عمومی

معایب وردپرس چیست؟

1. از دید ما و سایر توسعه دهندگان و فعالان این حوزه، مهمترین آسیب پذیری وردپرس مسائل امنیتی است که دائماً آن را در معرض خطر قرار می دهد. با توجه به این مشکل با رشد و توسعه وب و توسعه حرفه ای نرم افزارها در سراسر جهان، این درست است که کاربران همیشه تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و این سیستم به یک مدیر همیشه حاضر نیاز دارد. از نظر امنیت و اطلاعات مناسب ترین سطح است.

2. یکی دیگر از نقاط ضعف وردپرس بهینه سازی ضعیف آن است. مثال: پیوندهای خصوصی تنها زمانی خوب هستند که آنها را به صورت دستی تنظیم کنید و با افزونه های SEO تثبیت کنید. منطقی است که برخی از تنظیمات مانند ضد هرزنامه و وردپرس بسیار پیکربندی شده اند، که می تواند بسیار مفید باشد، اما نحوه انجام این کار نامشخص است و ضعیف در نظر گرفته می شود. کردی نه جمعی و همه. حقیقت این است که این برنامه برای سازماندهی بسیار شلوغ است و چیزهای زیادی برای روشن شدن وجود دارد.

3. یکی دیگر از نقاط ضعف وردپرس نحوه نمایش مطالب منتشر شده است. (قسمتی از پیوند ثابتی که بعد از قسمت مطالب را مشاهده کرده است) که بسیاری از کاربران از آن بی اطلاع هستند. این موضوعی است که می تواند به سرعت تغییر کند. اما در ابتدا موارد زیادی وجود دارد که می توان به کاربران نشان داد تا با این موضوع آشنا شوند. و این موضوع باعث شگفتی کاربران می شود.

4. وردپرس از تنظیمات متعددی (معروف به rezo) استفاده می کند که یک مسئله بسیار فنی است. اما یک ایده مفید، نگهداری سرورها و ایجاد محیط هایی بر اساس این ویژگی ها است. ما با توسعه دهندگان DeployMint در تماس هستیم.

5. کارهای اساسی در ویرایشگر وردپرس، مانند ایجاد انواع پست ها و دسته بندی های سفارشی، می تواند شامل نوشتن بسیاری از کدهای فنی پیچیده باشد که می تواند استفاده و پیکربندی در یک CMS با رابط کاربری بهتر بسیار آسان تر باشد.

6. آموزش وردپرس ناهماهنگ و جامع است. اما در حال حاضر، حتی اگر از منابع معتبر استفاده کنید، ممکن است در درک حجم آموزش ها مشکل داشته باشید و اغلب زمان زیادی طول می کشد تا مشکل اصلی سایت خود را در انبوهی از آموزش ها پیدا کنید.

7. محتوای وردپرس ناهماهنگ و ناقص است. هنگام استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، ممکن است با صفحاتی روبرو شوید که اغلب با مشاهده ایرادات آنها به آنها لینک می دهید. علاوه بر این، این توابع غیرقابل خواندن و تعریف نشده هستند، که صاحب سایت را مجبور می کند تا زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل کدهای منبع برای رسیدن به انتهای هر موضوع کند، که به طور کلی در وردپرس یک چیز بد است. . در جایی گفته می شود که فلان کار به فلان مکان، فلان هدف می انجامد و نمی توان گفت که بعد از آن چه خواهد شد.

8. توسعه دهندگان وردپرس هیچ پشتیبانی رسمی در این زمینه ارائه نمی دهند و بیشتر پشتیبانی توسط کاربران مشتاق انجام می شود. در نتیجه، بسیاری از سوالات بی پاسخ می مانند یا در انجمن های پشتیبانی وردپرس به صورت نامناسب و نادرست پاسخ داده می شوند.

