عمومیکسب و کار

فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری اصفهان

خودروی پارس تا کنون در چندین مدل مختلف تولید و به بازار معرفی شده است که یکی از کاملترین و همچنین محبوب ترین آنها پارس TU5 میباشد. این خودرو از لحاظ فنی نیز با خودرو های پارس معمولی متفاوت است و از موتور قدرتمندتری برخوردار است. اما این موضوع باعث شده تا قیمت آن نیز افزایشی باشد و نسبت به دیگر مدل های پارس قیمت بالاتری را به خود اختصاص دهد. اما اگر تمایل به خرید این خودرو دارید ولی بودجه کافی را در اختیار ندارید میتوانید با بهره مندی از خدمات در سایا خودرو این خودرو را در تعداد اقساط مشخص و ماهیانه خریداری نمایید. فروش اقساطی پژو پارس LX (TU5) باعث شده نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و شرکت های زیادی نیز تا کنون اقدام به فروش این خودرو به صورت اقساطی نموده اند.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس LX (TU5)

یکی از شرایط  که برای خریدار بسیار مهم است تحویل خودرو در مدت زمان کوتاه میباشد. معمولا تحویل خودرو برای مشتری همواره حائز اهمیت بوده و تمامی مشتریان تمایل دارند تا این خودرو را در مدت هر چه کوتاه تری تحویل بگیرند. اما این شرایط فروش اقساطی پارس lx(tu5) را بسیاری از فروشنده ها ندارند و تحویل خودرو را به تعویق می اندازند. سایا خودرو از جمله مجموعه هایی است که تحویل خودرو به صورت آنی را برای مشتریان فراهم کرده است و همین موضوع رضایت مشتریان را در پی داشته است.

خرید اقساطی پژو پارس LX tu5

برای خرید اقساطی پژو پارس LX (TU5) با سایا خودرو تماس حاصل نمایید. این مجموعه بهترین شرایط را پیش روی شما قرار خواهد داد و همچنین خودروی شما را نیز در مدت یک ساعت به شما تحویل خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

فروش اقساطی پارس (TU5)LX

پارس یکی از محبوب‌ترین تولیدات شرکت ایران خودرو است، محصولی که همواره به سبب ظاهر شیک و جدی، کابین جادار، توان فنی مناسب و ایمنی قابل قبول یک گزینه جدی برای متقاضیان  بوده است.

در این مطلب درباره سوابق پژو پارس مطالبی را مختصرا بیان می‌کنیم، به ویژگی‌های این تولید محبوب ایران خودرو می‌پردازیم و در نهایت شرایط فروش اقساطی پژو پارس TU5 از سوی سایا خودرو را مطرح خواهیم کرد.

قیمت پژو پارس tu5 مدل ۱۴۰۱

اشتباه نکنید! این تصور که خانواده پژوها سالهاست در جاده‌های ایران می‌تازند و پژو پارس هم خودرو جدیدی نیست که طرفدارانش صف کشیده باشند، از اساس اشتباه است! اگر شما هم یکی از هزاران متقاضی خرید اقساطی پژو پارس TU5 هستید، خوب است بدانید که این محصول همچنان در صدر لیست تقاضای محصولات ایران خودرو برای خرید قرار دارد. اگر بخواهیم ادعا کنیم که پارس تیوفایو، حاکم بلا منازع سدان‌های شهری است که به سبب برخورداری از فضای داخلی کافی، انتخاب نخست بسیاری از خانواده‌هاست، سخنی به گزافه نگفته‌ایم. اگرچه بالاترین سطح اختلاف قیمت کارخانه با بازار آزاد، متعلق به قیمت پارس TU5 است، اما همچنان علاقمندان به این شیر بااصالت فرانسوی الاصل، هم بخت خود را از طریق ثبت نام در طرح‌های کمپانی برای خرید این محصول می‌آزمایند و هم به دنبال استعلام قیمت پژو پارس tu5 صفر و کارکرده در بازار آزاد هستند. این اختلاف قیمت، دلایل متعددی دارد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.
اما چنانچه شما قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس TU5 تحویل فوری را دارید، لازم است تا اطلاعات به روز و دقیقی از قیمت این محصول داشته باشید. زیرا نمی‌توان به همه مراکز فروش پژو پارس اقساطی اعتماد کرد و برخی از آنان با عنوان طرح اقساطی، قیمت‌هایی غیر واقعی اعلام می‌کنند. در این شرایط ممکن است شما بدون اینکه اطلاع دقیقی از قیمت روز خودرو محبوبتان داشته باشید، هم آن را گران‌تر بخرید و هم حاشیه سود غیر متعارفی بپردازید. اما جای نگرانی نیست، شما تنها با یک تماس می‌توانید قیمت پژو پارس tu5 مدل ۱۴۰۱ را از کارشناسان سایا خودرو استعلام کنید.

قیمت محصولات ایران خودرو پارس tu5 چگونه تعیین می‌شود؟

آنچه قیمت محصولات ایران خودرو پارس TU5 و امثالهم را در کارخانه مشخص می‌کند، هزینه تمام شده تولید یک خودرو است که توسط مدیران فروش این کمپانی قیمت‌گذاری و پس از تایید نهادهای مربوطه به طور رسمی اعلام می‌شود. اما اگر شما قصد خرید اقساطی پژو پارس TU5 را داشته باشید، آنچه در قیمت روز این خودرو تاثیر مستقیم دارد، میزان تقاضاست! بله! به همین سادگی! هر چقدر خودرویی که روی آن دست گذاشته‌اید محبوب‌تر باشد، بازار دست دوم داغ‌تری دارد. همچنین مراکز فروش اقساطی بیشتری هم هستند که طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس ایران خودرو ارائه کنند. علت اختلاف قیمت پارس در کمپانی و بازار آزاد به دو عامل برمی‌گردد:

  • نخست تقاضای بسیار زیاد برای خرید پژو پارس tu5
  • دوم سیاست‌های کمپانی تولید کننده در عرضه محصولاتش

درباره پژو پارس

پارس که اصالتا محصول شرکت فرانسوی پژو است، در مدل‌های متنوعی تا کنون تولید و عرضه شده است. این محصول که پیشتر با نام پرشیا معرفی می‌شد و روزگاری نامش را سفیر گذاشته بودند، امروزه با همان اصالت ایرانی-فرانسوی‌اش، پژو پارس شناخته می‌شود.
پارس تکامل یافته پژو ۴۰۵ است، محصولی که روزگاری عنوان لوکس‌ترین خودرو جاده‌های ایران را به خود اختصاص داده بود.
از سوی ایران خودرو و دیگر مراکز همیشه با استقبال زیاد مردم مواجه می‌شد. همین امر هم سبب شد تا مهندسان این شرکت خودروساز ایرانی برای عرضه مدل‌های جدیدتر پژو پارس با آپشن بیشتر تلاش کنند.
ایران خودرو در این زمینه موفق بود و هر سری از پارس را با امکانات فنی بهتری عرضه می‌کرد.
، نسخه‌ای را در دسترس کاربران ایرانی قرارداد که شتاب صفر تا صد آن به ۱۱ ثانیه رسید؛ در حالی‌که این عدد در نسخه‌های قبلی پارس ۱۴ ثانیه بود.
در نهایت عرضه پارس Lx با موتور TU5 رکورد درخواست خرید و محبوبیت را شکست. Tu5 یکی از پرقدرت‌ترین پیشرانه‌هایی است که در حال حاضر روی خودروهای ایرانی نصب می‌شود و در عین حال پیچیده و کم مصرف است. همین عوامل کافی است تا استقبال زیاد از طرح‌های خرید اقساطی پارس TU5 توجیه منطقی داشته باشد.

