ورزشی

حضور نکونام در استقلال منتفی شد؟

باشگاه استقلال, جواد نکونام, ریکاردو ساپینتو

آفتاب‌‌نیوز :

انتخاب اعضای کمیته‌ی فنی باشگاه استقلال برای هدایت این تیم جواد نکونام بود، اما به نظر می‌رسد مشکلاتی که برای این مربی از سوی یک باشگاه و شاید هم یک مربی ایجاد شده! مانع از این شد که باشگاه استقلال جواد نکونام را انتخاب کند. در یکی دو روز اخیر بحث حضور یک مربی کروات و یک مربی اسپانیایی در تیم استقلال به میان آمد، اما آخرین خبر‌های رسیده از اردوی تیم آبی حکایت از این دارد، گزینه‌ی جواد نکونام هنوز روی میز است و چه بسا با رفع مشکل این مربی، وی انتخاب نهایی باشگاه استقلال باشد.

نکته‌ی مهم اینکه تماشاگران تیم استقلال به شدت نظرشان روی انتخاب جواد نکونام است. از سویی مربی خارجی‌ای که قرار است به استقلال بیاید به دلیل عدم شناخت از این تیم و هم چنین لیگ برتر ممکن است، فصل پیش رو را از دست بدهد و بهترین تصمیم اگر قرار به ادامه‌ی حضور مربی خارجی در راس کادر فنی تیم استقلال بود، حفظ ریکاردو ساپینتو بود.

موضع گیری‌های تماشاگران تیم استقلال علیه تصمیمات این باشگاه تیم آبی را به گزینه جواد نکونام نزدیک کرده است و گفته می‌شود در ساعات آینده احتمال انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال بسیار زیاد است.

به همه این دلایل مشکلات مالی باشگاه استقلال را اضافه کنید. مشخص نیست مربی فصل آینده استقلال همانند ریکاردو ساپینتو صبور باشد و با مشکلات مالی باشگاه بسازد. در صورتی که جواد نکونام به طور حتم شرایط باشگاه را بهتر درک خواهد کرد.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.