عمومیکسب و کار

شرکت سئو با هزینه ارزان در تهران

برای تولید سرنخ‌ها و فروش‌های جدید بسیار مفید است، اما این کار همیشه ارزان نخواهد بود. مطمئنا امکان استخدام یک شخص برای انجام این کار با قیمت 5 تا 20 دلار نیز وجود دارد، اما این مقرون‌به‌صرفه نیست و به‌نوعی خودکشی به شمار می‌آید. موتورهای جستجو همیشه کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهند، بنابراین از پیشنهادات خیلی خوب تا واقعی دوری کنید.

از سوی دیگر، استخدام کارشناسان با تجربه سئو می‌تواند ضربه بزرگی در امور مالی کسب‌وکار شما ایجاد کند. در چنین حالتی صاحب یک کسب‌وکار و وب‌سایت چه کاری باید انجام دهد؟ در حالی که من همیشه استخدام کارشناسان را توصیه می‌کنم، اما در اینجا به پنج نکته از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین نکات مربوط به سئو ارزان سایت اشاره خواهیم کرد تا از آن‌ها برای شروع فعالیت خود استفاده کنید.

  1. انتشار محتوا با کیفیت بالا و طولانی

اگر محتوای مقالات، پست‌های وبلاگ و سایر صفحات شما کمتر از 500 کلمه باشند، کسب‌وکار و وب‌سایت خود را به خطر خواهید انداخت. یک مطالعه در سال 2012 با 20000 کلمه کلیدی نشان داد که میانگین طول 10 نتیجه برتر 2000 کلمه و برای مقام شماره یک میانگین تعداد کلمات حدود 20 درصد بیشتر، یعنی 2416 کلمه بود. این محتوا با مقالات کوتاه و عمومی که اغلب در وب‌سایت‌ها با کیفیت پایین می‌بینید، فاصله زیادی دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید سایت شما در رتبه‌بندی موتورهای جستجو قرار گیرد و ترافیکی که شایسته آن است را به دست آورد، باید ، عمیق و آموزنده‌ای ایجاد کنید که به مهم‌ترین سوال خواننده پاسخ دهد؛ البته کیفیت را فقط برای رسیدن به تعداد کلمات خاص فدا نکنید، زیرا ممکن است این کار شما در سئوی ارزان سایت تاثیر منفی داشته باشد.

  1. سئو درون داخلی خود را افزایش دهید

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سئو ارزان سایت، افزایش سئو درون صفحه ای یا سئو داخلی سایت است. زمانی که صحبت از سئو می‌شود، اغلب اوقات عوامل خارجی مورد توجه واقع می‌شوند، این در حالی است که عوامل دیگری چون لینک‌ها، تعاملات اجتماعی و سایر سیگنال‌های خارجی نیز در رتبه‌بندی مهم هستند و نباید از آن‌ها و نقشی که در سئو درون صفحه دارند غافل شد. حال شاید فکر کنید این سئو پیچیده به‌نظر می‌رسد، اما باید گفت با رعایت چند نکته ساده می‌توان زیر پایه‌های این سئو را پوشش داد. این نکات عبارتند از:

  1. عنوان: تگ عنوان یا که انتخاب می‌کنید، باید نشان‌دهنده موضوع صفحه باشد. برای دریافت بهترین نتیجه، می‌توانید کلمه کلیدی موردنظر را وارد کنید، البته مطمئن شوید که عنوان به‌خوبی خوانده می‌شود و طول آن را تا 70 کاراکتر یا کمتر نگه دارید.
  2. : توضیح متا در سئو ارزان سایت تاثیر مستقیمی ندارد، اما بودن آن به شکل درست بی‌فایده نیست، زیرا اگر به‌درستی نوشته شود، می‌تواند در نرخ کلیک تفاوت زیادی ایجاد کند؛ بنابراین آن را مرتبط و بهینه نگه دارید.
  3. استفاده از URL‌های کاربر پسند: URL‌های موردنظر خود را کوتاه و خوانا انتخاب کنید. همچنین توصیه می‌شود در URL از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید تا خوانندگان پیش از کلیک کردن بر روی آن، تصور بهتری از محتوای صفحه پیدا کنند.
  4. درصد فراوانی کلمات کلیدی: ممکن است گوگل از چگالی کلمه کلیدی استفاده نکند، اما تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در یک محتوا ظاهر می‌شود را بررسی می‌کند، بنابراین از عبارت هدف به‌ تعداد مناسب استفاده کنید.
  1. با پیوند داخلی به صفحات دیگر متصل شوید