مشخصات فنی پژو پارس (TU5) LX

این خودرو با طول ۴۴۹۸ میلی‌متر، عرض ۱۷۰۴ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۱۰ میلی‌متری، یک خودروی خانوادگی جادار و سایز متوسط محسوب می‌شود که ۱۱۸۵ کیلوگرم وزن دارد و دارای یک صندوق عقب ۴۷۰ لیتری است.
موتور تیو فایو پارس ال ایکس با حجم ۱۵۸۷ سی سی می‌تواند با حداکثر قدرت ۱۰۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر عمل کند.
این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه دارای گیربکس ۵ سرعته دستی است که تنها طی ۱۳ ثانیه به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
با شرکت در طرح فروش اقساطی پارس (TU5) LX صاحب خودرویی خواهید شد که نوع سوخت آن بنزین بوده و سیستم سوخت رسانی‌اش انژکتوری است. حجم باک این خودرو ۶۶ لیتر است و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اندازه‌گیری شده است.
ضمنا استاندارد آلایندگی این پژو، یورو ۴ است و از این رو، خودرویی دوست‌دار محیط زیست، محسوب می‌شود و برای استفاده در شهرهای شلوغ و آلوده، گزینه مناسبی است.

کد کلاس(های) خودرو 28516 – 28517
نوع موتور TU5
حجم موتور (cc) 1587
حداکثر توان موتور (hp) 108 در 5600 دور در دقيقه
حداكثر گشتاور (Nm) 142 نيوتن متر در 4000 دور در دقيقه
نسبت تراكم 10.5
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت سازگار بنزين بدون سرب اكتان87 و 95
سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي
استاندارد حد آلايندگي يورو4 بهينه
حداکثر سرعت (km/h) 190
شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 13.2
سيستم انتقال قدرت 5 دنده دستي (BE3)
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) در شهر (لیتر) 10.1
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) خارج شهر (لیتر) 6
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) ترکیبی (لیتر) 7.5
طول خودرو (mm) 4498
عرض خودرو(mm) 1704
ارتفاع خودرو (mm) 1410
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm) 2669
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) 1185
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) 70
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب) 470

ایمنی پژو پارس TU5

امکانات رفاهی پارس (TU5) LX

با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس TU5 صاحب خوورویی می‌شوید که دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است.
سیستم صوتی این خودرو مدرن است و امکانات قابل قبولی را در اختیار راننده و سرنشینان می‌گذارد.
پشتی‌های صندلی جلو قابلیت تنظیم برقی دارند و آینه‌های جانبی الکترونیکی و دارای راهنما هستند.
برخورداری از مه شکن‌های جلو و عقب، روکش چرمی فرمان، دماسنج روی داشبورد، کلیدهای کنترل روی فرمان و سیستم بالابر برقی شیشه‌های جلو و عقب از دیگر امکانات رفاهی پژو پارس (TU5) LX است.

آیا پژو پارس (TU5) LX ارزش خرید دارد؟

اگر بین خرید اقساطی پژو پارس تیو فایو با دیگر مدل‌های پارس دچار تردید هستید، باید بگوییم که این خودرو از لحاظ توان فنی نسبت به دیگر برادرانش امتیاز بهتری را کسب می‌کند.

البته ناگفته نماند پارس ال ایکس با موتور TU5 رقبایی همچون تندر ۹۰، آریو و دنا تیپ ۲ را پیش رو دارد که با توجه به قدمت تولید، پژو در مواردی مانند امکانات رفاهی و جذابیت ظاهری در رتبه پایین‌تری نسبت به رقبایش قرار می‌گیرد.

اما اصالت پارس همواره برای مشتری ایرانی جذاب بوده است و برخی حاضر نیستند هیچ خودرویی را به جز مدل‌های دیگر جایگزین پژو کنند.

مزایای خرید پژو پارس (TU5) LX

اگر به دنبال علت استقبال از طرح‌های فروش اقساطی پارس تیو فایو می‌گردید، باید به شما بگوییم دلایل زیادی وجود دارد که مشتری ایرانی را به سوی این شیر فرانسوی الاصل سوق می ‌دهد، در ادامه برخی از مزایای خرید پارس lx با موتور TU5 را بیان می‌کنیم:

  • لوازم یدکی و قطعات در دسترس

پژو با توجه به سابقه طولانی حضور در جاده‌های ایران از خدمات فنی و قطعات فراوانی در بازار برخوردار است. بنابراین بدون نگرانی درباره تعمیر و تامین لوازم یدکی اقدام به خرید نمایید.

  • خودرو خانوادگی جادار

یکی از مسایلی که در خرید خودرو همواره برای مشتری اهمیت دارد، جادار بودن و راحتی کابین برای سفرهای طولانی است. با خرید اقساطی پژو پارس LX (TU5) می‌توانید سفرهای ۵ نفره راحتی را تجربه کنید.

  • کم مصرف با توان فنی بالا

قبلا هم بیان کردیم که موتور تی یو فایو تعبیه شده روی پارس lx یکی از پرقدرت ترین و کم‌مصرف‌ترین موتورهایی است که روی خودروهای ایرانی نصب شده است.
از دیگر مزایای پژو پارس LX (TU5) می‌توان به بازار پر رونق فروش کارکرده، سواری نرم و دلنشین و ایمنی مطلوب آن اشاره کرد.

