ورزشی

وقت عمل فرا رسیده است/ می‌خواهیم در تورنمنت بمانیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال اسکاتلند پس از آنکه در دیدار نخست رقابت های جام ملت های اروپا برابر آلمان با نتیجه پرگل ۵ بر یک مغلوب شد باید شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ مصاف سوییس بروند.

اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تیم ما باید به سطحی بازگردد که توانست نروژ، گرجستان و اسپانیا را مغلوب کند تا برابر سوییس از شانس بالایی برخوردار باشیم.

او انتقادات سرمربی تیم، استیو کلارک، پس از شکست سنگین ۵ بر یک مقابل آلمان در بازی افتتاحیه را رد کرد و معتقد است که این نتیجه بیشتر به دلیل استرس ناشی از بازی افتتاحیه بود و اینکه برخی بازیکن ها هنوز به سطح مطلوب خود نرسیده اند.

رابرتسون توضیح داد: «پس از بازی برابر آلمان، همه خودشان را ارزیابی کردند و شاید سرمربی کمی به خود سخت گرفته بود. اطلاعات به وضوح ارائه شده بود، اما ممکن است شرایط بازی برخی از ما را تحت تاثیر قرار داده باشد و برخی دیگر نتوانستند بهترین بازی خود را ارائه دهند. از دیدگاه بازیکنان، اینکه نتوانستیم در فرم پیش از مسابقات باشیم و با همان شرایط به آلمان بیاییم ناامیدکننده بود.

او افزود: «ما شنبه شب جلسه‌ای برگزار کردیم و از روز یکشنبه به بازی بعدی فکر کردیم. این تورنمنت فوق‌العاده‌ای است و همه ما سخت کار کرده‌ایم تا به اینجا برسیم. برای لذت بردن از تورنمنت و از مسابقات باید بهترین بازی خود را نشان دهیم. در بازی برابر آلمان این کار را نکردیم، اما هنوز دو فرصت دیگر داریم تا به مسابقات برگردیم و در تورنمنت باقی بمانیم.»

رابرتسون با بیان اینکه زمان حرف زدن به پایان رسیده و وقت عمل فرا رسیده است، گفت: «حرف زدن درباره فوتبال آسان است، اما انجام آن در عمل سخت‌تر است. ما به عمل نیاز داریم. پس از بازی حرف‌های زیادی زده شد و انتقادهای زیادی صورت گرفت. اما ما تمرکزمان را بر بهتر شدن در زمین داریم. باید دوباره آن را نشان دهیم. کمی هیاهو در کشورمان درباره ما بود، مردم هیجان‌زده بودند و ما این را دوست داریم، اما باید به آن‌ها چیزی برای فریاد زدن بدهیم. امیدواریم در بازی بعدی به آن‌ها چیزهای بیشتری برای فریاد زدن بدهیم.»

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.