ورزشی

مشکل حال حاضر استقلال فقط پول است/ به نکونام حق می‌دهم نگران باشد

ایران, بازی, بودجه

بازیکن سابق استقلال می‌گوید نکونام شرایط تیمهای دیگر را می‌بیند و نگران تیمش است و من به او حق می‌دهم واکنش نشان دهد.

علی موسوی بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با مجله سلامتی ایران، درباره وضعیت این روزهای آبی پوشان اظهار کرد: اگر استقلال با این شرایط قدم به مسابقات لیگ بگذارد شرایطش بدتر خواهد شد زیرا از نظر روحیه، بازیکنان در شرایط خوبی قرار ندارند و به نظر می رسد تا زمانی که پول به باشگاه تزریق نشود، شرایط بهبود پیدا نکند.

مهاجم سابق استقلال درباره نقل و انتقالات این تیم گفت: استقلال نتوانست بخاطر سنگ اندازی برخی آقایان بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، آبی‌ها حتی نتوانستند یک اردوی آماده سازی در تهران هم داشته باشند و حالا باید با انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع لیگ کنند که فکر می‌کنم استقلال برای اولین بار این وضعیت را تجربه می‌کند. فکر می‌کنم در نهایت استقلال به سرنوشت عجیبی دچار شود. من خودم را جای نکونام می‌گذارم متوجه می‌شوم در حال سپری کردن چه روزهای سختی است.

موسوی که سابقه بازی در بایرلورکوزن را هم دارد، درباره گلایه‌های نکونام از وضعیت این تیم بیان کرد: نکونام شرایط تیمهای دیگر را می بیند و نگران تیمش است و من به وی حق می دهم واکنش نشان دهد. شما فقط ببینید تیمهای دیگر در نقل و انتقالات چه هزینه هایی کردند اما بازیکنان تاثیرگذار استقلال رفتند. امیدوارم هرچه زودتر شرایط تیم بهتر شود تا نگرانی هواداران کمتر شود.

موسوی درباره جدال لفظی نکونام با مدیریت باشگاه افزود: خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند و باید قبول کنیم بدهی ها گریبان این تیم را گرفته است و ابتدا باید خطیر بدهی ها و مطالبات را پرداخت کند.

آیا استقلال در لیگ امسال موفق خواهد بود؟ بازیکن سابق آبی ها در این باره خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم کار خیلی سخت است اما این را بگویم همین تیم کنونی استقلال هم شرایط خوبی دارد و می توان امیدوار بود. جذابیت فوتبال به این است که قابل پیش بینی نیست و با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بودند می‌توان لیگ امسال را جذاب دانست.

وی درباره جدایی محبی و قایدی از استقلال ادامه داد: باشگاه اماراتی پول زیادی می‌خواست که در توان استقلال نبود پرداخت کند و در نهایت قایدی رفت. در قبال محبی هم همین شرایط بود و همان طور که گفتم مشکل حال حاضر استقلال فقط پول است و تا زمانی که اساسی حل نشود باید منتظر جدایی بازیکنان باشیم.

بازیکن سابق استقلال درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری افزود: به هر حال در هر فصل فوتبالی چند تیم از ابتدا مدعی قهرمانی هستند. در ایران هم معمولا استقلال و پرسپولیس و سپاهان از ابتدا برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. تراکتور هم امسال تیم خوبی بسته و باید این تیم را هم مدعی دانست.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.