تقاضای بسیار زیاد برای خرید پژو پارس tu5

در توضیح عامل نخست باید گفت، اگرچه بشر ذاتا به دنبال پیشرفت است و تنوع را دوست دارد و مشتری ایرانی نیز خارج از این دایره تعریف نمی‌شود، اما حضور قریب به نیم قرنه محصولات پژو در ایران باعث شده است تا سلیقه مشتری، ویژگی‌های محصول و قیمت آن، به تراز استانداردی برسند که کمتر خودرویی را بتوان با این شرایط پیدا کرد. به این ترتیب اگر شما به دنبال طرح فروش اقساطی پژو پارس تیو فایو هستید، مجموعه‌ای از مقدمات را کنار هم گذاشته‌اید تا به این نتیجه رسیده‌اید. مقدماتی مانند توان فنی مطلوب، امکانات خوب، ایمنی مناسب، قیمت مناسب، استهلاک پایین، کابین جادار و … بنابراین اصلا عجیب نیست اگر نتوانید هیچ گزینه‌ای را جای ماشین پارس تیوفایو بگذارید. در نهایت، طبق مفروضات اقتصادی، وقتی تقاضا برای یک محصول یا خدمات بالا برود، عرضه نیز بیشتر می‌شود. اصلا هم بعید نیست در این میانه عده‌ای باشند که قصد سودجویی داشته باشند و اصطلاحا بازار را خراب کنند! با این اوصاف، پژو پارس lx tu5 با چند صد میلیون تومان اختلاف قیمت با کارخانه در بازار معامله می‌شود.

شرایط خرید پارس (TU5) LX

برای خرید اقساطی پارس (TU5) LX از سایا خودرو نیاز به پرداخت هزینه سنگین و معرفی ضامن ندارید. بله! درست شنیدید! سایا خودرو شرایطی را فراهم کرده است که با هر توان مالی بتوانید این شیر فرانسوی‌الاصل را به خانه ببرید و از مزایای تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار نیز بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت روز پارس ال ایکس با موتور Tu5 و آگاهی از جزییات طرح‌های فروش اقساطی پارس (TU5) LX می‌توانید با مرکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید و ضمن اعلام شرایط مالی‌تان از مشاوره رایگان کارشناسان زبده این مجموعه بهره‌مند شوید.

آیا در شرایط اقتصادی فعلی خرید اقساطی پژو پارس TU5 منطقی است؟

پژو پارس TU5 خودرویی است که امتحانش را در جاده‌های ایران پس داده است. در بخش مزایای این خودرو خواندید که پارس چه از نظر ایمنی و چه از لحاظ فنی، خودرویی است قابل اعتماد که پس از گذار از سال‌ها همچنان پرطرفدار است و شرایط فروش اقساطی پژو پارس تیو فایو همواره یکی از عبارت‌های پر تکرار در موتورهای جستجوگر بوده و هست.
چه نظر ما را درباره عاقلانه بودن خرید قسطی این خودرو بخواهید و چه با کارشناسان مالی مشورت کنید و یا با متخصصان بازار خودرو به گپ و گفت بنشینید، همه متفق القول هستند که در اقتصاد نابسامان کشور ما، دست روی دست گذاشتن برای خرید خودرو آن هم به شیوه اقساطی عاقلانه نیست.
کسانی در این بازار پر افت و خیز برنده می‌شوند که بلد باشند سرمایه خود را چند برابر کنند و بدانند چه زمانی چه معامله‌ای به نفعشان است تا آن را انجام دهند. به قول معروف تا تنور داغ است، نان را بچسبانند.
تنور خرید اقساطی خودرو به خصوص پارس تیو فایو همیشه داغ است. وقتی یک محصول تقاضای زیادی داشته باشد، آن هم به طور دائمی، مشخص است که عرضه کننده می‌تواند از این فرصت استفاده کند و با مناسبت یا بی مناسبت اصطلاحا روی قیمت تمام شده خودرو بکشد و آن را گران کند.
اگر گمان کنیم که شرایط، به نحوی پیش خواهد رفت که ممکن است قیمت خودرو پایین بیاید، روی کاغذ هزاران فرضیه و نظریه هم وجود دارد که اوضاع چنین نخواهد ماند و خودروسازان ایرانی باز هم می‌توانند قیمت محصولات خود را با چندین درصد افزایش عرضه کنند. بنابراین چه کسی تضمین میکند که شما یک ماه دیگر قادر باشید با سرمایه امروزتان خودرو مورد نظرتان را بخرید ؟!
واقعیت این است که در پاسخ باید گفت: هیچکس! پس توصیه میکنیم بهترین شرایط برای خرید اقساطی پژو پارس TU5 را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید. یادتان نرود که خودرو مورد علاقه شما، طرفداران میلیونی دارد. بنابراین هر گاه احتیاج به نقد کردن ماشین داشتید و یا تمایل داشتید آن را به فروش برسانید تا خودرو جدیدی خریداری کنید هم می‌توانید به سرعت پژو پارس تیو فایوتان را به فروش برسانید.

شرایط خرید اقساطی پژو پارس تیو فایو در سال ۱۴۰۱

اگرچه در سال جدید بسیاری از مراکز با قیمت‌های نجومی و سودهای بی پشتوانه و کذایی محصولات خود را به فروش می‌رسانند، اما اوضاع در سایا خودرو مانند سال‌ها پیش با ثبات، استاندارد و مطابق اصول همیشگی پیش می‌رود.
بر این مبنا شما می‌توانید در طرح فروش اقساطی پژو پارس TUF شرکت کنید در حالی که قادر خواهید بود تا این خودرو را با قیمت واقعی و به دور از حباب‌های کذایی و توخالی بازار خریداری کنید و حاشیه سودی که برای این خرید در نظر گرفته می‌شود هم مطابق عرف بازار خواهد بود.
همان طور که می‌دانید قیمت روز پژو پارس تیو فایو بر اساس معاملات انجام شده در بازار خودرو تعیین می‌شود و این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که با واقعی‌ترین قیمت می‌توانید خودرو دلخواهتان را به صورت اقساطی از مجموعه ما خریداری کنید.
از دیگر شرایط واگذاری خودرو در سال ۱۴۰۱ کما فی السابق تحویل فوری و آنی خودرو، ثبت سند به نام خریدار، تعیین اقساط بلند مدت و در نظر گرفتن اقساط بر اساس توان مالی شماست.
ضمنا طبق نظر مدیران، میزان پیش پرداخت در سال جاری کاهش یافته است و شما با هر میزان سرمایه‌ای که دارید با کمترین پیش پرداخت می‌توانید صاحب پژو پارس تیو فایو شوید.

محبوبیت، علت اصلی اختلاف قیمت پارس تیوفایو در کارخانه با بازار آزاد

اگرچه معمولا قیمت خودرو در کارخانه با بازار آزاد تفاوت‌هایی دارد، اما محبوبیت پارس باعث شده است تا عده‌ای از این کلاه برای خود نمدی بسازند و به بهانه تحویل فوری با هر قیمتی این سدان محبوب را عرضه کنند.

قیمت پژو پارس tu5 در کارخانه چند صد میلیون تومان با قیمت این خودرو در بازار آزاد تفاوت دارد، اما مساله این است که واقعا همه افراد نمی‌توانند به مدت نامشخصی منتظر نتیجه قرعه کشی بمانند و ممکن است حتی یک سال یا بیشتر را مجبور باشند که بدون ماشین سر کنند.

