اقتصادیعمومیکسب و کار

محصولات نانو و تمیزی آشپزخانه کاهش لکه‌ها و آلودگی‌های سطحی

نحوه استفاده از اسپری های پاک کننده

محصولات نانوسان در تهران: استفاده از اسپری پاک کننده ال سی دی باید به نوعی باشد که به دستگاه و صفحه نمایش شما آسیب نرساند. همانطور که گفته شد استفاده اشتباه از این اسپری باعث از بین رفتن دستگاه شما می‌شود. از یک پارچه نرم و لطیف (ترجیحا حوله) برای تمیز کردن صفحه نمایش خود استفاده کنید تا از ایجاد خط و خش جلوگیری شود. هرگز از موادی که دارای الکل یا آمونیاک هستند (مانند مایع شیشه پاک کن) برای تمیز کردن ال سی دی استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث کدر شدن صفحه نمایش شما شود. محلول های پاک کننده مانیتور و صفحه نمایش نه تنها فاقد الکل و آمونیاک است، بلکه به هیچ عنوان به صفحه نمایش شما آسیب وارد نمی‌کند.
محلول های پاک کننده علاوه بر از بردن لک ها و آلودگی سطحی باعث ضدعفونی شدن محیط نیز می شود. استفاده از ازجمله این موارد است که برای ضد عفونی کردن محیط داخل ماشین استفاده می شود، صفحه نمایش نیز باید با مواد و محصولات مخصوص خود ضد عفونی شود. به همین دلیل استفاده از اسپری پاک کننده ال ای دی یک حرکت بهینه است که باعث محافظت و افزایش طول عمر دستگاه شما می‌شود.

خرید اسپری پاک کننده ال سی دی

محصولات نانوسان بیز: همچنین تهیه و خرید اسپری پاک کننده ال سی دی کاملا به صرفه است زیرا هزینه بالایی را برایتان به همراه ندارد و شما با کمترین هزینه می‌توانید یک صفحه نمایش شفاف و بدون لک داشته باشید. و اسپری های ضدعفونی کننده و استفاده از آن مانند تمامی اسپری‌های پاک کننده کار بسیار راحت و بی دردسری است. فقط کافیست تا آن را بر روی محل مورد نظر اسپری کنید. البته به دلیل جلوگیری از نفوذ این اسپری به درون دستگاه شما، بهتر است از روش غیرمستقیم استفاده کنید. به این صورت که ابتدا محلول را بر روی یک دستمال مخصوص نرم و لطیف که به صفحه نمایش شما آسیبی وارد نکند اسپری کنید، سپس دستمال را بر روی صفحه مورد نظر تلویزیون، لپ تاپ، گوشی و انواع نمایشگرها بکشید تا مشاهده کنید که همان لحظه تمام آلودگی‌ها و اثر انگشت و گرد و غبار به سرعت از بین می‌روند و پاک می‌شوند

مواد شوینده نانو برای سرامیک

محصولات نانوسان در کرج: استفاده از مواد شوینده نانو برای سرامیک در سال های اخیر بسیار رایج شده است.

شستن سرامیک به دلیل داشتن آلودگی بیشتر بسیار دشوار می باشد و مواد شوینده معمولی به دلیل داشتن ترکیبات اسیدی به سرامیک آسیب زننده هستند.

محصولات نانو مخصوص شستشوی سرامیک قابلیت ازبین بردن لکه ها و آلودگی ها بدون رساندن کوچکتربن آسیب به سرامیک است.

مزایای فوق العاده ی این محصول بی شمار است و ببسیار بهتر از شوینده های اسیدی و شیمیایی می باشد.

اثر انگشت, اسپری نانو کاشی و سرامیک, الکل

مواد شوینده نانو کاروش

یکی از بهترین خاصیت های مواد شوینده ی نانو برای کارواش بهینه کردن مصرف آب است.

حتما برای یکبار گذرتان به کارواش ها افتاده و توجه کرده اید در هنگام شستشو چقدر مصرف آب زیاد است.

امروزه با استفاده از صنعت نانو در مواد شویند تغییرات خوب و اساسی اتفاق افتاده است این مواد طوری ساخته می شوند که بتوانند با کمترین مصرف انرژی بیشترین کارایی را داشته باشند.

محلول های تمیز کننده این موتد قادر به پاک کردن قویترین لکه ها و آلودگی ها در کمترین زمان و صرف کمترین انرژی می باشد.

دیگر از هدر دادن آن همه آب در کارواش ها خبری نیست این تولیدات بغیراتی شگرف به زندگی بشر داده اند.

مواد شوینده ی نانو برای ماشین

مزایای مواد شوینده ی نانو برای ماشین فوق العاده می باشد.

باتوجه به حساس بودن رنگ بدنه ی ماشین شستشو آن همیشه سخت و نیاز به استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد راداشته به همین علت تولید کنندگان سعی کرده اند تا بتوانند با استفاده از صعت نانو به این مهم دست یابند که موفق هم بوده اند.

این محصول فوق العاده با کیفیت بوده و برای افرادی که به نظافت خودروی خود حساس هستند و از طرفی نگران پیش آمدن مشکل برای رنگ و بدنه ی ماشین به علت استفاده از مواد اسیدی هستند بسیار مناسب است.

