بین الملل

از مصاحبه فراری هستم/بحث تیم ملی با باشگاهی خیلی فرق دارد+ فیلم

شکر, علم, فناوری

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: من همیشه از مصاحبه فراری هستم و سعی می کنم تمرکزم را روی فوتبال و خانواده ام بگذارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: امروز تازه به این جمع اضافه شدیم و مرحله جدید اردوها استارت خورده است. می‌خواهیم اردوی خوبی داشته باشیم تا در تورنمنتی که برای هدف بزرگترمان است، حضور خوبی داشته باشیم.

وی افزود: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. بالاخره بحث تیم‌ملی خیلی فرق می‌کند چون بحث ملی است. این لباس خیلی مهم است و هر کسی این لباس تنش است باید بهترین عملکرد را داشته باشد و تلاش انجام دهد تا دل میلیون‌ها نفر را شاد کند.

بازیکن تیم‌ ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازی در تورنمنت کافا که ایران با افغانستان و قرقیزستان همگروه است می‌تواند به هماهنگی ایران برای حضور در جام ملت‌ها کمک کند،گفت: بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ خیلی مهم است و من بیشتر به این فکر می‌کنم که تاکتیکی که مربی و کادرفنی از بازیکن می‌خواهد، بازیکن بتواند درک و در زمین آن را اجرا کند. حتی در بازی‌های کوچک‌تر هم می‌توان به این امر رسید. مهم این است که چیزی که کادر فنی می‌خواهد اجرا شود وگرنه فکر نمی‌کنم بازی نکردن با تیم‌های بزرگ چندان مساله‌ساز شود.

اسدی در پایان در خصوص این که حضور نداشتن در رسانه‌ها چه تاثیری در درخشش او و دعوت شدن به تیم ملی داشته است، تصریح کرد: من چیزی که است از مصاحبه کردن فراری هستم و بیشتر تمرکزم روی فوتبال و صرف خودم و خانواده‌ام کنم وگرنه امروز هم مجبور بودم صحبت کنم و گرنه همیشه سعی می‌کنم از دست شما فراری باشم.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.