به همین دلیل به سراغ طرح‌های خرید اقساطی پارس تیوفایو می‌آیند. البته مهم است که از یک مجموعه معتبر و خوشنام خرید انجام شود تا قیمت اقساطی، نجومی تعیین نشود و قیمتی منصفانه و واقعی باشد. به هرحال وقتی تصمیم بگیرید انتظارهای خسته کننده کمپانی را دور بزنید و تک تک شرایط ایران خودرو را مو به مو اجرا نکنید، باید با مراکز فروش نقدی یا اقساطی تحویل فوری وارد معامله شوید. در چنین شرایطی بهتر است پیش از خرید ماشین، قیمت روز خودرو مورد نظرتان را از مراکز معتبر استعلام کنید.

مخلص کلام اینکه چه از سایا خودرو خرید کنید یا هر مجموعه دیگری، می‌توانید برای استعلام قیمت پژو پارس tu5 صفر با مراکز فروش ما تماس بگیرید تا از قیمت واقعی خودرو محبوبتان در بازار آزاد مطلع شوید.

پژو پارس تیوفایو بخریم یا سورن پلاس؟!

منطقی است که پیش از اقدام برای خرید خودرو، رقبای آن را در نظر بگیرید و با مقایسه تطبیقی به نتیجه قطعی برای خرید یکی از آن‌ها برسید. محدوده قیمت پژو پارس tu5 مدل ۱۴۰۱ با سورن پلاس تقریبا در یک رده قرار دارد و از آنجایی که هر دو سدان جز پرطرفدارترین ماشین‌های ایران خودرو لحاظ می‌شوند، هرگاه پای خرید یکی از آن‌ها در میان باشد ناخودآگاه نام دیگری نیز مطرح می‌شود.

  • مقایسه طراحی ظاهری پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

اگر بنا باشد دو سدان پرطرفدار را از نظر طراحی ظاهری بررسی کنیم باید بگوییم که همچنان هارمونی بصری پارس، حتی پس از گذشت چند دهه یک امتیاز مثبت برای این خودرو است. حتی اگر بنا باشد این خودرو را با بسیاری از سدان‌های مدرن قیاس کنیم باز هم می‌توانیم از ظاهر نه چندان به روز اما جذاب این خودرو تعریف کنیم. شاید به همین دلیل باشد که با توجه به اختلاف قیمت پارس tu5 با دیگر رقبا، حتی نسل جوان مشتریان ایرانی، شیر پیر ایران خودرو را ترجیح می‌دهند. در آن سوی میدان سورن پلاس قرار دارد که از نظر طراحی ظاهری مدرن‌تر به نظر می‌رسد، اما هماهنگ‌تر نه.

اگر ملاک تصمیم‌گیری برای شما قیمت پارس تیوفایو و قیمت سورن پلاس نیست و صرفا بدنه زیباتر برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سلیقه و ذائقه خودتان مراجعه کنید، زیرا در نهایت این شما هستید که باید پشت فرمان بنشینید و از خودرو خود لذت ببرید.

  • مقایسه طراحی داخلی پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

از نظر طراحی داخلی باید گفت پارس دارای یک کابین سوناتایی با متریالی نه چندان مرغوب است، اما درباره سورن پلاس باید اشاره کنیم که این خودرو در تیپ‌های متعددی عرضه شده است که هر کدام در کابین امکانات متعددی را دارا هستند. اما به‌ طور کلی با توجه به بازه قیمت پژو پارس تیوفایو و سورن پلاس، دو خودرو امتیازی مشابه در بخش طراحی داخلی دریافت می‌کنند.

  • مقایسه امکانات پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

وقتی قرار است دو سدان ایران خودرو را از نظر امکانات ایمنی و رفاهی بررسی کنیم که نسخه ارتقا یافته خودروهایی هستند که دهه‌های پیش هم در بازار موجود بوده‌اند، نباید انتظار امکانات متعددی در حد سدان‌های لوکس چینی را داشته باشیم. اگرچه محدوده قیمت روز پژو پارس tu5 و سورن پلاس در ردیف خودروهایی با قیمت متوسط ارزیابی می‌شود و ارزان نیستند، اما کمپانی با حربه تیپ بندی، برخی از امکانات را از روی برخی نسخه‌ها حذف و اضافه می‌کند.

با این وجود و به طور کلی از امکانات سورن پلاس در حوزه آپشن‌های ایمنی و رفاهی باید از مواردی مانند:

  • سیستم ترمز ضد قفل
    • دو عدد ایربگ
    • تهویه اتومات
    • دی لایت
    • آینه‌های جانبی تاشو برقی
    • آنتی ترپ
    • پاور ویندوز‌
    • رینگ آلومینیومی
    • تنظیم برقی پشتی صندلی‌های راننده و شاگرد
    • کروز کنترل
    • و نمایشگر داشبورد نام برد.

همچنین با توجه به قیمت ماشین پژو پارس تیوفایو صاحب امکانات زیر خواهید شد:

  • ترمز ضد قفل
    • دو عدد کیسه هوا
    • تهویه اتومات
    • آینه‌های کناری تاشو برقی
    • رینگ آلومینیومی
    • تنظیم برقی پشتی صندلی جلو

همانطور که مشاهده می‌کنید با وجود اختلاف قیمت پژو پارس tu5 مدل ۱۴۰۱ کارخانه یا خرید از بازار آزاد، این سدان در رقابت با سورن پلاس از امکانات پرطرفدار و کلیدی مانند نمایشگر لمسی یا کروز کنترل بی‌بهره است. بنابراین اگر عاشق و دلباخته دماغه کشیده پارس نیستید و مولفه تعیین کننده برای شما امکانات ایمنی و رفاهی است، این موارد را در نظر بگیرید.

  • مقایسه توان فنی و پیشرانه پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

اما از هر چه بگذریم نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن قدرت پیشرانه و توان فنی، درباره مقرون به صرفه بودن قیمت محصولات ایران خودرو پارس tu5 یا سورن پلاس قاطعانه اظهار نظری کنیم. سورن پلاس مجهز به یک پیشرانه EF7 است که می‌تواند 115 اسب بخار قدرت و 159 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. مصرف سوخت ترکیبی سورن 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است.

اما شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس اتومات 1402 که از سوی سایا خودرو عرضه شده است، صاحب سدانی با موتور محبوب تیوفایو خواهید شد که می‌تواند حداکثر 108 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. مصرف سوخت ترکیبی این سدان صدی 7.5 است و حداکثر سرعت آن هم مانند سورن پلاس 190 کیلومتر بر ساعت اعلام گردیده است.

البته باید این نکته را یادآور شویم که با توجه به وزن بیشتر سورن پلاس، شما با خرید پژو پارس صاحب سدانی می‌شوید که فرزتر و چالاک‌تر از سمند به نظر می‌رسد.

