی را انتخاب کنید که زمان و هزینه خود را بیهوده هدر ندهید.

در مجتمع آموزشی ، اموزش 0 تا 100 تعمیرات موبایل ارائه می‌شود و به همین دلیل دانش و مهارت کارآموزان بسیار بالا خواهد بود و برای ورود به بازار کار در ایران یا خارج از کشور کاملا آماده خواهند شد. دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی به صورت تضمینی با بهترین سرفصل‌ها و مجهزترین کارگاه‌ها برای علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می‌شود.

مجتمع آموزشی ، بنیان‌گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران می‌باشد و با بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای، کارنامه درخشانی در آموزش نیروهای متخصص داشته است و به پشتوانه اعتماد مردم توانسته‌ است بیش از 5836 تعمیرکار موبایل (متخصص) و 342 مربی درجه 1 آموزشگاه تعمیرات موبایل را در سراسر ایران تربیت کند. مجتمع آموزشی به عنوان مؤلف کتاب «آموزش تعمیرات موبایل با طعم پرتقال» در سراسر ایران شناخته می‌شود. این کتاب یکی از بهترین منابع در زمینه تعمیر تلفن‌های همراه در سال‌های گذشته محسوب می‌شد. همچنین هیئت علمی مجتمع آموزشی  در واحد تحقیق و توسعه این مرکز، اختراع اولین دستگاه عیب‌یاب تلفن همراه در دنیا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ما یادگیری مهارت تعمیر موبایل را برای شما آسان و دلنشین می‌کنیم. می‌توانید نظرات بعضی از کارآموزان که دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی  را به اتمام رسانده‌اند، مشاهده کنید. پشتیبانی رایگان، کلاس‌های رایگان و دسترسی به ویدئوهای کمک آموزشی و معرفی به بازار کار، از سایر ویژگی‌های آموزشگاه تعمیرات موبایل می‌باشد.

به خاطر داشته باشید تنها آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران که علاوه بر مدرک بین‌المللی فنی حرفه ای، مدرک دانشگاهی (پودمانی) تعمیرات موبایل مورد تایید وزارت علوم را در پایان دوره اموزش تعمیرات موبایل به کاراموزان اهدا می‌کند، مجتمع آموزشی  است.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی یاد  گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی تا زمان یادگیری شما ادامه خواهد داشت و در صورت نقص یا عدم یادگیری دوره به صورت رایگان برای شما تجدید خواهد شد. دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل از 3 بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

  • آموزش تعمیرات تخصصی سخت افزاری موبایل
  • آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل
  • آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد

هزینه دوره آموزش تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی با درک شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه، دوره‌ی تخصصی تعمیرات موبایل را با هزینه منصفانه برای شما آماده کرده است که هزینه دوره تعمیرات موبایل با توجه به سرفصل‌ها، آموزش‌ها، کارگاه‌های مجهز، اساتید و مربیان مجرب و سایر خدمات ارائه شده کاملا معقول است. پرداخت هزینه برای کلاس های تعمیرات موبایل نوعی سرمایه‌گذاری است که با توجه به مهارت‌های کسب شده، می‌تواند ورود شما به بازار کار تعمیرات موبایل و کسب درآمد را تضمین کند.

هزینه دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع به سه بخش آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزار، آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری و همچنین آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد تقسیم می‌شود که شما می‌توانید با 2،835،000 تومان از تخفیف ویژه طرح قرمز  تا پایان 15 آبان 1402 بهره مند شوید و هر سه دوره را با شهریه فقط 6،650.000 تومان شرکت کنید هزینه هر بخش به صورت مجزا و در نهایت مجموع سه بخش باهم به شرح زیر می‌باشد:

  • هزینه آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزاری موبایل: 6،750،000 تومان
  • هزینه آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل: 1،200،000 تومان
  • هزینه آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد: 1،500،000 تومان

مجموع هزینه‌های صفر تا صد دوره آموزش تعمیرات موبایل، مبلغ 9،450،000 تومان است که مجتمع آموزشی با اعمال تخفیف ویژه 30 درصدی ویزه طرح قرمز، این مبلغ را به 6،650،000 تومان رسانده تا همه علاقه‌مندان بتوانند در این دوره تخصصی شرکت نمایند و بیشترین بهره را ببرند و وارد بازار کار حرفه‌ای شوند.

در صورتی که هزینه دوره تعمیرات موبایل حضوری برای شما عزیزان سنگین می باشد، می توانید در دوره با هزینه کمتر شرکت نمایید و متخصص این حوزه شوید.

مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی ، آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد و به صورت کامل را به دو روش عادی و فشرده ارائه می‌کند. با شرکت در هریک از این دوره‌ها شما تمامی مباحث تخصصی تعمیرات موبایل را یاد خواهید گرفت:

  • دوره عادی تعمیر موبایل : 23 جلسه  3 ساعته در طی 2 ماه (هفته‌ای ۳ جلسه) و جمعا 69 ساعت
  • دوره فشرده تعمیر موبایل : 23 جلسه 3 ساعته در طی ۱ ماه (کلاس‌ها همه روزهای هفته به غیر از جمعه و ایام تعطیل) و جمعا 69 ساعت

در واقع شما می‌توانید با توجه به برنامه زندگی خود و میزان مشغله‌های دیگر، یکی از انواع دوره‌ها را انتخاب کنید. معمولا افرادی که به شغل دیگری مشغول بوده یا دانشجو هستند، دوره‌های عادی را ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر کسانی که زمان آزاد بیشتری داشته و یا علاقه‌مند به یادگیری سریع‌تر و دریافت مدرک تعمیرات موبایل هستند، به شرکت در دوره فشرده علاقه بیشتری دارند. اگر در اموزشگاه دیگری در دوره تعمیرات موبایل شرکت کرده‌اید و رضایت کامل نداشته اید و یا تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی به شما اموزش نداده‌اند نگران نباشد ما درکنار شما هسیم.