مواد شوینده نانو برای فرش

شستشوی انواع فرش ها با مواد شوینده نانو چه فرقی با مواد معمولی دارد؟ برای پاسخ باید گفت که تفاوت بسیار زیاد است شستن فرش ها با توجه به حجم آلودگی که در معرض آن هستند کاری واجب و ضروری است.

از آنجا که فرش بسیار حساس و لطیف است و گاها قیمت بعضی از آن ها بسیار بالا می باشد باید در انتخاب محصول شوینده مناسب دقت کرد.

مواد نانو به فرش آسیب نمی رسانند و با همان کیفیت اولیه فرش را به شما تحویل می دهند.

مواد شوینده نانو پولیش

پیشرفت در صنعت نانو و مواد شوینده بسیار عالی بوده است موادی مانند انواع شوینده ها و اسپری پولیش ماشین قابلیت شستن ماشین بدون نیاز به آب را دارد.

و خودرو شما را همانند روز اول تمیز می کند هیچگونه آسیبی برای بدنه ورنگ خودرو ندارد و صرف زمان و هزینه بسیار کمتری دارد.

باید به این نکته توجه داشت که علاوه بر شستشوی ماشین نوعی لایه ی محافظت کننده نیز بر روی بدنه ی ماسین ایجاد می کند تا از هرگونه آسیب به خودرو شما جلو گیری شود.

در ضمن دیگر نیاز به مصرف بالای آب برای شستن ماشین نخواهید داشت .

مواد شوینده ی نانو پروتئین

برای مو های آسیب دیده لازم است مواد شوینده ی پروتئین دار استفاده شود که این مهم توسط محصولات نانو انجام گرفته است.

موهای آسیب دیده و دکلره شده به شدت در مقابل مواد شوینده ی شیمیای و قلیایی حساس بوده و احتمال برتر شدن وضعیت آنها با این مواد زیاد است.

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت نانو تولید کنندگان توانسته اند محصول پرتئین دار مناسب برای این افراد را ساخته و در بازار ارائه کنند.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به ترمیم دوباره و تقویت ریشه ی مو اشاره کرد.

مواد شوینده نانو جهت شستشوی مبل

برای شستشوی مبل ها انواع مشکلات وجود دارد مواد شوینده نانو جهت شستن مبل بهترین انتخاب برای این کار است.

ابتدا باید بدانید صنعت نانو مهم ترین تغییرات را در زندگی بشر ایجاد کرده است.

برای نانوشویی مبل نیاز است تا این کار در محل مخصوص انجام بگیرد و نوع بارچه با مواد نانو ترکیب شود در آن صورت دیگر تمام لکه ها و آلودگی ها به سرعت پاک شده و زندگی راحتتر و بی دغدغه تری را تجربه خواهید کرد.

در این روش هیچ آسیبی به مبل نمی رسد. درضمن این روش برای شستن انواع پارچه ها کارایی دارد.

مواد شوینده نانو رنگ

یکی از بهترین مواد شوینده انواع نانو می باشد که فاقد ضرر برای رنگ ها می باشد.

نانو نوعی تولیدات در صنعت می باشد که کارایی و مزایای فوق العاده ایی دارد و کاربرد فراوان در زندگی روز مره دارد.

مواد شوینده ی نانو بهترین کیفیت را دارا هستند و به راحتی به از بین بردن آلودگی کمک می کنند این در حالی است که هیچ آسیبی برای رنگ وسایل ندارند یعنی باعث کم رنگ شدن یا آسیب به آن نمی شوند.

مواد شوینده نانو رفع آفتاب سوختگی

برای جلوگیری و رفع  آفتاب سوختگی از رنگ ماشین می توان از مواد شوینده نانو استفاده کرد که بسیار موثر هم می باشند.

حتما توجه کرده اید که پس از استفاده از ماشین به مدت چند سال و قرار گرفتن آن در معرض آفتاب رنگ دچار نوعی آفتاب سوختگی می شود و شستشو با مواد معمولی نیز اوضاع را بدتر می کند.

ساخت مواد نانو ضد آفتاب سوختگی برای رنگ ماشین می تواند این معضل بزرگ را به راحتی حل کرده و شما را آسوده خاطر می کند.

مواد شوینده نانو روی شیشه

بهترین مواد شوینده برای شیشه و استفتده روی آن نانو می باشد این محصولات فوق العاده کارایی بالایی دارند.

سرعت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند و در کسری از ثانیه انواع لک های قوی و آلودگی ها را از بین می برند.

مواد شستشوی نانو علاوه بر از بین بردن میکروب ها و تمیز کردن شیشه کارایی دیگری هم دارند این محصولات شگفت انگیز لایه ی بسیار نازکی بر سطح شیشه ایجاد می کند که قابل دیدن نمی باشد ولی از نشستن دوباره ی میکروب و آلودگی جلو گیری می کند.

از این مواد برای شستن انواع سطوح شیشه ایی مانند سقف های شیشه ای، حمام و سرویس های بهداشتی، آینه های دیواری و غیره استفاده کرد