  • مقایسه تجربه رانندگی با پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

اکنون که با مشخصات فنی و پیشرانه دو برادر آشنا شدید، احتمالا دوست دارید درباره تجربه رانندگی با این خودروها از افرادی که پیشتر مالک آن‌ها بوده‌اند، بشنوید. واقعیت این است که وقتی قرار باشد درباره تجربه رانندگی و کیفیت سواری یک خودرو صحبت کنیم، باید به پلتفرم و شاکله اصلی آن باز گردیم. به رغم تفاوت قیمت پرشیا با سورن پلاس، اما هر دو خودرو روی پلتفرم پژو 405 فرانسه ساخته و پرداخته شده‌اند. بنابراین تفاوت آنچنان فاحشی در سواری دو سدان وجود ندارد.

البته طی سالیان گذشته مهندسان ایران خودرو اقدام به حذف و اضافه کردن امکانات متعددی روی این ماشین‌ها کرده‌اند، اما به طور کلی هنوز و همچنان ردپای 405 را می‌توان در هر دو خودرو مشاهده کرد. با نشستن در کابین هر دو خودرو برای عبور از ناهمواری یا سرعت‌گیر بخشی از ضربات را حس خواهید کرد! این بدین معناست که سیستم تعلیق این محصولات ایران خودرو چنگی به دل نمی‌زند و با توجه به اینکه قیمت پرشیا tu5 و سورن پلاس در محدوده متوسط قرار دارد، اما بدیهی‌ترین کیفیت سواری نیز ارتقا پیدا نکرده است. بنابراین منتظر لرزش و تکان‌های متوسطی هنگام رانندگی باشید.

پیرامون چالاکی و شتاب دو خودرو حقیقتاً روایت‌های متفاوتی به گوش می‌رسد برخی معتقدند، پارس تیوفایو به علت برخورداری از وزن کمتر شتاب و چالکی بیشتری دارد، اما برخی هم اعتقاد دارند برخورداری از موتور ملی ای‌اف سون شتاب بیشتری به سمند بخشیده است. واقعیت هم این است که هر دو روایت صحیح است و احتمالا به کیفیت مونتاژ خودروها روی خط تولید ایران خودرو برمی‌گردد. اما به‌طورکلی باید گفت چه در طرح خرید اقساطی پارس تیوفایو شرکت کنید چه سمند سورن پلاس بخرید، تجربه رانندگی یکسانی را تجربه خواهید کرد.

حتی کیفیت هندلینگ و پایداری در مسیرهای سخت و پیچ‌های تند نیز برابر ارزیابی است. عملکرد ترمز دو خودرو تیز بسیار مشابه است.

درباره شرایط بازار باید گفت هم سمند سورن و هم پارس تیوفایو همواره علاقمندان بی‌شماری را به خود اختصاص می‌دهند که چه برای خرید خودرو از کارخانه، چه خرید نقدی از مراکز مجاز مانند سایا خودرو یا خرید اقساطی صف کشیده‌اند. با این وجود نمی‌توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که پارس TU5 گل سر سبد محصولات ایران خودرو است که آمار فروش آن نسبت به بسیاری از محصولات این کمپانی حتی انواع سمند و سورن پلاس بالاتر است.

نتیجه مقایسه پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

در این بخش تلاش کردیم تا دو برادر محبوب ساخت ایران خودرو که هر دو روی پلتفرم یکسان 405 شکل گرفته‌اند را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنیم. با وجود اینکه برخی امکانات رفاهی سمند سورن پلاس بیشتر است و ظاهر آن از المان‌های مدرنیته برخوردار گردیده، اما باید اعتراف کنیم که برنده میدان این رقابت نزدیک، پژو پارس تیوفایو است. در نتیجه باید گفت شما برای شرکت در طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو می‌توانید با بهترین شرایط از طریق مجموعه ما سایاخودرو اقدام کنید.

رقبای پژو پارس تیوفایو در بازار

پژو پارس تیوفایو در جاده‌های ایران کم رقیب ندارد! از سمند سورن گرفته تا دنا معمولی، تندر ۹۰، برلیانس اچ ۲۳۰ و حتی پژو ۲۰۶ صندوقدار!
برخی از این رقبا خوش رنگ و لعاب‌تر، با امکانات رفاهی بیشتر و ویژگی‌های فنی بهتری هم هستند، اما واقعیت این است که مردم ایران خاطره خوبی از پژو پارس دارند و تجربه کاربری شیرینی را با آن ثبت کرده‌اند.

بنابراین اصلا عجیب نیست که در میان خودروهای جذاب جدید، باز هم دلتان برای یک پژو پارس TU5 زموده شده بتپد و دلشان بخواهد که پشت فرمان این شیر فرانسوی الاصل بنشینند.

چرا موتور tu5 محبوب است؟

یکی از اصلی ترین دلایل استقبال مردم از طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس تیو فایو، به کار گیری پیشرانه تیو فایو روی آن است. پیشرانه‌ای که توانسته است عنوان محبوبترین موتور ایرانی را از آن خود کند و قرار گرفتن نام آن در کنار عنوان هر خودرو در میزان فروش آن خودرو تاثیر مستقیمی دارد.

اگر به دنبال طرح فروش قسطی پژو پارس tu5 هستید، قطعا تاکید شما روی این پیشرانه به خاطر تبلیغات مثبتی است که درباره کارایی این موتور شنیده‌اید، اما شاید کمتر فرصتی پیش آمده باشد که به طور تخصصی درباره آن تحقیق کرده باشید.

بنابراین حال که قصد خرید قسطی پژو پارس tu5 را دارید، بد نیست که درباره یکی از شناخته شده‌ترین موتورهای به کار رفته در خودروهای ایرانی بیشتر بدانید.

خوب است اطلاع داشته باشید که این موتور پرطرفدار را شرکت پژو سیتروئن طراحی و تولید کرد. اگرچه امروزه خرید اقساطی پژو پارس tu5 و دیگر خودروهایی که مجهز به این پیشرانه هستند، طرفداران زیادی دارد و دیگری خبری از موتورهای Tu نیست، اما این کمپانی در ابتدا و در سال 1986 اولین موتور از سری TU را روانه بازار کرد. اما آنچه نزد ما ایرانی‌ها به شهرت رسید مدل تیو فایو بود.

وجود این موتور، استقبال از طرح‌ فروش پژو پارس tu5 اقساطی، 206،پژو 405SLX و دیگر خودروهای مجهز به این پیشرانه را به طرز قابل توجهی افزایش داد.

