عمومیکسب و کار

گیم پلی چند نفره کالاف دیوتی موبایل

حال اگر در این بازی تازه کار هستید و دوست دارید که کمی حرفه‌ ای‌تر آن را تجربه کنید، ما قصد داریم که شما را با چند نکته مهم همراه کرده و نحوه شرکت در بازی و کسب پیروزی در آن را بررسی کنیم.

گیم پلی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار 2, گیم پلی کالاف امین اینفرنو, گیم پلی کالاف بروکن

شما برای اینکه بتوانید این بازی را به بهترین شکل ممکن در گوشی خود اجرا کنید، نیاز به حداقل سیستم مورد نیاز دارید که در اندروید و iOS صدق می‌کنند. روی ، حتما باید از سیستم عامل iOS 9 یا بالاتر استفاده کنید و گوشی‌های آیفون 5s به بالا می‌توانند این بازی را با خوبی اجرا کنند. دارندگان آیپد ایر به بالاتر هم می‌توانند با این بازی همراه شده و تجربه اضافه شدن به تیم نبرد را داشته باشند. آیپاد تاچ نسل ۶ و نسل ۷ هم می‌توانند این بازی را به سادگی اجرا کرده و از آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:  برای اجرای این بازی روی سیستم عامل اندروید، به نسخه ۵.۱ یا بالاتر نیاز خواهید داشت و گوشی شما حتما باید به حداقل ۲ گیگابایت رم مجهز باشد. فضای ذخیره سازی هم برای این بازی بسیار مهم است و برای نصب آن، می‌بایستی به ۱.۶ گیگابایت حافظه خوبی در گوشی خود مجهز باشید.

بنابراین، شاید نیاز داشته باشید که اطلاعاتی را از گوشی خود پاک کرده و برای بازی، حافظه مناسب ایجاد کنید. اگر چنین سیستم‌های مجازی را چه روی اندروید و چه روی آیفون داشته باشید، به راحتی می‌توانید یکی از پرطرفدارترین بازی‌های چند نفره آنلاین موبایل را تجربه کنید. فعالیت‌ها و آلارم‌های پس زمینه گوشی خود را حتما قبل از اجرای بازی خاموش کنید تا بتوانید تجربه‌ای بدون ایجاد مزاحمت داشته باشید. البته نمی‌توانید کاری برای تماس‌های دریافتی کنید و حداقل با چنین کارهایی، این مزاحمت‌ها هنگام تجربه بازی کمتر خواهند بود.

تنظیمات حساسیت بازی

حساسیت برای گوشی‌های مختلف یکسان نیست و شما می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را هم داشته باشید. نحوه حرکت و هدف گیری شما با sensitivity اندازه گیری می‌شود و بسته به سلیقه و گوشی خود، می‌توانید آن را تنظیم کنید. می‌توانید حرکات خود را از طریق دامنه و با استفاده از ژیروسکوپ گوشی نیز تغییر دهید.  این موارد می‌تواند برای بخش چندنفره و بتل رویال نیز به صورت جداگانه تغییر داده شوند. حساسیت برای حالت‌های زوم و غیر زوم هم قابل تنظیم است و بر حسب سلیقه خود، می‌توانید از حساسیت بیشتر یا کمتر برای این بخش‌ها استفاده کنید.

تماشای بازی دوستان شما می‌توانید به لیست دوستان خود در بازی مراجعه کرده و با ضربه روی آیکون چشم، فعالیت‌های دوستان خود را مشاهده کنید. حتی می‌توانید بازی آن‌ها را به صورت آنلاین در این بخش تماشا کنید. بیشتر بخوانید:  حالت‌های بخش چند نفره شنوایی خود بهره ببرید تا پیش از این که آن‌ها چیزی دستگیرشان شود، بتوانید پیدای‌شان کرده و آن‌ها را از بین ببرید. این یک راهکار خوب برای برنده شدن است.

مخفی شوید: برخلاف بخش چند نفره که مخفی شدن در آن به کشته شدن‌تان به شکلی مفتضحانه ختم می‌شود، در بتل رویال می‌توانید مخفی شوید و این یکی از ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل است. در واقع این امر اجازه می‌دهد که سایر افراد با هم درگیر شده و تعداد دشمنان کمتر شود. در نتیجه این رویکرد کاملا به نفع‌تان خواهد بود.

بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل: مبحث بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل بسیار طولانی است و از آن جایی که هر سلاح اتچمنت‌های خاص خود را دارد، توضیح درباره آن‌ها مقاله‌ای مجزا را می‌طلبد. اما از آن جایی که ما از CBR4 به عنوان بهترین گان بتل رویال کالاف دیوتی موبایل نام بردیم، بد نیست اتچمنت‌های آن را معرفی کنیم:

  • لوله (Barrel): OWC Marksman
  • قنداق (Stock): YKM Combat Stock
  • لیزر (Laser): OWC Laser – Tactical
  • فورگریپ (Foregrip): Granulated Grip Tape
  • دستگیره عقبی (Rear Grip): Granulated Grip Tape

این بود ترفندهای کالاف دیوتی موبایل امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما چه ترفند هایی را به سایر گیمرها پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

چگونه در کالاف دیوتی موبایل CP رایگان بگیریم؟ بهترین گان بتل رویال کالاف دیوتی موبایل کدام است؟ شاید بتوان از CBR4 به عنوان بهترین گان بتل رویال کالاف دیوتی موبایل یاد کرد. این اسلحه یکی از بهترین SMGهای بازی بوده و لگد کمی دارد. این سلاح بیشتر برای نبردهای نزدیک و متوسط به درد می‌خورد و برای اهداف راه دور گزینه مناسبی نیست.