پیوند داخلی که به هر پیوندی از یک صفحه در یک دامنه به صفحه دیگر در همان دامنه اشاره دارد، یک تکنیک ضروری برای SEO ارزان است که نباید آن را نادیده بگیرید. درواقع از طریق پیوند داخلی، صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند توجه گوگل و بازدیدکنندگان را به یک صفحه خاص جلب کنند و این موضوع مزیت‌های بسیار زیادی را برای سئو ارزان سایت به همراه دارد. استفاده از پیوند داخلی به گوگل نیز کمک می‌کند که صفحات را به‌طور موثرتری ایندکس کند و رتبه سایت شما را برای کلمات کلیدی خاص بهبود بخشد.

  1. با یک طراحی واکنش‌گرا نظر گوگل را جلب کنید

جستجوهای گوگل بیشتر از رایانه‌های رومیزی در تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های تلفن‌همراه انجام می‌شوند. از طرفی گوگل همیشه تجربه و رضایت کاربر را در اولویت قرار می‌دهد و جای تعجب نیست که اکنون از پاسخ‌گویی سایت به کاربر به‌عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی در خود استفاده کند. بنابراین اگر به‏ دنبال رسیدن به سئو ارزان سایت هستید، برای کاربران موبایل و دسکتاپ درنظر بگیرید. برای مثال از تصاویر واضح و باکیفیت استفاده کنید و رنگ‌های مورداستفاده خود را هماهنگ انتخاب کنید.

  1. سرعت صفحه سایت خود را بهبود بخشید

وب‌سایت‌هایی که سرعت بالایی دارند و فورا در اختیار کاربر قرار می‌گیرند، موردتوجه گوگل واقع می‌شوند. در سال 2010، غول موتور جستجو، سرعت سایت را به‌عنوان یک سیگنال رتبه‌بندی جدید معرفی کرد و این کاملا منطقی است. در رابطه با این موضوع بررسی‌هایی نیز صورت گرفت و نتیجه‌ی این بررسی‌ها نشان داد که کاربران زمان کمتری را صرف سایت‌هایی که به کندی پاسخ می‌دهند می‌کنند، از همین رو این موضوع اعتبار سایت را کاهش‌ می‌دهد و باعث می‌شود که سایت رتبه خوبی به دست نیاورد.

بنابراین اگر به دنبال سئو ارزان سایت خود هستید، به سرعت سایت و افزایش آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال اگر در سایت از تصاویر استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها فشرده هستند و حجم زیادی ندارند یا اگر از پلتفرمی چون وردپرس استفاده می‌کنید، از شر افزونه‌های بلااستفاده خود را خلاص کنید. تمام این موارد در شما تاثیرگذار هستند و می‌توانند باعث بهبود رتبه سایت شما شوند.

جمع‌بندی

منظور از سئوی مناسب، سئو ارزان سایت نیست، اما انجام مراحل سئو نباید کسب‌وکار شما را بدهکار کند. از همین رو در این مقاله پنج تکنیک بهینه‌سازی نقطه شروع سئو ارزان سایت که هزینه‌ای برای شما ندارند را معرفی کردیم تا با اجرای آن‌ها رتبه‌ی خوبی از موتورهای جستجوی گوگل دریافت کنید. البته فراموش نکنید که برای رسیدن به چنین رتبه‌ای، اصول دیگری نیز وجود دارد که باید رعایت شوند، اما پیشنهاد ما به شما این است که از اصول اولیه و ساده شروع کنید تا در ادامه به دیگر اصول برسید.

دلایل اهمیت سئو در دنیای کنونی چیست؟

خدمات سئو تهران و شهرهای بزرگ در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. تقریبا بیش از 50 درصد از کسب و کارهایی که در دنیای واقعی به صورت سنتی کار می کردند، پس از وقوع بحران کرونا، به سمت فضای مجازی مهاجرت کردند. این موضوع سبب شد تا اهمیت سئو در وضعیت کنونی به تدریج افزایش یابد؛ چراکه با بیشتر شدن تعداد کسب و کارهای آنلاین، رقابت بسیار شدیدی در آن شکل گرفته است.

