عمومیکسب و کار

چگونه ایکس باکس کامپیوتر را فعال کنیم

اجرای بازی xbox روی ویندوز 10 ، چگونه بازی ایکس باکس را در ویندوز 10 اجرا کنیم؟ اجرای بازی در ایکس باکس یکی از موضوعاتی است که در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. xbox از جمله کنسول‌هایی است که به دلیل تنوع بالایی که در نوع بازی و سبک‌های مختلف دارد، پیوسته در حال هموارتر کردن راه برای دسترسی هر چه بیشتر مخاطبان به انواع آن‌ها است.

اتصال ایکس باکس 360 به لپ تاپ با کابل hdmi, اموزش ساخت اکانت ایکس باکس در ویندوز 10, اموزش ساخت اکانت ایکس باکس در ویندوز 11

از این رو برای این کنسول نرم افزاری نیز در نظر گرفته شده است که خیلی راحت می‌توانید حتی در زمان‌هایی که آفلاین هستید از آن استفاده کنید. اجرای بازی در xbox در ویندوز های 10 بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته و از آن مهم‌تر این است که فرقی ندارد که از گوشی، کامپیوتر، تبلت یا لپتاپ استفاده می‌کنید بلکه چیزی که اهمیت دارد این است که شما بتوانید بازی‌های مورد علاقه خودتان را استریم و بر روی آن پیاده کنید.

از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید بازی خود را بر روی ایکس باکس ویندوز 10 اجرا کنید. از آنجایی که می‌دانید ایکس باکس در مدل‌های مختلفی نظیر ایکس باکس وان، xbox s، xbox 360، ایکس باکس 360 پرو و xbox x برای گیمرها طراحی و تولید شده است که هر کدام کارایی  جذابیت‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. در ادامه این مقاله با همراه باشید تا بیشتر در مورد آموزش اجرای بازی در xbox روی ویندوز 10 صحبت کنیم. این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد:

نحوه اجرای بازی xbox روی ویندوز 10

شما می‌توانید در این اپلیکیشن به فهرست کامل دوستان مراجعه کنید، نام آن‌ها را سرچ کرده و آن‌ها را پیدا کنید. همچنین با استفاده از این برنامه در ویندوز 10 می‌توانید یک گروه تشکیل دهید و همچنین دوستانتان را به آن دعوت کنید. اما موضوعی که قرار اس در مورد آن صحبت کنیم، این است که چگونه می‌توانید بر روی xbox بازی اجرا کنید. مراحل اجرای بازی xbox روی ویندوز 10

البته نگران نباشید اگر این برنامه را ندارید می‌توانید از مایکروسافت ویندوز آن را دانلود کنید. پس از اینکه این برنامه را دانلود کردید، باید به حساب خود در مایکروسافت مراجعه کنید و با استفاده از حساب ایکس باکس وارد آن شوید. در ادامه باید زمانی که وارد شدید، بر روی منوی بازی که در سمت چپ قرار دارد کلیک کنید. برای اینکه از اطلاعات دقیقی برخوردار شوید می‌توانید با کلیک بر روی تصویر کنسول آن را بر روی مانیتور مشاهده کنید.

چگونه از لگ بازی xbox بر روی ویندوز 10 جلوگیری کنیم؟

از آنجایی که وجود لگ در بازی همواره عذاب آور بوده و باعث ایجاد بسیاری از مشکلات می‌شود بهتر است که سرعت اینترنت خود را بررسی کنید. زیرا کند شدن و افزایش لگ در بازی‌های xbox تاثیر مستقیمی با سرعت اینترنت شما خواهد داشت.  یکی از راه‌های دیگری که می‌توانید با استفاده از آن این مشکل را حل کنید، این است که از اتصالات و شبکه‌های داخلی استفاده کنید.

برای اینکه راحت‌تر به منوی بازی دست پیدا کنید می‌توانید دکمه‌ای که در سمت راست و بالای صفحه مانیتور قرار گرفته است را انتخاب کرده و با استفاده از آن به آدرس و دیگر اعلانات دسترسی داشته باشید. سرعت اینترنت شما نیز در قسمت پایین صفحه با استفاده از نمودار و همچنین جزئیات قابل مشاهده است و به راحتی می‌توانید به مهم‌ترین موارد دست پیدا کنید. جهت  خرید mortal kombat 1 میتوانید  وارد سایت ایگارا شوید .

جمع بندی

آموزش اجرای بازی xbox روی ویندوز 10 از موضوعات مهم این مقاله بود که سعی شد هم آموزش و هم رفع برخی از لگ‌های آن به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد. این مورد یکی از راحتترین روش‌های دستیابی به اجرای بازی در ویندوز 10 توسط ایکس باکس می‌باشد.

