عمومیکسب و کار

معرفی 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک که ارزش دیدن را دارد

بیشتر افراد فیلم هندی را با ماجراهای عاشقانه، موسیقی و رقص می‌شناسند. همین ویژگی باعث شده است این نوع فیلم‌ها، نظر بیشتر مخاطبان را به خود جلب کند. سینمای هندی و یا همان بالیوود یکی از بزرگ‌ترین صنعت‌های فیلم‌سازی در جهان است که تعداد فیلم‌های سینمایی ساخته شده در آن بسیار زیاد است. اکشن عاشقانه و رمانتیک یکی از پرطرفدارترین ژانرهای مربوط به سینمای بالیوود است. ما در این مقاله قصد داریم تا 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک را به شما معرفی کنیم.

معرفی 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک

فیلم هندی عاشقانه در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این فیلم‌ها به دلیل داشتن سکانس‌های رقص و آواز برای مخاطبان بسیار سرگرم‌کننده است. از طرفی دیگر ژانر احساسی و عاشقانه این فیلم‌ها باعث می‎شود تا مخاطب را پای تلویزیون میخکوب کند. اگر شما هم به ژانر عاشقانه‌ی فیلم‌های هندی علاقه دارید، در ادامه می‌خواهیم شما را با برترین فیلم‌های عاشقانه هندی آشنا کنیم.

ازدواج, ایران, بازی

1-فاکتور زیبا، فیلمی عاشقانه و کمدی

این داستان روایت زندگی زن جوانی به نام زویا سولانکی است. رابطه‌ی عاشقانه او با کاپیتان تیم کریکت، مخاطب را به ماجرای فیلم علاقه‌مند می‌کند.

2-فیلم عاشقانه عکس

اگر به دانلود فیلم هندی علاقه دارید، دیدن فیلم عکس را از دست ندهید. سکانس‌های ساده و عاشقانه‌ی این فیلم، شما را محو تماشای خود خواهد کرد. روایت این داستان، زندگی رافی و میلونی را به تصویر می‌کشد. برای فهمیدن این موضوع که آیا این دو در کنار هم خواهند ماند، بهتر است خودتان این فیلم را دنبال کنید.

3-فیلم بی‌نظیر معجزه احساس

این فیلم با هنرمندی شاهرخ خان، لحظات جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این داستان خاطرات جالبی را خواهید دید که در مسیر عشق اتفاق می‌افتد.

4-فیلم کمدی قهرمان توالت

یکی از 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک فیلم قهرمان توالت است. این داستان عاشقانه، درباره‌ی یکی از اعتقادات خرافی اهالی روستایی در هند است. در این روستا، مردم اجازه ندارند که در خانه‌های خود توالتی داشته باشند.

5-فیلم رمانتیک وقتی همدیگر را دیدیم

اگر به دیدن فیلم خارجی علاقه دارید، فیلم سینمایی عاشقانه «وقتی همدیگر را دیدیم» را از دست ندهید. این فیلم درباره سرگذشت آدیتیا است که به خودکشی فکر می‌کند. اما ماجرایی باعث می‌شود تا نیت خود را درباره‌ی خودکشی عملی نکند.

6-فیلم عاشقانه سنگام

یکی از بهترین فیلم‌های هندی، فیلم عاشقانه و رمانتیک سنگام است. این فیلم الهام گرفته از فیلم آمریکایی بربادرفته ساخته شده است. این فیلم، سرگذشت دختری است که عاشق دوست دوران کودکی خود می‌شود.

7- فیلم منحصربه‌فرد دوداس

بدون شک یکی از بهترین و عاشقانه‌ترین فیلم‌ها، فیلم دوداس با هنرمندی شاهرخ خان و آیشواریا است. این فیلم محصول سال 2002 بوده و ده‌ها جایزه از جشنواره‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

ازدواج, ایران, بازی

8-فیلم مذهبی عاشقانه پی کی

اگر علاقه‌مند به دیدن فیلم‌ هندی عاشقانه هستید، دیدن فیلم پی کی را به شما توصیه می‌کنیم. این فیلم جزو یکی از 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک بوده که عشق و احساس را در نهایت زیبایی به تصویر کشیده است.

