ورزشی

عطایی ۱۶ بازیکن را دعوت کرد/ استارت مجدد ملی پوشان در تهران

فرودگاه, فرودگاه امام, مردان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در شهر ناگویا ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت و با یک پیروزی، سه شکست، چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود در مسابقات هفته نخست پایان داد.

مردان والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از سفری طولانی و ۲۴ ساعته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند و بهروز عطایی بلافاصله ۱۶ بازیکن را به اردوی هفته دوم لیگ ملت‌ها دعوت کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد در سالن فدراسیون والیبال زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود و سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسمعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

ملی‌پوشان دو جلسه تمرین روز پنج‌شنبه و یک جلسه تمرین روز جمعه خواهند داشت و بامداد شنبه ۲۷ خرداد تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردادم ترک خواهند کرد تا از آنجا راهی شهر روتردام در ۹۰ کیلومتری آمستردام شوند.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.