خدمات سئو تهران و دیگر شهرها، به عنوان تنها راه حلی شناخته می‌ شود که می توانید به کمک آن، برای بیرون رفتن از این مشکل اقدام کنید. سئو مجموعه تکنیک ها و راهکارهایی را به شما ارائه می کند که می توانید به کمک آن، برای بهینه سازی رتبه موتورهای جستجوی خود اقدام کنید. این موضوع می تواند به شما کمک کند تا بتوانید رتبه های صفحات مهم خود را در در صفحه اول و رنک های بالاتر بیاورید. جالب است بدانید که رتبه های اول تا سوم به ترتیب 39.6 درصد، 18.4 و 10.1 درصد از کاربران را به سایت خود جذب می کنند که این رقم بسیار بالا است. به عنوان مثال، شما می توانید با ابزارهایی همچون keyworktool یا kwfinder، میزان سرچ کلمات کلیدی خود را مشاهده کنید. حال با اعمال این ضرایب، ترافیک های احتمالی سایت خود را زمانی که بتوانید به این رتبه ها برسید، پیش بینی می کنید.

با توجه به آمارها بالا، با فرض آنکه برای کلمه “کیف چرم” در حدود 5600 سرچ ماهانه انجام شود، در حدود 2217 (در حداقل ترین حالت) مورد آن به لینک اول مراجعه می کنند. درحالی که این رقم برای لینک های دوم و سوم به ترتیب 1030 و 560 بازدید کننده است. همانطور که مشاهده می کنید، لینک اول در حدود 4 برابر ترافیک بیشتری نسبت به رتبه سوم دارد و نرخ تبدیل و مشتریان بیشتری خواهد داشت.

اهمیت سئو در تهران

با مثالی که در بخش قبل راجع به اهمیت خدمات سئو تهران بیان کردیم، به خوبی می‌ توان دلیل سرمایه گذاری کسب و کارهای مختلف در این بخش را درک کرد. موضوع سئو اما در شهرهای بزرگ بسیار مهم تر است. در این رابطه می توان به چند نکته مهم زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • مهم بودن خدمات آنلاین: اگر یک کسب و کار محلی هستید، باید متوجه این موضوع باشید که دسترسی اینترنت و استفاده از خدمات فضای مجازی در شهرهای پیشرفته، نرخ بالایی دارد. در نتیجه شما می توانید با راه اندازی این نوع پلتفرم های فضای مجازی در چنین شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان و غیره، مشتریان بیشتری داشته باشید.
  • تعداد مشتریان بیشتر: در راستای نکته قبلی، به راحتی می توان فهمید که تعداد مشتریان فضای مجازی در این شهرها نیز به طبع بیشتر خواهد بود. در نتیجه شما می توانید از این موضوع برای بیشتر کردن نرخ فروش وب سایت خود استفاده کنید.
  • توقع بالاتر: اصولا مشتریانی که از تهران هستند، به جهت بار علمی و دانش بالاتری که دارند، انتظارات بیشتری را از شما خواهند داشت. چه از نظر بازاریابی یا برندسازی گرفته تا دیزاین و طراحی سایت، توقع این دسته از افراد بیشتر است. این مسئله زمانی مهم می شود که بتوانید با استفاده از خدمات سئو تهران و بهینه سازی طراحی سایت، اعتماد آنها را نیز جلب کرده و فروش خود را بیشتر کنید.

چرا سئو در تهران مهم است؟

مزیت های سئو در تهران کدامند؟

مزیت هایی که خدمات سئو تهران می تواند برای شما داشته باشند، عبارتند از:

