عمومیکسب و کار

فروش اقساطی دنا پلاس توربو اتوماتیک اقساطی

صفر تا صد فروش اقساطی دنا پلاس توربو

با توجه به قیمت روز افزون خودرو، کیان خودرو با فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اقساطی دنا و دیگر خودروهای موجود در بازار آماده خدمت رسانی است. بنابراین اگر شما هم خواهان ثبت نام در طرح فروش اقساطی دنا پلاس معمولی و توربو هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها در کنار ما باشید چرا که در انتهای این محتوا صفر تا صد شرایط خرید دنا پلاس توربو اقساطی تحویل فوری را فرا خواهید گرفت. از این رو تنها کافیست جدول فروش اقساطی دنا ایران خودرو را از سایت کیان خودرو مطالعه کرده و با ثبت خرید خود، از سواری با این محصول داخلی لذت ببرید.

معرفی دنا

دنا یک خودروی داخلی، محصول شرکت ایران خودرو است که از سال ۱۳۹۳ شاهد حضور آن در بازار بوده ایم. هدف سازندگان، جایگزینی این خودرو با دو محصول قدیمی تر سمند و سورن بود که البته این امر محقق نشد. پس از مدتی از ورود این خودرو به سبد ماشین های داخلی کشور، ایران خودرو با تحول در برخی قسمت های آن، از دنا پلاس رونمایی کرد. ماشینی که در مقایسه با دنا معمولی از آپشن های بیشتری برخوردار می باشد. همین امر فروش دنا پلاس قسطی را با استقبال بیشتری روبرو کرد.

اما اوج درخشش ایران خودرو درباره این ماشین، ساخت و عرضه دنا پلاس توربو و دنا پلاس اتوماتیک بود. مدل توربو این خودرو به بازار آمد تا تحول بزرگی را در دنا ایجاد کند. علاوه بر موتور، این مدل دارای تفاوت های چشمگیر دیگری نیز می باشد که ما در ادامه مفصل به شرح آن ها پرداخته ایم پس اگر خواهان خرید اقساطی دنا پلاس توربو هستید، تا انتها با ما همراه بمانید.

ایران, ایران خودرو, ثبت نام دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۴۰۱

نمای ظاهری دنا پلاس توربو

اگر قصد خرید خودرو اقساطی ایران خودرو با اقساط مناسب و البته یک مدل زیبا و اسپرت را دارید، احتمالا دنا پلاس توربو بتواند نظر مثبت شما را جلب کند. دنا پلاس توربو به عنوان نسخه فیس لیفت شده دنا معمولی شناخته می شود اما بر خلاف تمام نسخه های فیس لیفت شده، طراحان ایران خودرو تمرکز خود را بر روی بخش های کناری ماشین گذاشته اند و تغییر محسوسی روی جلو و عقب آن انجام نداده اند.

اما به طور کلی می توان گفت که استفاده از نئون و LED در چراغ های جلو، چراغ ها بزرگ و یک تکه عقب، گلگیرهای بلندتر و رینگ های بزرگ تر در کنار حجم پردازی های انجام شده، دنا پلاس توربو را به خودرویی جذاب، اسپرت و عضلانی تبدیل کرده اند. از این رو برای تجربه مالکیت این خودرو زیبا می توانید به سراغ طرح فروش دنا پلاس اقساطی بروید.

این خودرو در اندازه های ۴۵۵۹ میلیمتر طول، ۱۷۲۰ میلیمتر عرض و ۱۴۶۰ میلیمتر ارتفاع طراحی شده و فاصله بین محورهای آن ۲۶۷۱ میلیمتر می باشد. کنار هم قرار گرفتن این عوامل سبب شده اند تا دنا پلاس توربو وزنی معادل ۱۲۶۲ کیلوگرم داشته باشد. بنابراین اگر شما هم فروش اقساطی خودرو داخلی با تحویل فوری را ترجیح می دهید، دنا پلاس با ظاهری زیبا می تواند نظر شما را به خود جلب کند.