9. پلاگین ها و عملکرد آنها برای وبلاگ نویسان آماتور مناسب نیستند و اغلب باعث سردرگمی می شوند. بله، اکثر آنها رایگان هستند، که عالی است، اما نقطه ضعف این داستان این است که باید تعداد زیادی افزونه را بررسی کنید تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید، و گاهی اوقات نتایج بسیار زیادی می گیرید. نکته دیگر اینکه در بین این افزونه ها مدت زیادی است که این افزونه ها آپدیت و پشتیبانی نمی شوند و بقیه توضیح کافی ندارند که ممکن است تنها پس از فعال سازی سایت برنامه قدیمی را تحت تاثیر قرار دهد.

معایب وردپرس
معایب وردپرس

10. وردپرس هنوز به عنوان یک موتور وبلاگ و نه به عنوان سازنده وب سایت شناخته می شود (اگرچه بسیاری از مراجع و عملکردهای آن مطابق با استانداردهای وب سایت تغییر می کنند و بسیاری از کدها بازسازی می شوند).

بزرگترین معایب وردپرس را بشناسید

بزرگترین معایب وردپرس را بشناسید

11. انعطاف پذیری وردپرس بسیار منطقی است، اما این سیستم در حال حاضر شکست خورده است زیرا برای افزودن ویژگی های بیشتر به شدت به هک ها و کدهای PHP متکی است و ویژگی های این هک ها می تواند بسیار گیج کننده باشد.

12. به روز رسانی و ارتقاء خودکار امنیتی برای وردپرس بد نیست، اما این ویژگی عالی بیشتر یک نفرین است تا یک نعمت. توصیه می کنیم برای غیرفعال کردن قابلیت به روز رسانی افزونه ها و تم ها از محیط مدیریت استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است وردپرس با خطاهای به روز رسانی خودکار مواجه شود.

13. ما بر روی عملکرد وردپرس تمرکز می کنیم. عملکرد سیستم مدیریت محتوا نباید خیلی کند باشد، اما وردپرس به منابع نامحدود نیاز دارد (اغلب کاربران وردپرس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع سرور با مدیران سرور خود درگیری دارند. مترجم). وردپرس اغلب برای استفاده به تمام منابع سرور مراجعه می کند. این مشکل زمانی به وجود می آید که پلاگین ها وارد عمل شوند و باید از هاست های قدرتمندی مانند Hostgator یا Bluehost با سیستم های قدرتمند استفاده کنید.

14. وردپرس بر اساس PHP نوشته شده است. این باعث نگرانی برخی از توسعه دهندگان می شود که برای سرعت بخشیدن به کار خود نیاز به یادگیری سریع PHP دارند.

15. HTML/CSS/JS وردپرس پف کرده و بزرگ است، بنابراین باید یک مینی فایور HTML/CSS/JS برای ذخیره CPU نصب کنید. ویرایشگر وردپرس WYSIWYG همچنین HTML ضعیف و سنگینی تولید می کند، در حالی که اکثر مضامین و افزونه های وردپرس پف کرده و سنگین هستند.

16. محتوای وردپرس به عنوان یک سرویس بیشتر در مورد صفحات و برگه ها است و کمتر در مورد محتوا است.

17. قالب ها و افزونه های اولیه و تجاری وردپرس بسیار گران هستند و فاقد پشتیبانی منظم و به موقع هستند.

18. وردپرس نسخه موبایل خوبی دارد، اما این می تواند برای کسانی که تازه وارد سیستم شده اند، مشکلات سئو ایجاد کند.

19. استفاده از وردپرس به معنای مبارزه با پیش فرض ها نیست. مانند همه پلتفرم های وبلاگ نویسی کلاسیک، وردپرس دارای میراث قوی است. این بدان معناست که می توانید آن را نصب کنید و در عرض چند دقیقه یک وبلاگ با کارایی بالا راه اندازی و اجرا کنید. متأسفانه، این وراثت به معنای داشتن قالب‌های پیش‌فرض مانند پست‌ها، مقاله‌ها، برچسب‌ها، صفحات، نظرات است. اگر سعی کنید این رفتار پیش فرض را تغییر دهید، با مشکل مواجه خواهید شد.

20. ایجاد یک سایت مبتنی بر جامعه بر روی پلتفرم وردپرس مانند یوتیوب یا فیس بوک می تواند چالش بزرگی باشد.

برای یادگیری طراحی سایت میتوانید در دوره آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی شرکت کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.