مزایای به کارگیری موتور TU5 روی خودروها

اما چه قصد خرید پژو پارس tu5 اقساطی را داشته باشید و چه هر خودرو دیگری که مجهز به این پیشرانه است قطعا مصرف بسیار پایین این پیشرانه و سطح اندک آلایندگی آن را در نظر گرفته‌اید.
در واقع شما با خرید اقساطی پژو پارس tu5 دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که در روزهای آلوده سال چگونه خودرو خود را از منزل خارج کنید، زیرا چه در هر کدام از دو طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 اتومات یا فروش اقساطی پژو پارس tu5 دنده ای شرکت کرده باشید، خودرو شما پایین ترین سطح از مواد آلاینده را وارد جو میکند و از این رو اگر فردی باشید که دغدغه‌های زیست محیطی دارید، آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت.
همچنین شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 ایران خودرو، صاحب خودرویی با یک پیشرانه کم مصرف خواهید شد، پیشرانه‌ای که باعث می‌شود تا مصرف بنزین به شکل قابل توجهی پایین بیاید و سطحی معقول و منطقی پیدا کند.

جدول فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری

با نگاهی به جدول فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری در شش مات نخست سال، به راحتی میتوان دریافت که علی رغم مشکلات اقتصادی متعدد که مردم کشورمان در سال جاری با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند، اما خرید اقساطی پژو پارس tu5به سبب مزایای متعددی که دارد همچنان از رونق خاصی برخوردار بوده است.
این موضوع را باید در نظر گرفت که هرچه اوضاع اقتصادی سخت تر میشود، انتخاب خودرویی که صرفه اقتصادی داشته باشد بیش از پیش اهمیت پیدا میکند.

آیا شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 ایران خودرو 1401 صرفه اقتصادی دارد؟!

شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 ایران خودرو 1401 یکی از معقولترین انتخابها برای خرید خودرو در سال جاری است، زیرا چه با هدف کار کردن با خودرو خود در تاکسی‌های اینترنتی یا آژانسهای تلفنی باشد یا رفت و آمد به محل تحصیل و کار، با توجه به استهلاک پایین و مصرف سوخت منطقی، یک گزینه عالی است.
همچنین شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری هر زمان که احساس کنید نیاز به پول دارید، دغدغه ای بابت فروش خودرو خود نخواهید داشت، زیرا به سرعت و سهولت در بازار دست دوم قابل فروش و معامله است.
اگرچه امکان فروش اقساطی ایران خودرو پژو پارس tu5 از سوی کمپانی میسر نیست، اما سایاخودرو با بهترین شرایط خلا موجود را مرتفع کرده است و چنانچه شما قصد خرید اقساطی پژو پارس tu5 را داشته باشید، با کمترین سرمایه، تحویل فوری و اقساط بلند مدت میتوانید این هدف را از طریق سایا خودرو محقق کنید.
برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پژو پارس LX و tu5 با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

پارس صفر قسطی بخریم یا پارس دست دوم؟!

همیشه بین خرید خودرو صفر و دست دوم تردیدهایی وجود دارد. قطعا وقتی شما تصمیم به پیداکردن طرحی برای فروش اقساطی پژو پارس tu5 میگیرید، عده‌ای هستند که با شما پیشنهاد دهند به سراغ بازار دست دومها بروید.
اما خرید خودرو صفر مزایای متعددی دارد، از جمله اینکه نمی‌توان جذابیتهای یک ماشین صفر را انکار کرد، از بوی ماشین جدید گرفته تا رنگ براق، فضای داخلی تمیز، تاثیری که این خودرو بر شما و اطرافیانتان میگذارد با یک خودرو کار کرده برابر نیست.
از طرفی خودروهای جدید از آخرین استانداردهای بهره وری سوخت و ویژگی های ایمنی برخوردار هستند. نکته مهم دیگر اینکه شما برای خرید خودرو صفر میتوانید از شرایط شگفت انگیز برخی مجموعه ها مانند سایا خودرو استفاده کنید و در طرح خرید اقساطی پژو پارس tu5 شرکت کنید، اما برای خرید خودرو کار کرده چنین امکانی وجود ندارد.
خرید خودرو کارکرده هم معایب خاص خودش را دارد، از جمله اینکه بسیار زود مستهلک خواهد شد و ممکن است حسابی شما را به خرج بیاندازد. شما به هر حال اطلاع دقیقی از نحوه نگهداری مالک پیشین با خودرو ندارید.
یک ماشین دست دوم قطعا مسافت بیشتری را پیموده است، مساله‌ای که در طول عمر مفید خودرو تاثیر می‌گذارد. همچنین شما مجبور میشوید بیشتر برای آن هزینه کنید.
وقتی شما قصد شرکت در طرح خرید اقساطی پژو پارس tu5 را دارید، خودرویی با مشخصات دلخواه پیدا میکنید، اما انتخاب و پیدا کردن یک وسیله نقلیه دست دوم با گزینه ها و ویژگی های دقیق مورد نظر شما گاها غیر ممکن است.

پژو پارس اقساطی در اصفهان, پژو پارس اقساطی دیوار, پژو پارس اقساطی کرمان

بهترین طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی

هر جا بحث به سمت و سوی خودروهای داخلی کشیده شود، پای فروش اقساطی ایران خودرو هم در میان است! امکان ندارد بخواهیم به خودروهایی بپردازیم که ساخت داخل کشور هستند، اما محصولات اولین و بزرگترین خودروساز ایرانی را در نظر نگیریم. علی رغم برخی تبلیغات سو، اما همچنان حمایت از تولیدات ملی و محصولات داخلی نزد بخش قابل توجهی از مردم کشور یک ارزش به شمار می‌رود. به همین دلیل به دنبال بهترین طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی می‌گردند. اما بهترین طرح باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟! به نظر میرسد که باید به ویژگی‌هایی مانند موارد زیر اشاره کنیم:
• تحویل فوری
• قیمت واقعی
• اقساط بلند مدت
• قرارداد شفاف
• ثبت سند به نام خریدار
و …
درست مانند آنچه ما در سایا خودرو برای شما در طرح خرید اقساطی پژو پارس TU5 و دیگر محصولات ایران خودرو در نظر گرفته‌ایم. شما برای اطلاع از جزییات طرح‌های عرضه اقساطی محصولات ایران خودرو، دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب و نیز استعلام قیمت روز خودروهای تولید داخل مانند ، ۲۰۶ تیپ ۲، ۲۰۷ سقف شیشه‌ای و … می‌توانید با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی پژو پارس tu5 دنده ای

فروش اقساطی پژو پارس tu5 دنده ای یکی از پررونق‌ترین طرح‌های حال حاضر مجموعه ماست. پارس تیو فایو که همچنان پرفروش‌ترین محصول خانواده پژوهاست، به سبب مزایای متعدد از جمله قطعات یدکی فراوان، استهلاک پایین، قیمت میان رده، کابین جادار، توان فنی مطلوب و … بیشترین طرفدار در خانواده پارس‌ها را هم به خود اختصاص داده است! مزیت بزرگ خرید قسطی این مدل پژو پارس از سایا خودرو این است که شما با هر سرمایه‌ای که دارید می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید و هر زمان که اصطلاحا پول لازم شدید، به راحتی آن را در بازار دست دوم‌ها به فروش برسانید.

