ورزشی

فعلا تمرکزم روی موفقیت تیم باشگاهی است

احمدی: فعلا تمرکزم روی موفقیت تیم باشگاهی است

گلزن تیم مس درباره شرایط این تیم در لیگ امسال صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران، حمید احمدی یکی از ستاره های باتجربه تیم مس سونگون در فصل جاری لیگ برتر فوتسال است. او در نیم فصل دوم فصل گذشته بعد از حضوری موفق در لیگ چین به مس برگشت و توانست دوباره به یکی از مهره های کارآمد تیم اسماعیل تقی پور تبدیل شود؛ اتفاقی که در فصل جدید هم شاهد تکرارش هستیم و احمدی طی سه هفته نخست لیگ با ارائه کم نقص سبک منحصربفرد خود تحسین همه را برانگیخته است.

احمدی درباره شروع مسی‌ها در لیگ گفت: شروع خوبی در فصل جدید داشتیم که بابت آن خدا را شاکرم. به عنوان مدعی عنوان قهرمانی انتظارات از ما بالاست و همه تیم ها مقابل مس با قدرت و انگیزه ای چند برابر بازی می کنند. این کارمان را سخت کرده ولی خوشبختانه تیمی داریم که می تواند از پس هر کار سختی بربیاید. مهم نتایجی است که می گیریم. تا الان که همه چیز خوب بوده و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. همه تلاشم را می کنم که در هر بازی بهترین باشم چون در تیمی بازی می کنم که همه بازیکنانش از جوان تا باتجربه‌اش ستاره هستند. با این تیم فقط هدف‌مان قهرمانی است.

وی افزود: در بازی های خانگی امسال برخلاف پارسال که سالن سوت و کور بود جو بسیار پرشوری شاهد هستیم. واقعا لذتبخش است و از همه عزیزان که می آیند و دلگرممان می‌کند ممنونم. هدف ما قهرمانی و شاد کردن دل آنهاست. برای این هدف همه تلاش خود را به کار می گیریم و نتایجی کسب می کنیم که به یک قهرمانی شیرین منجر شود.

بازیکن تیم مس در پایان گفت: حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی خوشایند و باعث افتخار است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. فعلا همه تمرکزم را روی موفقیت تیم باشگاهی‌ام معطوف کرده‌ام و هر زمان که نیاز به حضور در تیم ملی باشد و از من دعوت شود با همه توان حاضر خواهم شد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.