این فیلم داستان شخصی فضایی به نام پی کی است که کنترل سفینه‌ی خود را گم کرده است. در این بین افرادی در سر راه او قرار می‌گیرند که خدا را به او معرفی می‌کنند تا بتواند کنترل خودش را پیدا کند؛ بنابراین پی کی به دنبال خدا می‌گردد تا بتواند گم شده‌ی خود را پیدا کند.

9-فیلم احساسی تماشا

فیلم تماشا جزو یکی از متفاوت‌ترین ژانرهای عاشقانه سینمای بالیوود است. داستان فیلم، درباره دختر پسری از که بعد از سال‌ها به طور اتفاقی یکدیگر را ملاقات می‌کنند؛ بنابراین تصمیم می‌گیرند تا رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود را ادامه بدهند. دیدن فیلم دوبله این داستان، لحظات احساسی شیرینی را برای شما رقم می‌زند.

10-فیلم رمانتیک و کمدی داماد عاشق عروس را می‌برد

شاید به جرات می‌توان گفت که شاهرخ خان با بازی در این فیلم، در قلب هندی‌ها جای گرفت. این فیلم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هندی شناخته شده است. داستان دو زوج جوانی است که در یک سفر اروپایی عاشق هم می‌شوند. این فیلم را جزو لیست 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک خود قرار دهید.

11-داستان عاشقانه های لاست

یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای هندی در دهه اخیر، فیلم عاشقانه و رمانتیک های لاست است. نقش عشق در زندگی، روابط انسانی و… از جمله عناصری است که در این فیلم به نمایش گذاشته شده است. به طوری که از دیدن آن خسته نخواهید شد.

12-فیلم عاشقانه سانجو

اگر به دانلود فیلم هندی علاقه‌مند هستید، فیلم عاشقانه سانجو یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این فیلم با ژانر کمدی و عاشقانه‌ی خود، سرگذشت زندگی خصوصی هنرپیشه سینمای هند را روایت می‌کند.

ازدواج, ایران, بازی

13-فیلم سینمایی سورما

یکی از 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک فیلم تاثیرگذار سورما است. این فیلم روایت یک بازیکن هندی را نشان می‌دهد که به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافته است.

14-فیلم محبت‌ها

این فیلم سینمایی هندی، داستان مدیر سخت‌گیری است که دانشجویان عاشق خود را از دانشگاه اخراج می‌کند. اما سه پسر دانشجو به دنبال دل خود می‌روند.

15-بهترین فیلم هندی عاشقانه شاید فردایی نباشد.

این فیلم، علاقه‌مندی پسری به دختری گوشه‌گیر و بدبین به نام ننا را نمایش می‌دهد. این فیلم شما را محو تماشای خود خواهد کرد.

16-من خان هستم

این فیلم با ژانر درام و عاشقانه، روایت یک اتفاق احساسی و رمانتیک در پی حوادث 11 سپتامبر را به تصویر می‌کشد.

17-از اعماق دل

اگرچه این فیلم جزو یکی از قدیمی‌ترین ژانرهای عاشقانه‌ی سینمای هندی است، اما همچنان مخاطبان خاص خودش را دارد. این فیلم داستان مردی است که برای کار خود به هند سفر می‌کند و در قطار عاشق دختری می‌شود.

18-فیلم عاشقانه خون

بوجی، پسر کشاورزی است که تصمیم به ازدواج می‌گیرد. اما با شرایط عجیب و غریب پدر دختر مواجه می‌شود. این فیلم عاشقانه، جزو یکی از 20 فیلم هندی عاشقانه و رمانتیک است که بیننده را شگفت‌زده خواهد کرد.

19-فیلم ماجراجویانه تلاش

اگر به فیلم‌های سینمایی عاشقانه و جنایی علاقه دارید، دیدن این فیلم را به شما توصیه می‌کنیم. این اثر یک داستان متفاوت را برای شما به نمایش می‌گذارد.

20-عشق زاده

داستان عشق ممنوعه یک دختر مسلمان با پسر هندو، داستانی دیدنی است که نباید آن را از دست بدهید.

ما در این مقاله از سایت مرز فان شما را با بهترین فیلم‌های سینمایی هندی آشنا کردیم. اگر شما هم جزو طرفداران فیلم‌های بالیوودی هستید، کدام فیلم عاشقانه این سینما را دیده‌اید؟ نظر خود را زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.

یک دیدگاه