علمی و پزشکیکسب و کار

کاشت مژه والیوم؛ یک اکستنشن زیبا با مدل‌های متنوع

همه چیز درباره کاشت مژه والیوم

شما که این مطلب را می‌خوانید حتما به دنبال بهترین روش کاشت مژه مصنوعی هستید. اکستنشن مژه یک روش تضمینی و کاربردی برای افزایش زیبایی چهره شما است. این متد آرایشی متناسب با مزایا و کاربردهایش، مدل‌های متنوعی دارد. یکی از زیباترین مدل‌های کاشت مژه، مدل والیوم بوده که با حجیم‌تر کردن مژه‌ها نسبت به کاشت‌های کلاسیک، زیبایی چشم‌های شما را افزایش می‌دهد. با توجه به تخصصی بودن کاشت مژه والیوم، توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این متد، به مطالب گفته شده در این مطلب دقت زیادی داشته باشید.

آرایش, آرایشگاه زیبایی, آرایشگر

مژه‌ والیوم چیست؟

مدل والیوم یکی از روش‌های پرطرفدار اکستنشن ابروها است که بر خلاف روش کاشت مژه کلاسیک، بر روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج عدد از این مژه قرار می‌گیرد. این کاشت چند بعدی، با چسباندن این تعداد از مژه بر روی مژ‌ه‌های طبیعی، حجم آن‌ها را افزایش می‌دهد.

برای کاشت مژه‌ والیوم باید به میزان تارهای مژه توجه کرد؛ زیرا روی هر مژه متناسب با تعداد تارهای مژه فرد، تعداد مشخصی از این مژه مصنوعی چسبانده می‌شود. ماندگاری کاشت مژه والیوم در حالت عادی تا دو هفته است؛ اما با استفاده از روش‌های کاشت اصولی و بهره‌مندی از چسب‌های مرغوب، می‌توان ماندگاری این اکستنشن را تا چهار هفته افزایش داد.

در روش اکستنشن والیوم از چسب کم‌تری برای چسباندن مژه‌ها استفاده می‌شود. استفاده از چسب مخصوص برای کاشت این مژه، انجام فرایندهای کاشت توسط یک فرد مجرب را ضروری می‌کند؛ بنابراین اگر ساکن تهران هستید حتما برای انجام این کار به بهترین آرایشگاه های زنانه تهران مراجعه کنید.

انواع مدل‌های مژه والیوم؛ مناسب برای طیف گوناگونی از افراد

اگر سرفصل‌های آموزشی یک آموزشگاه اکستنشن مژه را بررسی کنید، با متدهای آموزش انواع مدل‌های مژه‌ والیوم آشنا می‌شوید. مدل‌های این اکستنشن مصنوعی مژه با ماندگاری بالا و عدم شکنندگی، سلیقه افراد زیادی را پشتیبانی می‌کنند. این مژه‌ها در سایزهای مختلف 8 تا 15 میلی‌متری برای کاشت ابروهای شما به کار می‌روند.

 

آرایش, آرایشگاه زیبایی, آرایشگر

مهم‌ترین مدل‌های اکستنشن مژه والیوم عبارت‌اند از:

  • مژه‌ والیوم B
  • مژه‌ والیوم C
  • مژه‌ والیوم D
  • مژه‌ والیوم J
  • مژه‌ والیوم L

مزایای اکستنشن مژه والیوم

ماندگاری بالا و میزان طبیعی‌تر بودن کاشت مژه در روش والیوم نسبت به سایر روش‌های اکستنشن مژه‌ها بیشتر است. این متد آرایش مژه‌ها با تغییر ظاهر شما به سبک مورد علاقه‌تان، بالاترین میزان رضایت‌مندی را برای شما به همراه دارد. بر همین اساس مهم‌ترین مزایای کاشت مژه‌ والیوم عبارت‌اند از:

  • رفع نیاز به آرایش همیشگی چشم‌ها
  • افزایش زیبایی چشم‌ها
  • طبیعی‌تر بودن کاشت مژه‌ والیوم نسبت به مدل کلاسیک
  • جذاب‌تر به‌نظررسیدن کاشت مژه رنگی در روش والیوم

کاشت مژه والیوم چگونه انجام می‌شود؟

روش کاشت مژه‌ والیوم، یک فرایند تخصصی است که به دقت و ظرافت خاصی نیاز دارد. برای اکستنشن والیوم از مژه‌هایی با ضخامت 5، 7 و 10 میلی‌متری استفاده می‌شود و آرایشگران به همین دلیل باید مهارت بالایی در ارائه تکنیک‌های کاشت مژه داشته باشند. بنابراین لازم است برای کاشت مژه والیوم حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. در ادامه به مهم‌ترین مراحل کاشت مژ‌ه‌ والیوم می‌پردازیم.