شما می‌توانید در دوره جامع تعمیرات موبایل  به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ وجهی شرکت کنید و شهریه خود را در صورت رضایت کامل بعد از پایان دوره و یا بعد از شروع کسب کار خود پرداخت نمایید. ما در این وضعیت اقتصادی شرایط شما را درک می‌کنیم و با تمام توان دوست داریم خدمت گذار شما باشیم. برای تکمیل درخواست خود جهت شرکت در دوره به صورت رایگان اینجا کلیک کنید.

آموزش فوق تخصصی تعمیر تلفن همراه 

مجتمع آموزشی بنیان‌گذار آموزش‌های اشتغال محور در ایران بوده که مورد تایید وزرات علوم تحقیقات و فناوری قرار گرفته است. همچنین دارای تاییدیه فنی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک ایران بوده و تجربه درخشانی در تربیت تعمیرکار متخصص موبایل و مربی تعمیرات موبایل در کارنامه خود دارد.

ما هر ساله با ظرفیت محدود اقدام به ثبت نام دوره تعمیرات موبایل به صورت حرفه‌ای می‌کنیم و در تلاش هستیم تا نیروهای متخصص را متناسب با بازار کار ایران و دنیا تربیت کنیم. هزینه این دوره تعمیرات موبایل کاملا مناسب و منطقی است و شما می‌توانید این هزینه آیا شما هم به دنبال یادگیری مهارت ‌های تعمیرات موبایل هستید؟

آیا می‌ خواهید به یک تعمیرکار موبایل حرفه ‌ای تبدیل شوید؟ اگر پاسخ شما بله است، دوره تعمیرات موبایل را از دست ندهید! دوره تعمیرات موبایل، یکی از محبوب ‌ترین دوره‌ های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات است. آموزشگاه فن و کار با برگزاری این دوره توانسته است درصد بالای رضایت افراد را کسب کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی در مورد این دوره را فرا بگیرید.

نحوه برگزاری دوره آموزش تعمیر موبایل چگونه است؟

برگزاری دوره تعمیر موبایل به صورت حضوری و مجازی، یادگیری دوره را به صورت هیجان انگیز در محیطی کاربردی و جذاب برای شما به ارمغان می آورد. در دوره حضوری، کارآموزان به یک مکان مشخص مراجعه می ‌کنند و در کلاس ‌های تئوری و عملی شرکت می ‌کنند.

در بخش تئوری، دانشجویان با مفاهیم و اصول تعمیر موبایل آموزش آشنا خواهند شد. این مفاهیم شامل آموزش تعمیرات سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری موبایل، آموزش تعمیرات صفحه نمایش گوشی، باتری، دوربین، بلندگو و میکروفون، شبکه و ارتباطات بی‌ سیم و غیره می ‌شود. در این کلاس ‌ها، دانشجویان با مفاهیم پایه الکترونیک مورد نیاز برای تعمیر موبایل آشنا می ‌شوند. در بخش عملی، شما تحت نظر استاد دوره، تعمیرات مختلف موبایل را با استفاده از ابزار و تجهیزات به صورت دستی انجام می‌ دهید.

در کلاس حضوری آموزش تعمیر موبایل، کارآموزان با استادان و دیگر دانشجویان در ارتباط هستند و با چالش‌ های مختلف در دوره روبرو می ‌شوند و می ‌توانند با تعامل با شرکت کنندگان دوره، به بالا ترین درجه تسلط برسند. کلاس های آنلاین آموزش تعمیر موبایل در قالب ویدئو های آموزشی با کیفیت برای افرادی که می خواهند به صورت نامحدود و دائمی به فیلم های آموزشی دسترسی داشته باشند. برنامه آموزش تعمیرات موبایل به صورت منعطف به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه برگزار می شود تا افراد با توجه به شرایط خود و بر اساس برنامه زمانی خود، در نوبت صبح و بعد از ظهر شرکت کنند.

تفاوت دوره عمومی، خصوصی و فوق تخصصی تعمیرات موبایل

با شرکت در این دوره شما در سطح حرفه ای آموزش خواهید دید تا اطمینان حاصل شود که از زمان خود به طور حداکثری استفاده می کنید و با استاندارد های بالایی در بازار کار مشغول خواهید شد. این کلاس در دوره های متنوع عمومی، خصوصی و فوق تخصصی برگزار می شود که در ادامه آن ها را از منظر مباحث آموزشی، مدت زمان برگزاری و هم چنین تعداد افراد شرکت کننده در دوره بررسی می کنیم.

نوع دوره مباحث آموزشی دورهمدت زمان برگزاری دورهتعداد نفرات شرکت کننده در دورهدوره عمومیسخت افزار و نرم افزار موبایل45 ساعت10 نفردوره خصوصیسخت افزار و نرم افزار موبایل45 ساعت4 نفردوره فوق تخصصیمباحث پیشرفته سخت افزار و نرم افزار موبایل150 ساعت8 نفر را به صورت اقساط پرداخت کنید.