نماد سایت مجله سلامتی ایران

مزایای لمینت دندان

مزایای لمینت دندان

این روزها، گزینه های دندانپزشکی زیبایی متعددی وجود دارد که می تواند لبخندی را به شما هدیه دهد که از نشان دادن آن هیجان زده شوید. این گزینه های درمانی بسیار کمتر از آنچه فکر می کنید تهاجمی هستند.

برای مثال لمینت دندان این شانس را به شما می دهند که لبخندی را که همیشه می خواستید بدون درد یا ناراحتی نسبت به سایر انواع درمان داشته باشید.

همه ما حقیقتا عاشق لبخند زدن هستیم اما در صورتی که لبخند ما زیبا و جذاب باشد. و این منطقی است زیرا لبخند برای سلامتی شما مفید است. فشار خون و سطح استرس شما را کاهش می دهد و حتی سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند.

لمینت دندان مزایای شگفت انگیز و متعددی را ارائه می دهد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

مزایای لمینت دندان کدامند؟

دندان های شما چه به دلیل ساییدگی و ترک خوردگی یا یک تصادف جدی، ممکن است آنطور که می ‌خواهید خوب به نظر نرسند. شاید هم کمی تغییر رنگ داشته باشند. در این صورت، شما می توانید به روش های پرسلن فکر کنید.

شما می توانید با مراجعه به یک متخصص حرفه ای از روند کار و قیمت لمینت دندان آگاه شده و در صورتی که کاندید مناسبی باشید از یک لبخند زیبا بهره مند شوید.

برخی از مزایای لمینت دندان عبارتند از:

– دندان هایی با ظاهر طبیعی

برخی از انواع روکش های دندانی می توانند ظاهری غیر طبیعی داشته باشند. این به دلیل نوع موادی است که سازندگان استفاده می کنند. اما لمینت دندان یا روکش های پرسلن از نظر ظاهری بسیار طبیعی تر بوده و هرگونه آسیب زیبایی به دندان های شما را پوشش خواهد داد.

به عبارتی، اگر هر گونه ترک، شکستگی یا لکه روی دندان های خود دارید، لمینت می تواند به راحتی آن را بپوشاند در حالی که هنوز طبیعی به نظر می رسد.

آنها حتی می‌توانند با پر کردن شکاف‌های کوچک به اصلاح دندان‌ های کج یا نامرتب شما نیز کمک کنند.

– مقاوم در برابر لکه

دندان های شما به طور طبیعی به مرور زمان رنگ غذاها و مایعات را جذب کرده و لکه دار و تیره می شوند. اما روکش های پرسلن یا لمینت دندان در برابر بسیار مقاوم هستند. البته روکش ها هنوز هم مانند دندان های واقعی شما باید به طور حرفه ای تمیز شوند.

–  روشی سریع و آسان

برخلاف برخی از انواع دندانپزشکی زیبایی، نصب روکش دندان یک روش سریع و ساده است. شما فقط باید دو نوبت جداگانه را برنامه ریزی کنید تا متخصص روکش ها را نصب نماید.

اولین قرار ملاقات شما با دندانپزشک در مورد اینکه چگونه می خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید صرف می شود.

در دومین جلسه نیز، روکش جدید دندان متناسب با نیازهای شما طراحی و ساخته می شود. این ویزیت ها با فاصله حدود دو هفته برنامه ریزی می شوند تا دندانپزشک شما بتواند ونیرهای سرامیکی تخصصی را بسازد.

– لمینت دندان متناسب با نیازهای هر بیمار

زمانی که دندانپزشک شما روکش را می سازد، تمام موارد ممکن را برای آنها در نظر می گیرد. در واقع، از تصاویر دندان های شما به عنوان مرجعی برای تعیین طول، پهنا و رنگ روکش جدیدتان استفاده می شود.

سپس روکش جدید شما با توجه به نیاز دقیق شما در آزمایشگاه به صورت سفارشی ساخته می شود. یک متخصص زیبایی می تواند لمینت دندان را مطابق با نیازهای شما بسازد.

– تقویت دندان ها

دندان های ترک خورده یا دندان هایی که مینای دندان کافی ندارند، در طول زمان مستعد ضعیف شدن و تحلیل رفتن هستند. پرسلن همچنین یکی از روکش‌ های قوی ‌تر موجود در حال حاضر است که آنها را به گزینه ‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

– با دوام

لمینت دندان نه تنها از استحکام فوق ‌العاده‌ای برخوردار است، بلکه ماندگاری بسیار طولانی ‌تری نسبت به سایر انواع روکش ‌ها دارد. با نگهداری منظم، این روکش ها می توانند 20 سال یا بیشتر دوام بیاورند.

– بدون نیاز به زمان بهبودی

یکی از مزایای قابل توجه لمینت دندان در مقایسه با سایر انواع درمان های زیبایی دندان این است که هیچ فرآیند بهبودی وجود ندارد. همه چیز با حداقل تهاجم انجام شده و نیاز به کار خاصی نیست به غیر از اصلاح سبک مینای دندان.

به طور کلی لمینت دندان یک روش عالی برای بهبود زیبایی طبیعی دندان های شما به روشی سریع و ساده است. اگر شما نیز می ‌خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید برای دریافت بهترین نتیجه حتما به یک متخصص حرفه ای یا بهترین متخصص لمینت در غرب تهران مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل