اقتصادیعمومیکسب و کار

لوگو برای سایت فروشگاهی

  1. از سایت های طراحی برای الهام استفاده کنید

برای طراحی  لینک سایت فروشگاهی خود نیاز به ایده دارید، در مرحله اول پیشنهاد ما این است که از یک گرافیست استفاده نموده و اگر خود خواستید اقدام کنید می توانید از سایتهای گرافیکی ایده بگیرید.

این سایت ها شامل پینترست، دریبل و فری پیک می باشد. الته صدها سایت دیگر نیز جهت ایده طراحی لوگو سایت فروشگاهی است، اما همینها کافی است.

اختصاص دادن زمان برای آشنایی با طراحی لوگو سایت فروشگاهی و مفاهیم گرافیکی مختلف به شما امکان می دهد روند طراحی لوگو سایت فروشگاهی خود را از ابتدا در جهت قوی شروع کنید.

  1. سه رنگی را بازتاب دهید که وب سایت شما را منعکس می کند

انتخاب رنگ برای طراحی لوگو سایت فروشگاهی شما سخت نیست. اگر دستورالعمل های تجاری خود را قبلاً مشخص کرده اید ، از آن رنگ ها برای آرم خود استفاده کنید. ممکن است مجبور شوید در هنگام طراحی لوگو سایت فروشگاهی، کمی رنگ ها را تغییر دهید ، اما این رنگ های مارک همان جایی هستند که می خواهید شروع کنید.

با این حال ، اگر قبلاً دستورالعمل های مارک تجاری یا رنگ وب سایت را برای کار با آن تعریف نکرده اید ، نگران نباشید. در عوض کاری که می خواهید انجام دهید این است که مدتی وقت بگذارید و در مورد رنگ های مناسب برای صنعت ، جامعه و مخاطبان هدف خود تحقیق کنید. بنابراین ، اگر تجارت شما در صنعت خودروسازی است و بیشتر مردان مسن را هدف قرار می دهد ، می خواهید رنگ هایی را انتخاب کنید که ممکن است دارای رنگ تیره یا غنی تر باشند. اما اگر در صنعت زیبایی فعالیت می کنید و مخاطبان جوان و زنانه ای را هدف قرار می دهید ، پس به دنبال رنگ های روشن تر می روید ، شاید حتی متالیک ها تماس بهتری باشند.

  1. سبک طراحی لوگو سایت فروشگاهی خود را انتخاب کنید

همانطور که احتمالاً هنگام جستجوی و الهام گرفتن متوجه شدید ، لوگوها در سبک های متنوعی عرضه می شوند. دسته ها یا انواع مختلف لوگوها وجود دارد. اما دو مورد مهم برای شما لوگوهای متنی مانند دیزنی یا گوگل و لوگوهای نمادین مانند اینستاگرام یا نایک هستند. همچنین مواردی وجود دارد که یک آرم این دو را ترکیب می کند ، مانند ایران خودرو .

همچنین باید از سبک های مختلف طراحی آرم مانند حداقل یا کلاسیک آگاه باشید. برای انتخاب سبک مناسب ، باید به دو چیز اعتراف کنید.

ابتدا ، مخاطب ، شغل و رقبای مورد نظر خود را در نظر بگیرید. مشابه تحقیقات رنگی ، ممکن است لازم باشد کمی وقت بگذارید تا بفهمید چه نوع سبک بصری متناسب با جایگاه وب سایت شماست. اگر می خواهید مبلمان اتاق خواب معاصر بفروشید ، به جای طراحی یکپارچه ، یک طراحی آرم مدرن در نظر بگیرید.

دوم ، اولویت خود را در نظر بگیرید. البته ، شما همچنین باید آرم را دوست داشته باشید. از قطعاتی که در مرحله یک جمع کرده اید الهام بگیرید و در جهت طراحی های لوگو که دوست دارید دنبال کنید.

ایران, ایران خودرو, اینستاگرام

  1. فونت مناسب طراحی لوگو سایت فروشگاهی

اگر در حال طراحی لوگو با عنصر متن هستید ، باید فونت مناسب را برای آن انتخاب کنید. برای یافتن فونت مناسب هیچ کمبودی ندارید. اگر به دنبال گزینه رایگان هستید ، ممکن است بخواهید با Google Fonts شروع کنید. نکته منفی این است که مجموعه فونت آنها توسط بسیاری از وب سایت ها ، شرکت ها و طراحان به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر برای لوگوی خود فونت منحصر به فردی می خواهید ، فونت ارزان قیمت را از مکانی مانند Creative Market بخرید. آنها تعداد زیادی فونت سفارشی شگفت انگیز دارند که بودجه شما را نمی شکند. گزینه دیگر جستجوی وب سایتی مانند Behance است که فونت های سفارشی زیادی برای بارگیری دارد. برخی از آنها پرداخت می شوند ، اما بسیاری از آنها رایگان هستند و توسط طراحان بسیار با استعداد ساخته شده اند.

وقتی به دنبال فونت لوگوی خود هستید ، به سبک قلم خود توجه داشته باشید. قلم باید با شکل و شمایل آرم شما مطابقت داشته باشد. اگر با سبک طراحی آرم فوق مدرن روبرو هستید ، باید قلم انتخاب کنید که دارای سبک فوق مدرن نیز باشد. در غیر این صورت ، آرم شما ظاهری ناسازگار دارد و در نهایت عالی به نظر نمی رسد. اگر در انتخاب فونت مناسب تلاش می کنید ، به طراحی آرم الهام بخش خود نگاه کنید و سعی کنید با قلم آنها مطابقت داشته باشد.

  1. لوگو خود را در یک بستر رایگان طراحی نکنید

امروزه ابزارهای و وب سایت های بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی لوگو سایت فروشگاهی استفاده کنید. البته برخی از آنها پولی هستند. با این حال ، تعداد خوبی از ابزارهای رایگان با کیفیت نیز وجود دارد. اما به شدت توصیه میکنیم برای انجام یک کار حرفه ای و حذاب هرگز از سایت های آنلاین استفاده نکرده، و این کار را به یک و یا بسپارید. زیرا این کار باعث کار حرفه ای و تخصصی می شود.

در اینجا 11 منبع برای طراحی لوگو سایت فروشگاهی به صورت رایگان آورده شده است.

نسخه رایگان سرویس Logomakr به شما امکان می دهد هزاران آیکون برای طراحی لوگو سایت فروشگاهی را انتخاب کنید و از صدها فونت موجود استفاده کنید. گزینه های رنگ بسیار زیاد و قابل تنظیم هستند و همه اشیا استفاده شده را می توان برای تجربه ای کاملاً سفارشی تغییر اندازه و ترتیب دهید.

پس از ایجاد لوگو سایت فروشگاهی ، می توانید آن را به صورت رایگان در سیستم خود ذخیره کنید. و اگر راضی نبودید میتوانید با پرداخت مبلغ آن را ادیت کنید، البته به دلار.

شما همچنین می توانید Free Logo Design را برای نیازهای طراحی لوگو سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. گزینه های کاملا رایگان در دسترس هستند ، به شما امکان می دهند با استفاده از طیف وسیعی از نمادها ، قلم ها ، شکل ها و رنگ ها ، یک لوگو سایت فروشگاهی ایجاد کنید. همچنین می توانید از الگوهای موجود برای کمک به روند طراحی لوگو سایت فروشگاهی استفاده کنید.

نسخه رایگان با وضوح بالا نیست ، اما می تواند در اندازه ای ایجاد شود که امکان استفاده چندگانه حتی در وضوح پایین را فراهم کند. نسخه پولی شما قابل خریداری است.

Logo Type Maker دارای یک مولد طراحی لوگو سایت فروشگاهی است که می تواند با استفاده از آن لوگو ایجاد کند که می توانید به صورت رایگان بارگیری کنید. وضوح تصویر نهایی تا حدودی کم است و گزینه های سفارشی سازی محدود هستند ، اما با این وجود می تواند طرحی با تأثیر بالا ایجاد کند و هزینه ای برای شما ندارد.

پرونده های با وضوح پایین نیز در Designimo رایگان هستند و انواع با وضوح بالا را می توان خریداری کرد. روند کار بسیار ساده است. فقط نام تجاری خود را وارد کرده و نمونه ها را مشاهده کنید.

با استفاده از کلمات کلیدی می توانید نمونه ها را جستجو کنید تا به انتخاب تصاویری متناسب با کسب و کار شما کمک کند و قبل از بارگیری می توان سطح اولیه ویرایش را انجام داد.

سایت دیگری که طراحی لوگو سایت فروشگاهی ارائه می دهد و برای استفاده نیاز به خرید دارد ، اما به شما امکان می دهد بصورت رایگان طراحی کنید ، Logo Garden است. گزینه های تصویر ، قلم و رنگ بسیار زیاد است و هنگام ایجاد یک لوگو به شما قدرت زیادی می دهد. پس از اتمام طراحی لوگو سایت فروشگاهی، فقط پس از پرداخت هزینه ای اندک ، آن را در کامپیوتر دانلود کنید.خدمات طراحی لوگو و همچنین گزینه هایی برای ایجاد وب سایت ، کارت ویزیت ، تی شرت و موارد تبلیغاتی در دسترس هستند.

اگر سایتی می خواهید که به شما در طراحی لوگو سایت فروشگاهی کمک کند ، طراحی Mantic برای همین کار بسیار آسان است. به سادگی یکی از سه دسته لوگو، یکی از سه گزینه قلم و تعداد رنگی را که می خواهید در آرم وجود داشته باشد ، انتخاب کنید. در مرحله بعد ، نام تجاری خود را وارد کرده و یک صنعت را انتخاب کنید ، و سایت طراحی های بی شماری را برای شما ایجاد می کند.

پس از طراحی لوگو سایت فروشگاهی، می توانید با استفاده از کلمات کلیدی خاص جستجو کرده و تغییرات یکی از موارد نمایش داده شده را مشاهده کنید. از آنجا می توانید آن را همانطور که هست نگه دارید یا جنبه های مختلف را قبل از ذخیره سفارشی کنید. این کار مستلزم خرید آرم است اما از ابزار طراحی می توان به صورت رایگان استفاده کرد.

همچنین Graphic Springs به شما امکان استفاده رایگان از طراحی لوگو سایت فروشگاهی را می دهد. این شامل دسترسی به برخی از ویژگی ها است که لزوماً در هر سایتی در دسترس نیست که به شما امکان می دهد مانند برخی جلوه های بصری بصورت رایگان طراحی لوگو سایت فروشگاهی کنید. با این حال ، باید فایل ها را قبل از اینکه برای بارگیری در دسترس باشند خریداری کنید. اگر می خواهید پس از خرید تغییراتی در آرم ایجاد کنید ، این کار بدون هزینه اضافی انجام می شود.

سایت دیگری که از برای طراحی لوگو سایت فروشگاهی میتوان استفاده کنید ، Logo Maker است. شما می توانید یک لوگو به صورت رایگان ایجاد کنید و پس از آنکه طرح مورد پسند شما قرار گرفت ، اقدام به خرید نمایید.

این سایت دارای 10 هزار آیکون موجود است ، بنابراین شما می توانید با این سرویس در مقایسه با برخی از موارد دیگر چیز منحصر به فرد دیگری پیدا کنید.

تمام موراد مربوط به طراحی لوگو سایت فروشگاهی از طریق خدمات آرم رایگان به صورت رایگان در دسترس هستند ، بنابراین فقط در صورت ایجاد آرم مورد علاقه خود باید هزینه آن را پرداخت کنید.

این سایت شما را در روند کار راهنمایی می کند و به شما امکان می دهد کارهای مربوط به آنها را مشاهده کرده و انتخاب خود را سفارشی کنید. به عنوان یک پاداش ، شما همچنین می توانید از نرم افزار طراحی برای ایجاد موارد دیگر مانند کارت های بازرگانی استفاده کنید ، و این باعث می شود آن را به فروشگاه های یک طرفه نزدیک کنید تا سایر پیشنهادها.

قسمت طراحی سایت Logo Yes به صورت رایگان قابل دسترسی است ، اگرچه برای بارگیری فایل باید خرید انجام شود. با این حال ، آنها خدمات طراحی لوگو سایت فروشگاهی را با هزینه قابل توجهی کمتر از برخی دیگر ارائه می دهند ، با برخی از گزینه های خرید زیر یک دلار. گزینه های موجود تا حدودی محدود هستند ، مانند تعداد فونت هایی که می توان از آنها انتخاب کرد ، اما هنوز هم می توانید یک آرم ایجاد کنید که ارزش استفاده در اینجا را داشته باشد.