  • کمتر بودن هزینه تبلیغات: سئو یک نوع سرمایه گذاری مداوم، مطمئن و کم هزینه نسبت به تبلیغات بنری، گوگل و PPC است. در نتیجه شما می توانید از طریق آن، با تعرفه ای بسیار کمتر، کسب و کار آنلاین خود را پروموت کرده و در فضای مجازی، به لینک های اول ارتقا دهید.
  • افزایش ترافیک و نرخ کلیک: در بخش قبل گفتیم که هرچقدر سایت شما به لینک های اول نزدیک تر شود، شما قادر هستید تا ترافیک بیشتری جذب کنید. با ذکر مثال مربوطه، شما می توانید با سئو در تهران، فروش خود را از حالت فعلی به ده ها برابر افزایش دهید. بهترین حالت برای فروش آنلاین زمانی است که رتبه سایت شما در نتایج 1 – 3 گوگل قرار بگیرد.
  • بازگشت سرمایه بالاتر: در میان تمام روش های تبلیغاتی و سرمایه گذاری، سئو نرخ ROI بالاتری دارد. برحسب سختی که کلمات کلیدی شما دارند و نسبت فروش آنها، میزان ROI سئو سایت در حداقل ترین حالت 3 ماه تا 2 سال زمان خواهد برد.

نکته: در تعیین نرخ ROI خدمات سئو تهران، مهارت شرکت پیمانکار سئو بسیار مهم است. شما می توانید خدمات سئو سایت خود را به مجموعه SEOEDU با بیش از 5 سال سابقه فعالیت ارائه کنید.

  • نمایش کسب و کار خود به مشتریان: اگر می خواهید از طریق فضای مجازی اقدام به فروش کنید، چاره ای جز سئو نخواهید داشت. چراکه بدون خدمات سئو تهران، فروشگاه یا کسب و کار اینترنتی شما مانند یک خانه لاکچری در ناکجا آباد خواهد بود که مشتری آن را پیدا نمی کند. در نتیجه شما می توانید با بهینه سازی موتورهای جستجو سایت خود، علاوه بر کسب رتبه های اول در کلمات کلیدی هدف ، خدمات و سایت خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

فویاد دریافت خدمات سئو در تهران چیست؟

خدمات سئو تهران شامل چه چیزهایی می شوند؟

اگر شما هم به استفاده از خدمات سئو تهران ترغیب شده اید، همانند بسیاری از کسب و کارهایی که از ما این درخواست را داشته اند، می بایست با سرویس هایی که در این بخش ارائه می شوند آشنا شوید. از جمله مهم ترین این موارد می توان گفت:

  • بهینه سازی محتوا: یکی از بخش های مهم خدمات سئو تهران، بهینه کردن محتوا است. البته شما می توانید بدون نیاز به این سرویس، از همان ابتدا محتوای سئو شده را سفارش دهید که دیگر نیازی به بهینه سازی آن نخواهد بود. در این حالت می توانید از طریق ، سفارش محتوای بهینه شده را از SEOEDU درخواست کنید.
  • کیورد ریسرچ: برای آنکه بتوانید ترافیک درستی از فضای مجازی برای فروش محصولات خود داشته باشید، می بایست از سرویس کیورد ریسرچ استفاده کنید. در این صورت شما می توانید کیوردهای پولساز، پر ترافیک و مهم زمینه کاری خود را با کمک یک متخصص سئو پیدا کرده و بر روی آن کار کنید.
  • بهینه سازی سرعت سایت: این بخش مانند یک ماژول جانبی خواهد بود که می توانید از سئوکار درخواست کنید. در این صورت، تلاش می شود محتوای سایت، قالب ها، پلاگین ها و دیزاین سایت به گونه ای بازطراحی شود تا بتوانید سایت تان را در مدت زمان کمتری لود کنید. معمولا بهینه ترین حالت برای سرعت سایت، زیر 5 ثانیه است.
  • طراحی ریسپانسیو: در صورتی که سایت شما برای ابعاد موبایل، تبلت و سایر اندازه ها به خوبی طراحی نشده باشد، می بایست از دیزاین سایت خود را ریسپانسیو کنید. درنظر داشته باشید که از سال 2013 به بعد به تدریج مورد تاکید گوگل قرار گرفته و اکنون یک فاکتور مستقیم رتبه بندی و سئو سایت است.

شما می توانید برای اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از خدمات سئو تهران، با شماره 09130904084 تماس بگیرید.