Gunsmith در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید. چگونبازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه به عنوان یکی از برترین بازی ‌های ویدیویی در سراسر جهان شناخته شده است. شرکت سازنده این بازی کمپانی معروف و مطرح اکتیویژن است که در کشور آمریکا واقع شده است. این شرکت را در نسخه‌های موبایلی و کنسولی تهیه کرده و در اختیار مردم در سراسر جهان قرار داده است. خرید سی پی کالاف دیوتی با بهترین قیمت در آی گیم

شرکت اکتیویژن اولین بازی خود را در سال ۱۹۸۰ عرضه کرد و تا امروز به صورت جدی فعالیت خود را دنبال می‌کند. در بین انواع بازی‌هایی که این کمپانی اکتیویژن تولید کرده است، کالاف دیوتی بهترین محصول در بین آن‌ها بوده است. در حال حاضر بیشترین میزان سودآوری این شرکت نیز از خرید سی پی و ایتم های درون بازی کالاف است. با توجه به استقبال فراوانی که از بازی کالاف دیوتی شد، این کمپانی هر ساله آپدیت‌های جدیدی را برای آن عرضه  می‌کند که برای عموم قابل استفاده است.

نقش اکتیویژن به عنوان منتشر کننده در موفقیت پروژه ندای وظیفه

هر جایی که شما موفقیت یک بازی را می‌بیننید، باید در قدم اول نگاهی کلی به شرکت سازنده آن داشته باشید. نکته عجیب درباره بازی کالاف دیوتی این است که، محبوبیت آن با گذر زمان نه تنها کمتر نشده،‌ بلکه هر روز هم بیشتر می‌شود. این اتفاق نشان می‌دهد که شرکت اکتیویژن از بهترین استراتژی‌ها برای موفقیت این پروژه کمک می‌گیرد و تمامی نیروهای متخصص بازی‌سازی را در کنار هم گرد آورده است. اولین نسخه این بازی مهیج از سال ۲۰۰۳ منتشر شد و در حال حاضر بر روی کنسول‌های مختلف و موبایل اجرایی می‌شود.

آمار فروش کالاف دیوتی

شرکت اکتیویژن میزان فروش پروژه ندای وظیفه را حدود ۴۰۰ میلیون نسخه اعلام کرد که این عدد نشان‌دهنده یک موفقیت طلایی برای این مجموعه است. مسلما مدیریت درست شرکت ایگارا  نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه بیشتر این بازی داشته است. با توجه به موفقیت‌های بزرگ پروژه کالاف دیوتی، سران این شرکت تصمیم گرفتند که این الگو مناسب را در سایر بازی‌های خود نیز پیاده‌سازی کنند. اکتیویژن از الگوهای ساختاری خاصی برای توسعه پروژه کالاف دیوتی استفاده می‌کند که به همین علت همه گیمرها بی‌صبرانه منتظر نسخه‌های جدید این بازی مهیج هستند.

تاریخچه‌ی کالاف دیوتی پس از انتشار بازی اول، نسخه‌های دیگری از سری بازی کالاف دیوتی منتشر شدند. این نسخه ‌ها عبارتند از:

  • Call of Duty 2
  • Call of Duty 3
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • Call of Duty: World at War
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • Call of Duty: Black Ops
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • Call of Duty: Black Ops II
  • Call of Duty: Ghosts
  • Call of Duty: Advanced Warfare
  • Call of Duty: Black Ops III
  • Call of Duty: Infinite Warfare
  • Call of Duty: WWII
  • Call of Duty: Black Ops 4

داستان بازی کالاف در نسخه‌ های مختلف داستان بازی ندای وظیفه در هر نسخه آن متفاوت است و شما باید به عنوان سرباز آمریکایی ماموریت‌های زیادی را پشت سر بگذارید. در اولین نسخه این بازی مهیج شما به عنوان سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم شرکت می‌کنید. نسخه دوم بازی کالاف دیوتی نیز به صورت ویژه بر روی جنگ جهان دوم تمرکز دارد. از نسخه چهارم به بعد داستان بازی از جنگ جهانی دوم خارج می‌شود و مکان‌ها و شرایط جدیدی برای مبارزه انتخاب خواهد شد.

بازگشت به جنگ جهانی دوم با بازی کال آف دیوتی  در نسخه منتشر شده کالاف دیوتی در سال ۲۰۱۰ داستان بازی به دوران جنگ سرد برمی‌گردد. در واقع شما به عنوان یک افسر امریکایی باید اهداف این کشور در طول جنگ سرد را پیگیری کنید. به طور کلی هر چقدر که داستان بازی به واقعیت نزدیک‌تر باشد، گیمرها واکنش بهتری به انجام آن بازی نشان می‌دهند. به نظر منتقدان و گیمرها در سایت آی گیم بهترین داستان بازی در نسخه کالاف دیوتی موبایل جریان دارد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.