فروش اقساطی پارس سال

اگر متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس سال هستید، با توجه به حضور ۲۰ ساله این ماشین در جاده‌های ایران به خوبی با زیر و بم آن آشنایی دارید! پارس سال همچنان محبوب است چون رقیب جدی ندارد. بله! باید این واقعیت را قبول کرد. این ماشین در نبرد با ۴۰۵ و سمند، فاتح میدان است. شاید به خاطر همین رقبای کم‌جان باشد که ایران خودرو هم طرح خاصی برای بهبود و ارتقا دادن این محصول خود ندارد، اما همچنان تقاضای زیادی برای خرید اقساطی خودرو پارس سال ثبت می‌شود. به طور کلی باید گفت، این مدل از پارس نیز همانند دیگر اعضای خانواده از مزایای کابین جادار، قدرت فنی مطلوب، ایمنی مناسب و … برخوردار است.

فروش اقساطی پژو پارس اتومات

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس TU5 در نسخه اتوماتیک را دارید، باید به شما بگوییم صاحب خودرویی خواهید شد که تجربه کاربری با درصد رضایتمندی بالایی را به خود اختصاص داده است. این مدل پارس، تقریبا همان ۴۰۵ است. این شباهت، تعمیر و نگهداری از آن را آسان کرده است. از طرفی گیربکس اتوماتیک به ویژه در شهرهای شلوغ و ترافیک‌های سنگین، یک امتیاز بزرگ برای شماست. هم اکنون طرح فروش اقساطی پژو پارس اتومات با بهترین شرایط در دستور کار مجموعه ما قرار دارد و شما برای اطلاع از جزییات طرح، کافی است تماس بگیرید.

سیاست‌های کمپانی تولید کننده در عرضه محصولاتش

احتمالا بسیاری از افرادی که قصد خرید اقساطی پژو پارس TU5 را دارند، اکنون با خود می‌گویند با توجه به این فاصله قیمتی چرا خرید اقساطی؟! منطقی‌تر نیست که از کمپانی خرید کنیم؟! در پاسخ باید گفت اگر شرایط کمپانی مناسب باشد، چرا که نه! بهترین مرجع برای خرید هر کالا یا محصولی، سازنده آن است. اما این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم سیاست‌های کمپانی تولید کننده در عرضه محصولاتش است! اولا که ایران خودرو هیچ گونه طرح و برنامه‌ای برای اعلام شرایط فروش اقساطی پژو پارس LX، تیوفایو، پارس سال، پارس اتومات و … ندارد.

یعنی سال‌هاست که روال چنین است و اساسا مدیران فروش این شرکت خودروساز، برنامه فروش قسطی در دستور کار قرار نمی‌دهند.
بنابراین اگر قصد خرید قسطی پژو پارس tu5 داشته باشید، ایران خودرو پاسخگوی شما نیست! ثانیا، به فرض که شما سرمایه‌ای مهیا کردید و عزمتان را جزم کردید که همه مبلغ خرید ماشین را یکباره و نقدی بپردازید. باز هم طرحی در دسترس شما قرار ندارد، مگر اینکه ثبت نام کنید و منتظر قرعه کشی بمانید. این پروسه ممکن است سال‌ها طول بکشد و طی این سال‌ها نیز چه قصد خرید پارس داشته باشید چه یا هر خودرو دیگری، قیمت محصول ثابت نخواهد ماند! بنابراین منطقی است که خریدار به جای دل بستن به اما و اگرها به دنبال طرحی باشد که خیلی زود ماشین محبوبش را زیر پایش ببیند! به همین دلیل به دنبال بهترین طرح‌های خرید پژو پارس tu5 اقساطی میرود، نظیر آنچه ما در سایا خودرو برای شما در نظر گرفته‌ایم.

خرید اقساطی پژو پارس tu5  یا تندر 90؟!

آنچه ایران خودرو با عرضه محصولات پژو تجربه کرده را کمتر خودروسازی لمس کرده است. ایران خودرو چندین دهه است که انواع پژو از جمله 206 و 405 را عرضه کرده و هر بار نتیجه مطلوبی گرفته است. جالب‌تر اینکه پلتفرم اصلی بسیاری از خودروهای روز و پرطرفدار را هم همان شیرهای پا به سن گذاشته تشکیل می‌دهند و متقاضیان خرید خودرو همچنان به اعتبار کمپانی پژو فرانسه و مهارت مهندسان داخلی برای بومی‌سازی خودروها اعتماد می‌کنند.

شما که قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5  را دارید، به احتمال زیاد می‌دانید که پارس سال همان نسخه به‌روزتر، لوکس‌تر و ایمن‌تر پژو 405 است که از ابتدای دهه80 روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت.

بنابراین نیاز به توضیح اضافه نیست که انواع پژو پرشیا یا پارس از جمله پرشیا تیوفایو      تا چه اندازه توانستند آمار فروش محصولات تولیدی نخستین و بزرگترین کمپانی خودروسازی ایرانی را بالا ببرند. در این بخش قصد داریم به یکی از سرسخت‌ترین رقبای پارس سال بپردازیم که اصالتی رومانیایی دارد.

تندر 90 که نام با اصالت شرکت رنو فرانسه را یدک می‌کشد، یکی از رقبای قدیمی ماشین پارس تیوفایو است که هر جا پای خرید یکی از این دو در میان باشد، ناخودآگاه نام دیگری نیز مطرح خواهد شد. چنانچه شما هم قصد دارید دقیق‌تر بدانید که کدام یک از این دو خودرو ارزش خرید بیشتری دارند، با ادامه این بخش همراه باشید.

ما قصد داریم تندر 90 را از وجوه مختلف طراحی ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و تجربه رانندگی، ایمنی، امکانات رفاهی و شرایط بازار با پرشیا tu5 یا همان پارس سال با موتور تیوفایو قیاس کنیم. با ما همراه باشید.

  • مقایسه طراحی ظاهری تندر 90 با پژو پارس تیوفایو

اگر قصد خرید پژو پارس را دارید، احتمالا شما هم از علاقمندان به دماغه کشیده و ظاهر پویا و تهاجمی این خودرو هستید. پارس در همان سالهای نخست تولید، طراحی دلپذیری داشت. طراحی که از 406 الهام گرفته بود و به مذاق مشتری ایرانی خوش نشست. امروز پس از چند دهه اگرچه پارس حرف جدیدی برای گفتن ندارد، اما همچنان خرید این خودرو رونق خاصی دارد.