برای برخی از کاربران دسترسی به نسخه ویندوز و اپلیکیشن ایک باکس به صورت رایگان وجود دارد و این قابلیتی است که شرکت مایکروسافت ویندوز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. به طور کلی اگر قصد دارید تا با استفاده از کنسول برنامه و بازی‌های خودتان را بر روی ویندوز 10 پیاده و اجرا کنیدف یکی از بهترین روش‌ها استفاده اپلیکیشن مخصوص آن است که پیشتر در مقالهبرخی کاربران به دلایل مختلف ممکن است به دنبال راهی برای اتصال ایکس باکس به لپ تاپ بگردند. به همین خاطر ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله به سراغ آموزش وصل کردن ایکس باکس به لپ تاپ برویم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

اما برخی از کاربران شاید نمایشگر مناسبی برای تجربه بازی‌های ایکس باکس نداشته باشند یا به هر دلیلی ممکن است بخواهند کنسول‌شان را به لپ تاپ متصل کنند. اگر شما هم قصد چنین کاری را دارید در ادامه با آموزش نحوه وصل کردن Xbox به لپ تاپ همراه ما باشید. آموزش وصل کردن ایکس باکس به لپ تاپ با کابل HDMI

شاید اکثر افراد ساده‌ترین راه را اتصال کنسول به لپ تاپ از طریق کابل HDMI بدانند. از همین رو هم ما تصمیم داریم در ابتدای کار به سراغ این روش برویم. اما چگونه ایکس باکس را به وصل کنیم؟ فرض کنید یک روز بسیار سخت را پشت سر گذاشته‌اید و حالا قصد دارید با تجربه یک بازی ویدیویی کمی از فشار بیرونی خارج شوید. اما وقتی به خانه می‌روید می‌بینید یکی از اعضای خانواده در حال تماشای تلویزیون است و در نتیجه شما قادر به استفاده از آن به عنوان نمایشگر نیستید. اما نگران نباشید، تنها با استفاده از یک کابل HDMI می‌توانید کنسول را به لپ تاپ‌تان وصل کرده و بدون دردسر بازی موردعلاقه‌تان را تجربه کنید.

البته قبل از هرچیز باید بدانید که به طور کلی دو نوع HDMI داریم، یکی ورودی و دیگری خروجی. درگاه‌های HDMI استفاده شده به روی لپ تاپ‌ها از نوع خروجی هستند و دیتا را به یک نمایشگر دیگر انتقال می‌دهند. این یعنی شما با وصل کردن ایکس باکس به صورت مستقیم با HDMI به لپ تاپ نمی‌توانید انتظار داشته باشید که صفحه کنسول به روی لپ تاپ نمایش داده شود. البته برخی از لپ تاپ‌ها (تعداد بسیار کمی) از درگاه HDMI ورودی هم برخوردار هستند و برای اتصال کنسول به این لپ تاپ‌ها فقط وصل کردن HDMI کفایت می‌کند. برای اتصال ایکس باکس به لپ تاپ کافی است اقدامات زیر را انجام دهید:

  •  ایمنی: پیش از هر چیزی باید کاری کنید که آسیبی به دستگاه وارد نشوید. از همین رو توصیه می‌کنیم پیش از وصل کردن Xbox به لپ تاپ، کنسول‌تان را خاموش کنید.
  • بستن برنامه‌ها: تمام برنامه‌هایی که روی لپ تاپ در حالت اجرا هستند را ببندید. در صورتی که حافظه خالی باشد فرآیند اتصال ایکس باکس به لپ تاپ راحت‌تر پیش می‌رود.
  • اتصال کابل HDMI: خروجی کابل HDMI را به ایکس باکس و سمت ورودی را به لپ تاپ متصل کنید. اکثر کابل‌ها علامت‌گذاری شده‌اند و با دقت به خود سیم می‌توانید جهت مربوط به هر دستگاه را تشخیص دهید.
  • روشن کردن کنسول: حالا با فشردن دکمه مربوطه کنسول‌تان را روشن کنید. با شنیدن یک صدای خاص می‌توانید متوجه روشن شدن آن شوید.
  • وارد شدن به برنامه xbox companion app: به این برنامه وارد شوید. اگر این برنامه به روی سیستم شما نصب نیست حتما آن را نصب کنید. با ورود به این برنامه به اکانت خود وارد شوید. اگر قبل‌تر کنسول و لپ تاپ را در این برنامه متصل کرده‌اید که هیچ اما اگر متصل نکرده‌اید از قسمت Connection این کار را انجام دهید.
  • از گزینه Stream کمک بگیرید: با اضافه شدن ایکس باکس به بخش Connection شما می‌توانید به روی گزینه Stream از بالای صفحه کلیک کنید تا صفحه ایکس باکس به روی مانیتور لپ تاپ نمایش داده شود و دیگر نیاز به اتصال بی‌سیم نباشد.
  • از بازی لذت ببرید.

این بود آموزش وصل کردن ایکس باکس به لپ تاپ با استفاده از کابل HDMI. حالا بدون دردسر می‌توانید بازی‌های موردعلاقه‌تان را تجربه کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید.  نیز به آن اشاره شد. اگر تمامی مراحل را با حوصله و دقت طی کنید بدون شک نصب و اجرای بازی بدون هیچ مشکلی برای شما بر روی کامپیوتر، تبلت، لپتاپ و گوشی موبایل انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ایموجو مراجعه کرده و موضوعات بیشتری را از آنجا پیگیری کنید. همچنین اگر می خواهید با مشکلات رایج ایکس باکس رو راه حل های آن آشنا شوید، کافی است که به دسته در سایت مراجعه کنید و به راحتی مشکل را حل کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.