عمومیکسب و کار

چگونه امداد خودرو متفرقه را از اصل تشخیص دهیم؟

برای شناسایی یک امداد خودرو مجاز چه مواردی را بررسی کنیم؟

برای اینکه تشخیص دهید امداد خودرویی که با آن تماس گرفتید، یکی از مجموعه های امداد خودرو مجاز تهران و امداد خودرو شیراز است و زیر نظر اتحادیه کار می کند و مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد، کافیست تا موارد زیر را پس از حضور امدادگر به طور کامل و بدون خجالت یا تعارف بررسی کنید:

آرم و علائم امداد خودرو مجاز تهران

نخستین راه کار شناخت اینکه امدادگری که در کنار شما حاضر شده جزو مجموعه معتبر است، بررسی لباس و یونیفرم او می‌باشد. بر اساس دستورالعمل اتحادیه امداد خودروها، تمامی مجموعه های امدادی مجاز موظف شده‌اند تا برای ارائه خدمات امدادی حتماً آرم و نشان مخصوص خود را به همراه داشته باشند و آن را بر روی لباس فرم و حتی بر روی خودروی امدادی نیز نصب کنند؛ به طوری که راننده بتواند به صورت خیلی دقیق و واضح آرم را بر روی سمت راست خودرو امدادی مشاهده کند.

کارت شناسایی امدادگر با QR کد

زمانی که امدادگر در کنار شما حضور یافت، از او بخواهید که کارت شناسایی خود را به شما نشان دهد‌. بر روی این کارت باید اطلاعات او به طور کامل نوشته شده باشد و همچنین دارای کد QR مخصوص نیز باشد. به نحوی که با اسکن کردن آن بتوانید اطلاعات دقیق این افراد را پیدا نمایید و بدانید که با یک امداد خودرو مجاز تهران مواجه هستید.

مشخصه های وبسایت یک امداد خودروی معتبر و مجاز

یک امداد خودروی مجاز برای شروع فعالیت خود باید مجوزهای لازم و تاییدیه های لازم را در وبسایت گنجانده باشد.

مهمترین مجوزها را می توان داشتن «نماد اعتماد الکترونیکی»، برخورداری از «مجوز اتحادیه امداد خودرو ها» و تاییدیه «عضویت در انجمن کسب و کارهای مجازی» عنوان کرد. از این رو هیچ گاه بدون تحقیق و بررسی از خدمات سایت‌ های امدادخودرو، یدک کشی، خودرو سوار و… در گوگل استفاده نکنید؛ پیش از درخواست سفارش و تماس با مجموعه امداد خودرو ها این موارد را بررسی کنید؛ چرا که تنها در صورت مشاهده این موارد است که می توانید مطمئن شوید با یک مجموعه مطمئن و معتبر سر و کار دارید.

بنابراین بر روی این نمادها کلیک کنید تا به یک صفحه جدید وارد شوید. تنها با ورود به صفحه اتحادیه امداد خودروها و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت سمت و مشاهده اطلاعات وبسایت و مدت زمان اعتبار آن است که میتوانید مطمئن شوید که خطری از سوی این امداد خودرو به شما وارد نمیگردد!!

تعرفه خدمات امداد خودرو چطور تعیین می شود؟

نرخ و تعرفه خدمات امدادی با توجه به ابلاغیه‌های اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعیین می‌شود و همه‌ی امداد خودروهای مجاز تهران موظف هستند تا مطابق با آن عمل کنند. اغلب می‌توانیم راننده هایی را ببینیم که به طمع قیمت کمتر خودروی خود را به دست امداد خودروهای غیرمجاز می‌سپارند و مجبور می‌شوند تا بعدها برای تعمیرات هزینه های بیشتری پرداخت کنند.

مشکلات امداد خودرو غیر مجاز

مهم‌ترین و اصلی ترین مشکلاتی که امداد خودرو های غیر مجاز برای رانندگان ایجاد می کنند، هزینه و ضرر زیان مالی و زمانی است. این اتفاق می‌تواند به روش های مختلفی رخ دهد. به طور مثال ممکن است که امدادگر تجربه کافی و مهارت کافی را نداشته و تنها به سر هم کردن قطعات بپردازد؛

حتی ممکن است که امدادگر قطعه اصلی را با یک قطعه یدکی بی کیفیت به بهانه خرابی جایگزین کند. از این رو باید با اطمینان بیشتری امداد خودرو های خود را انتخاب کنیم. یک امداد خودروی مجاز تهران هیچگاه از شما نمیخواهد که ابتدا هزینه خدمت را واریز کنید و سپس آن را دریافت نمایید؛ یا حتی توجهی به جلب رضایت شما نداشته و برخوردی نامناسب و دور از شأن داشته باشد!