بی‌انصافی است اگر ادعا کنیم تنها عامل مردم برای خرید این سدان، قیمت پارس tu5 است، بلکه به نظر می‌رسد ظاهر اصیل و هماهنگی خوب بدنه مهم‌ترین دلیلی است که جوانان امروز هم از این ماشین استقبال کنند. در آن سوی میدان، تندر 90 قرار گرفته است. خودرویی که حتی در اولین روزهای تولید و عرضه هم ظاهر آنچنان چشمگیر و لوکسی نداشت، اما طراحی بدنه کلاسیک و اصیلش برای مشتری ایرانی جالب به نظر می‌رسید.

در مجموع و با توجه به اختلاف قیمت پژو پارس tu5     با تندر 90 باید گفت، هر دو خودرو ظاهری ساده و کلاسیک دارند که شما نمی‌توانید رد پای المان‌های مدرن را روی آن پیدا کنید. با این حال انتخاب نهایی یکی از این دو ماشین به سلیقه و علاقه شما باز می‌گردد.

برای استعلام قیمت پژو پارس تیوفایو    با مراکز فروش ما تماس بگیرید. همکاران سایا خودرو در تمام روزهای هفته در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارایه مشاوره رایگان به کاربران هستند.

  • مقایسه طراحی داخلی تندر 90 با پژو پارس تیوفایو

هرچه که درباره ظاهر بی‌تکلف دو خودرو گفتیم را به کابین سرد و ساده آن‌ها اضافه کنید. همه چیز در بی‌روح‌ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده است. بنابراین چه ال نود بخرید چه با استعلام قیمت پرشیا tu5 از سایا خودرو برای خرید این ماشین اقدام کنید، در هر حال نباید منتظر یک کابین شگفت انگیز باشید.

البته سادگی کابین به معنای بی‌کیفیت بودن مواد و متریال به کار رفته در ادوات داخلی نیست. خوشبختانه جنس داشبورد و تودری‌های هر دو خودرو مناسب ارزیابی می‌شود و علی رغم اختلاف قیمت روز پارس tu5 با ال نود، اما هر دو خودرو کابینی با ظرفیت مناسب و صندوق عقبی جادار دارند که برای مسافرت‌های خانوادگی مناسب به نظر می‌رسند.

  • مقایسه فنی تندر 90 با پژو پارس تیوفایو

اگرچه اختلاف قیمت پژو پارس صفر کارخانه    با بازار آزاد بسیار زیاد است، اما ویژگی‌های فنی این خودرو مانند حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت، موتور تیوفایو و مصرف سوخت 7.5 لیتری باعث شده است، متقاضیان بسیار زیادی برای خرید این خودرو وجود داشته باشد. تفاوت تندر 90 با پارس در بخش فنی از حجم  موتور شروع می‌شود و به سایر جزییات می‌رسد. ال نود موتوری با حجم بیشتر، چالاکی بیشتر و مصرف سوخت کمتر دارد، اما به طور کلی هر دو خودرو در بخش تجربه رانندگی تفاوت چندانی باهم ندارند. برای استعلام به‌روزترین قیمت پژو پارس tu5 صفر     از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  • مقایسه ایمنی تندر 90 با پژو پارس تیوفایو
  • مقایسه امکانات رفاهی تندر 90 با پژو پارس تیوفایو

با توجه به اینکه قیمت پژو پارس موتور تیوفایو  و ال نود در محدوده اقتصادی تعریف می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت در حد سدان‌های وارداتی یا کراس اوورهای چینی امکانات رفاهی رنگارنگ در اختیار کاربران بگذارند. بنابراین هر دو دارای حداقل‌هایی از آپشن‌های رفاهی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مه‌شکن جلو و عقب
  • چراغ نقشه‌خوانی
  • چراغ جلو هالوژن
  • سیستم صوتی با قابلیت پخش usb، aux، بلوتوث و ۴ عدد بلندگو
  • آینه‌های جانبی برقی
  • قفل مرکزی با ریموت
  • ایموبلایزر

با این وجود با خرید اقساطی پژو پارس TU5  امکانات بیشتری نصیب شما می‌شود. امکاناتی مانند سنسور پارک دنده عقب، روشن شدن اتوماتیک فلاشر در ترمزهای ناگهانی و سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو به‌جای آژیر دزدگیر که در پارس دیده می‌شود، اما تندر نود فاقد آن است. بنابراین باید امتیاز این بخش را به پارس اختصاص دهیم.

  • مقایسه تندر 90 با پژو پارس تیوفایو از نظر شرایط بازار

تندر نود و پارس تیوفایو از قدیمی‌های محبوب بازار هستند که همواره متقاضیان خرید بسیاری دارند. اگرچه اختلاف قیمت پژو پارس tu5 اتوماتیک کارخانه        با بازار آزاد تقریبا زیاد است، اما همچنان عده زیادی هستند که حوصله ثبت نام و منتظر ماندن برای تحویل خودرو از کمپانی را ندارند و ترجیح می‌دهند از بازار آزاد خودرو خریداری کنند. بنابراین چه انتخاب شما پارس تیوفایو باشد چه ال نود، نگران فروش ماشین خود نباشید. همچنین لوازم یدکی و قطعات هر دو خودرو به‌راحتی قابل دسترسی است و معمولا ماشین‌هایی با استهلاک پایین و هزینه نگهداری کم محسوب می‌شوند.

برای شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس TU5 که توسط سایا خودرو عرضه شده است با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا پارس tu5 ارزش خرید دارد؟

اگر بین خرید اقساطی پژو پارس TU5 با دیگر مدل‌های پارس دچار تردید هستید، باید بگوییم که این خودرو به سبب مزایایی که دارد نسبت به دیگر مدل‌ها برتری دارد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی پارس tu5 با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

  1. مهم‌ترین مزیت پژو پارس tu5 به دیگر مدلها چیست؟

بهره‌مندی از موتوری با مصرف سوخت پایین، کم استهلاک و با سطح آلایندگی پایین مهم‌ترین مزیت این خودرو است. برای خرید اقساطی پژو پارس TU5از سایا خودرو و اطلاع از شرایط تماس بگیرید.

  1. زمان تحویل پژو پارس tu5 در طرح فروش سایاخودرو چه زمانی است؟

شما با شرکت در طرح ف فروش اقساطی پژو پارس TU5که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، به صورت فوری و آنی خودرو مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

  1. شرایط فروش اقساطی پژو پارس tu5 برای سال 1401چگونه است؟

سایا خودرو طرح ویژه فروش اقساطی پژو پارس TU5 با شرایط عالی تحویل فوری، اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت را در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

  1. پارس صفر بخریم یا کارکرده؟!

مزایای خودرو صفر بر هیچ کس پوشیده نیست، با توجه به اینکه سایاخودرو شرایط شگفت انگیزی برای فروش اقساطی پژو پارس TU5در نظر گرفته است، خرید خودرو صفر اقدامی منطقی محسوب میشود.