مرحله اول؛ پاک‌کردن مژه‌ها از آلودگی

پیش از شروع فرایند کاشت مژه، باید مژه‌ها را کاملا با کمک یک فوم مخصوص شست‌وشوی مژه یا ضد قارچ پاک کنید. این کار علاوه بر ضدعفونی‌کردن مژ‌ه‌ها، چربی‌های موجود بر روی آن‌ها را نیز از بین می‌برد. پس از پاک‌شدن کامل مژه‌ها، از یک ماده فوم مانند و تمیزکننده برای اطمینان از تمیز بودن چشم‌ها به نام پرایمر استفاده می‌شود. در روز اکستنشن مژه نباید هیچ‌گونه آرایشی بر روی چشم‌ها وجود داشته باشد؛ زیرا کاشت مژه تمیز و باکیفیت به تمیز بودن کامل مژه‌ها بستگی دارد.

استفاده از پد برای پوشش مژه‌ها؛ مرحله‌ای مهم و دقیق

پس از خشک‌شدن کامل مژه‌ها، باید با استفاده از یک پد مخصوص سطح تارهای مژه‌های پائین را به‌خوبی پوشاند. دقت داشته باشید برای مدل مژه والیوم از پدهای کاغذی استفاده کنید تا دچار هیچ‌گونه قرمزی، تحریک یا حساسیت چشمی نشوید. سپس با استفاده از چسب، مژه‌های پایین را بپوشانید؛ اما تغییری در قسمت قرمز داخلی پلک به وجود نیاورید.

آرایش, آرایشگاه زیبایی, آرایشگر

نکات مهم در زمان کاشت مژه والیوم مناسب

قبل از کاشت مژه‌ والیوم باید نوع اکستنشن مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این نوع متناسب با سایز و برند مژه مصنوعی متفاوت است. معمولا یک اکستنشن خوب از کیفیتی بالا برخوردار بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد. مهم‌ترین نکات در زمان کاشت و انتخاب یک مژ‌ه والیوم عبارت‌اند از:

  • تحمل پلک برای نگهداری مژه
  • اندازه چشم‌ها
  • جهت‌گیری چشم‌ها بر اساس دور، نزدیک یا گود افتاده بودن آن‌ها
  • آلرژی یا حساسیت روی مواد خاص
  • رنگ چشم
  • نوع پلک
  • طول، ضخامت، حجم و رنگ مژه‌های طبیعی فرد
  • شکل چشم‌ها

اکستنشن مژه والیوم به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

هر نوعی از اکستنشن علاوه بر مزایا و کاربردهایش، محدودیت‌هایی را نیز برای استفاده شامل می‌شود. علاقه‌مندان به کاشت مژه والیوم، پیش از شروع فرایند آرایشی باید اطلاعات کاملی از محدودیت‌های استفاده از این متد به دست بیاورند. بر همین اساس افراد زیر نمی‌توانند از متد والیوم برای کاشت مژه‌های خود استفاده کنند:

  • افراد مبتلا به میت دمودکس (مایت مژه) که با تحریک پلک (فولیکولیت دمودکس) می‌تواند با پیوند اکستنشن مژه تداخل داشته باشد
  • افراد مبتلا به واکنش‌های شدید آلرژیک به چسب مژه
  • بیماران با شرایط پزشکی خاص مانند اختلالات خودایمنی یا تیروئید
  • افراد دارای چین‌های سنگین و افتادگی شدید پلک
  • افراد مبتلابه تریکوتیلومانیا
  • افرادی که اغلب آرایش حرفه‌ای دارند

آموزش متد اکستنشن مژه‌ والیوم با کمک ایران آموزشگاه

بازار کار پررونق و استقبال فراوان از کاشت مژه به روش والیوم، باعث علاقه‌مندی دختران به آموزش این متد زیبایی مژه‌ها شده است. مراکز متنوعی این تکنیک را آموزش می‌دهند؛ اما انتخاب مناسب‌ترین مرکز کیفیت مطالب آموزشی را افزایش می‌دهد.

ایران آموزشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور شرایط مناسبی را برای انتخاب بهترین مرکز در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه با لیست‌کردن تعداد زیادی از برترین مجموعه‌های آرایشی کشور، به شما در انتخاب مرکز مناسب کمک می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روش‌های ثبت نام در دوره‌های آموزش کاشت مژه والیوم، به سایت ایران آموزشگاه مراجعه کنید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.