برخی از مجموعه های امداد خودرو مجاز تهران پشتیبانی خدمات را در اختیارتان قرار می دهند، این مورد در حالی است که هیچ یک از امداد خودرو های غیر مجاز را شما نمی توانید وادار به ارائه خدمات گارانتی و بیمه نامه نمایید.

چه خدمات توسط امداد خودرو پوشش داده می شود؟

یک مجموعه امداد خودرو باید بتواند تا انواع مشکلات خودرو را در محل شناسایی و تا حد ممکن رفع کند. مشکلاتی همچون جوش آوردن خودرو، تمام شدن بنزین، نشتی روغن، پنچری، تمام شدن شارژ باتری، پاره شدن انواع تسمه ها و … .

همچنین در صورتی که مشکل جدی تر بوده و امکان رفع آن در محل وجود نداشته باشد، مجموعه امداد خودروی باید بتواند با استفاده از تجهیزات حمل خودرو همچون جرثقیل، یدک کش و خودروبر خودروها را برای تعمیر اساسی به تعمیرگاه ها منتقل کند.به طور کلی می توان خدمات امداد خودرو را در دو دسته تعمیر در محل(مکانیک سیار) و یدک کشی(خودروبر،یدک کش، کفی) دسته‌بندی کرد. نیاز به خودروبر دارید می توانید به مراجعه کنید

اما آیا می توان شرکتی را پیدا کرد که به عنوان یک مجموعه امداد خودرو مجاز ، بتواند تمامی این خدمات را به صورت یکپارچه و جامع در اختیار شما قرار دهد؟! بله! شرکت نام آشنا «آقای امداد» که با توجه به سابقه درخشان و خدمات بی نظیر خود توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های رانندگان تبدیل شود.

ویژگی‌های شرکت امداد خودرو امدادیاب چیست؟

امداد خودروی امدادیاب یکی از شناخته شده ترین مجموعه‌های امداد خودرو مجاز تهران به شمار می رود. این شرکت امدادی با ویژگی‌های متعددی شناخته می شود، به طوری که بسیاری از رانندگان اعتماد صددرصدی به خدمات آن دارند. اصلی ترین ویژگی این مجموعه برخورداری از نیروهای متخصص و ماهر است، به طوری که تمامی امدادگران امدادیابکارآزموده و دور دیده بوده و تجربه‌ی کافی را در زمینه تعمیر و تعویض انواع قطعات خودرو دارند. خدمات امدادیاب شامل تمام خودروهای داخلی و خارجی است که شامل امداد خودرو ماشین های ایران خودرو ، سایپا ، و … است

از طرف دیگر تیم های امدادی این مجموعه مجهز به بروزترین و بهترین دستگاه های تعمیراتی فنی و یدک کشی هستند و توانایی آن را دارند تا با ایمنی بالا حتی خودروهای لوکس و صفر شما را تعمیر کرده و یا جابجا نمایند. در نتیجه این دو عامل شما می توانید جامع ترین خدمات امدادی را از این شرکت بخواهید.

از شارژ باتری در محل، پنچرگیری سیار، تعمیر جلوبندی در محل گرفته تا سوخت رسانی سیار، تنظیم دمای خودرو در محل، یدک کشی با انواع جرثقیل، دکل و خودروبر، تعویض روغن و … را می‌توانید از این مجموعه بخواهید. این مجموعه امدادی قادر است در زمانی کوتاه تمامی این خدمات را در اختیار شما قرار دهد؛ چرا که به طور ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است‌.

اما یکی از مهمترین ویژگی های شرکت امدادیاب را می توانیم شفافیت در ارائه هزینه ها عنوان کنیم. در دورانی که روزانه نرخ ها و هزینه ها افزایش پیدا می‌کنند، امدادیاب نرخ تک تک خدمات خود را مطابق با تعرفه ارائه شده توسط اتحادیه امداد خودروها در وبسایت خود قرار داده و به مشتریان خود این اجازه را می دهد تا بتوانند ابتدا هزینه ها را مشاهده، محاسبه و سپس در صورت دلخواه درخواست امداد کنند.

چرا امداد خودرو تهران امدادیاب را انتخاب کنیم؟

در صورتی که به دنبال بهترین امداد خودرو مجاز تهران هستید، پیشنهاد نخست ما به شما است؛ چرا که با استفاده خدمات این مجموعه از مزایای زیر برخوردار خواهید شد و می توانید مطمئن باشید که بهترین مجموعه و برترین پشتیبانی را در اختیار دارید:

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته در 7 روز هفته
  • سرعت در خدمت سانی و امداد رسانی
  • تشخیص موقعیت و ارسال امدادگر با GPS
  • استفاده از قطعات اصل
  • پشتیبانی و گارانتی خدمات
  • تعرفه های شفاف و مناسب امدادی
  • ارائه مشاوره رایگان جهت امداد رسانی به خودروی شما