اجتماعیکسب و کار

چرا ایتا در حال اتصال است؟

گاهی اوقات ممکن است مشکل عدم اتصال به اینترنت وجود داشته باشد. وقتی نمی تواند به اینترنت وصل شود، در بالای صفحه می گوید “Connecting” که جای نگرانی نیست.  برای دانلود برنامه اندروید با ما همراه باشید.

چند دلیل برای عدم اتصال آن وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره کردیم. ابتدا بررسی کنید که آیا بسته اینترنت دارید یا خیر، اگر همه چیز خوب است، بریم سراغ زمان حل مشکل قطع شدن ATA.

چرا وصل نمیشه یا قطع نمیشه؟

دوستان را ببینید این روزها و با شرایط اینترنت کشور برخی از شما این مشکل را دارید اما به غیر از شبکه و اینترنت عوامل دیگری نیز وجود دارد که اپلیکیشن های داخلی مانند ایتا و روبیک را می سازد. نمی توان به اینترنت وصل شد، پیام هم همینطور است. اما دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است ندانید که در زیر به 5 مورد از مهمترین آنها اشاره کرده ایم.

این موارد را به ترتیب بررسی کنید و چیزی را از دست ندهید و در نهایت موفق خواهید شد این مشکل را حل کنید. دانلود ایتا با لینک مستقیم


1- ITA به دلیل ارتباط با VPN وصل نمی شود

امروزه بسیاری از ما مجبور به استفاده از سیستم های جلوگیری از تحریم هستیم و ممکن است این IP ها اجازه اتصال به ETA را نداشته باشند. اینجاست که “اتصال” را نشان می دهد و فکر می کنید مشکل از بسته یا وای فای شماست.

پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن ها را خاموش کرده و گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید. حالا تست کن شاید مشکل حل شد

2- حتما همین الان آپدیتش کنید

ممکن است ندانید که بسیاری از مشکلات IT مانند عدم اتصال و انجماد و غیره با این به روز رسانی رفع خواهند شد. بنابراین اگر مدتی است که به روز نکرده اید، اکنون به Eitaa خود بروید و از طریق منوی همبرگر به گوشه بالای تصویر بروید و روی قسمت Update Eitaa کلیک کنید.

اکنون، چون متصل نیستید، نمی توانید مستقیماً به روز رسانی کنید. اما در پایین پست لینکی از وبسایت رسمی کافه بازار و مایکت وجود دارد که به لطف آن می توانید نسخه فعلی را به راحتی آپدیت کنید.

مهم است که همیشه از آخرین نسخه این پیام ها استفاده کنید.

3- وصل نمی شود چون تاریخ و ساعت گوشی را تنظیم نمی کند

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تاریخ گوشی خود اهمیت نمی دهید، از این پس باید بدانید که تعیین ساعت و تاریخ گوشی و اینکه زمان و تاریخ واقعی با زمان شما مطابقت ندارد مهم است. . در جای خود، می توان از پیام ها به روش صحیح برای بررسی، وارد کردن قسمت داده و زمان گوشی و بررسی صحیح بودن تاریخ و زمان استفاده کرد.

توجه داشته باشید که تاریخ به زبان میلادی است و آن را با هجری اشتباه نگیرید. توصیه می کنم «تاریخ و ساعت خودکار» را روشن کنید تا به طور خودکار از طریق شبکه و اینترنت همگام شود.

4- کش را پاک کرده و گوشی را ریستارت کنید

اگر برای مدت طولانی از Ita استفاده می کنید، حافظه پنهان گوشی شما به تدریج افزایش می یابد و ممکن است Ita شما در پیام “ارتقا” گیر کند.

بررسی از طریق تنظیمات تلفن؛ به لیست برنامه ها بروید و آن را انتخاب کنید. پس از آن، باید Storage را پیدا کرده و آن را اضافه کنید. در اینجا دو گزینه cache و data وجود دارد که باید روی Clear Cache کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اگر روی Clear Data کلیک کنید همه چیز پاک می شود و باید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. البته نگران نباشید چون مکالمه شما ادامه خواهد داشت.

5- اختلال در ZDP به دلیل مشکل سراسری

همانطور که می دانید این پیام رسان ها در کشور ما میزبانی می شوند و سخت افزار داخلی به اندازه رقبای خارجی قوی نیست. گاهی ممکن است مشکل از سرور باشد و تنظیمات گوشی شما خوب باشد

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.