علمی و پزشکیکسب و کار

مژه مگا والیوم؛ از محبوب‌ترین مدل‌های اکستنشن مژه در دنیا

مژه مگا والیوم چیست؟ نکاتی که باید در مورد کاشت این نوع مژه بدانید

یکی از پرطرفدارترین اکستنشن‌های مژه در دنیا، مژه مگا والیوم است. بانوانی که به دنبال داشتن مژه‌هایی بلند، پرپشت، مشکی و بسیار زیبا هستند، از این روش استقبال زیادی می‌کنند. مژه‌های مگا والیوم حجم فوق‌العاده‌‌ای به مژه‌های شما می‌دهند و شما برای بخشیدن جلوه‌ای خاص به چشمان خود می‌توانید از این مدل اکستنشن استفاده کنید.

 

آرایش, آرایشگاه زیبایی, آرایشگر

وزن این مژه‌ها بسیار سبک بوده و به همین خاطر هم هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی پلک‌های خود نخواهید داشت. در ضمن ماندگاری این مژه‌ها به مراتب بیشتر از اسپایکی و کلاسیک می‌باشد. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین نکات در خصوص این روش اکستنشن مژه را به شما معرفی کنیم.

مراحل اکستنشن مژه مگا والیوم

پیش از اینکه به بررسی مراحل اکستشن مژه مگا والیوم بپردازیم می‌خواهیم به شما بهترین سالن‌های زیبایی شهر تهران که اکستنشن مژه مگا والیوم را انجام می‌دهند را به همراه آموزشگاه‌هایی که کاشت این نوع مژه را تدریس می‌کنند به شما معرفی کنیم.

شما برای کسب اطلاعات در خصوص بهترین سالن‌های زیبایی شهر تهران و آدرس و تعرفه‌های آن‌ها می‌توانید وارد لینک داده شده در صفحه مربوط به بهترین سالن های زیبایی تهران از مجموعه ایران آموزشگاه شوید. همچنین برای آگاهی از دوره‌های آموزشی اکستنشن مژه به خصوص مژه مگا والیوم به عنوان یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آرایشگری زنانه می‌توانید از طریق لینک داده شده در صفحه دوره اکستنشن مژه سایت ایران آموزشگاه اطلاعات لازم در این خصوص را به دست بیاورید.

آرایش, آرایشگاه زیبایی, آرایشگر

روش کاشت مگا والیوم در مقایسه با والیوم روسی طبیعی‌تر است

اکستنشن مژه مگا والیوم یا همان چند بعدی قطرهای گوناگونی دارد و اکستنشن کار مژه آن‌ها را با موچین و چسب کاشت مژه روی تارهای مژه شخص کار می‌گذارد. استفاده از این روش برای کاشت مژه از شیوه اکستنشن والیوم روسی طبیعی‌تر به نظر می‌آید. هر چند که ضخامت و وزن آن هم کمتر است و البته چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد.

پاک کردن هر نوع آلودگی یا گرد و غبار از مژه‌ها اولین مرحله است

در ابتدای مراحل اکستنشن مژه، بسیار اهمیت دارد که مژه‌ها را از هرگونه آلودگی یا گرد و غبار بزدایید. به این منظور باید از یک ضد قارچ یا فوم مخصوص شستشوی مژه استفاده بکنید. با استفاده از محلول‌های ضد قارچ می‌توان همزمان با ضد عفونی کردن مژه‌ها هر نوع چربی را از آن‌ها پاک کنید. پیشنهاد می‌کنیم در روز کاشت، از داشتن آرایش بر روی چشم خودداری کنید.

استفاده از پرایمرها

پس از اینکه مژه‌ها به خوبی با محلول شسته شدند، وقت آن است که پرایمر را انجام دهید. پرایمر هم نوعی فوم تمیز‌کننده است که شما را از پاک بودن مژه و چشم مطمئن می‌کند. سپس باید به مدت یک دقیقه صبر کنید تا مژه‌ها خشک شوند.

آرایش, آرایشگاه زیبایی, آرایشگر

پوشاندن مژه‌های پایینی با چسب

با استفاده از چسب باید به خوبی مژه‌های پایین را فقط بپوشانید. در این قسمت از کار، کاملا توجه داشته باشید که فقط باید مژه‌ها پوشانده شوند و قسمت قرمزی داخل پلک را نپوشانید. همینطور بهتر است که قبل از چسباندن پد، با کمک دست قدری از شدت چسب روی پد بکاهید تا زمان برداشتن آن به مژه‌ها صدمه‌ای وارد نشود.

سایز اکستنشن چطور باید انتخاب شود؟

در کاشت مژه به روش مگاوالیوم، با توجه به برندی که استفاده می‌کنید، ضخامت ۰/۳ یا ۰/۵ مناسب است. سایز اکستنشن باید با در نظر گرفتن توقع شخص و فرم چشم های او باشد. همانطور که گفتیم، کیفیت اکستنشنی که استفاده می‌شود بسیار مهم است. اکستنشنی خوب است که به طور کامل از مو طبیعی درست شده و سبک باشد. به منظور چسباندن اکستنشن مگا والیوم باید دسته‌های اکستنشن را درست کنید. شما می‌توانید این کار را به شکل دستی انجام دهید.

به این شکل که ابتدا به آرامی یک دسته مژه را با پنس برمی‌دارید. برای کاشت مگاوالیوم از اکستنشن ۵D تا ۲۰D استفاده می‌کنند. سپس انتهای دسته را با آرامی و ظرافت به کمی چسب آغشته کنید. به این مرحله فن کردن به شیوه دستی گفته می‌شود که یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌ها است.

مرحله نهایی کاشت

در مرحله‌ی آخر کاشت مژه مگاوالیوم، یک تار مژه جدا می‌کنید، و فن را روی آن می‌چسبانید. توجه داشته باشید که بسیار مهم است اکستنشن تنها روی یک مژه گذاشته شود، به همین دلیل به خوبی باید مژه‌ها را با پنس از هم جدا کنید تا به هم نچسبند. این کار را بر اساس اینکه در کدام قسمت‌ها می‌خواهید اکستنشن اضافه کنید ادامه دهید.

ایران آموزشگاه؛ بانک جامع اطلاعاتی مراکز آموزش اکستنشن مژه

اکستنشن مژه والیوم روسی برای مژه‌های کم پشت گزینه بسیار مناسبی است. اما در صورتی که می‌خواهید جلوه خاص‌تری به چشمان خود ببخشید، می‌توانید از اکستنشن مژه مگا والیوم استفاده کنید. در واقع برای کاشت مژه با روش مگا والیوم از تعداد بیشتری مژه استفاده می‌شود و حتی تا 16 تار مژه نیز می‌توانید روی مژه‌های خود بکارید.

در وب‌سایت ایران آموزشگاه به عنوان بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور، بهترین مراکز آموزشی کشور در زمینه اکستنشن مژه برای شما گردآوری شده‌اند تا انتخاب از میان مراکز آموزشی معتبر برای شما ساده‌تر باشد. از طریق وب‌سایت ما، می‌توانید کامل‌ترین و به‌روز‌ترین اطلاعات در خصوص سالن‌های زیبایی اکستنشن مگا والیوم و مراکز آموزشی این نوع کاشت مژه در شهر تهران را به دست بیاورید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.