سرویس های سئو سایت شرکتی چیست؟

خدمات سئو سایت فروشگاهی در تهران و مزایای آن چیست؟

بسیاری از صاحبین کسب و کار، دارای فروشگاه های آنلاین هستند. سئو سایت های فروشگاهی به جهت روش های خاصی که دارد، بسیار پیچیده تر است. از سوی دیگر، خدمات سئو تهران برای این بخش به مراتب هزینه بیشتری دارد. چراکه عموما سایت های فروشگاهی، صفحات بیشتری دارند. از جمله صفحات دسته بندی، تک محصول، بلاگ، آرشیو محصولات و غیره.

استفاده از خدمات سئو سایت فروشگاهی می تواند منجر به برخی مزایای زیر شود:

  • بهبود رابط کاربری: محتوا، تمام آن چیزی نیست که در سئو به آن پرداخته می شود. بلکه دیزاین و رابط کاربری، افزایش نرخ CTR و مواردی از این قبیل نیز در آن موثر هستند.
  • گسترش دامنه فروش: شما می توانید با سئو، دامنه خریداران خود را به کل ایران و جهان گسترش دهید. دیگر فرقی نمی کند چه کسی در کجا حضور دارد. با کمک خدمات اداره پست، به راحتی می توانید فروش خود را به سراسر کشور انجام دهید.

برخی از خدماتی که در این بخش برای کارفرمایان ارائه می شوند، شامل تحقیق کلمات کلیدی پولساز در حوزه کاری شما، بهینه سازی صفحات محصول، به کار بردن تکنیک های افزایش نرخ CTR، بهینه سازی سرعت سایت، درج اسکیماها و بهینه سازی متادیتاهای محصول و غیره است. شما می توانید تولید محتوای فروشگاهی را از سفارش دهید.

سرویس های سئو سایت فروشگیاهی در تهران

خدمات سئو سایت شرکتی در تهران و مزایای آن چیست؟

تهران بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ایران است که بیش از 9 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این شهر در کنار جاذبه های گردشگری خاص خود، به عنوان کانون اقتصادی ایران شناخته می شود که سهم تولید ناخالصی ایران تنها در این استان، 21 درصد گزارش شده است. علاوه بر شرکت های دولتی، طیف بسیار زیادی از شرکت های خصوصی در این شهر وجود دارند که همه آنها می توانند پتانسیل دریافت خدمات سئو تهران را داشته باشند.

در مورد مزیت های خدمات سئو سایت تهران در مدل شرکتی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • افزایش آگاهی از برند: یکی از مهم ترین مزیت هایی که استفاده از این سرویس ها برای شما به همراه خواهد داشت، افزایش آگاهی از برندتان است. این کار از طریق برجای گذاشتن یکسری نشانه ها و پخش شدن محتوای سایت شما با نام برندتان در فضای مجازی انجام می شود. زمانی که محتواهای سایت شما به صورت مداوم به مخاطبان هدفتان برسد و آنها سرنخ هایی از برند شما را به طور مداوم مشاهده کنند، آگاهی از برند اتفاق می افتد.
  • برندسازی: علاوه بر مزیت قبل که خود به نوعی به برندسازی کمک می کند، برخی تکنیک ها در سئو اختصاصا مرتبط با برندسازی است. به عنوان مثال، ثبت شرکت در گوگل، ساخت شبکه های اجتماعی، دریافت سوشیال سیگنال ها و مواردی از این قبیل که یک متخصص سئو می تواند آن را برای شما انجام دهد.

خدمات سئو تهران برای سایت های شرکتی عبارتند از: برندسازی و جذب سوشیال سیگنال ها، بک لینک سازی، درج رپورتاژ آگهی، محتوا نویسی و کانتنت مارکتینگ. شما می توانید خدمات تولید محتوا به خصوص برای تولید محتوای رپورتاژ را از درخواست دهید.

سرویس های سئو سایت شرکتی چیست؟

خدمات سئو دیگر سایت ها در تهران کدامند؟

ارائه خدمات سئو تهران محدود به سایت های فروشگاهی یا شرکتی نمی شود. بلکه شما می توانید آن را برای انواع دیگر سایت ها درخواست دهید. دیگر مخاطبان خدمات سئو تهران عبارتند از:

  • وب سایت های پزشکی: پزشکان می توانند در راستای پرسونال برندینگ اقدام به طراحی سایت نمایند. شما می توانید تمام خدمات خود را در سایت معرفی کنید. همچنین امکان طراحی سیستم رزرواسیون نیز وجود دارند. با سئو، پزشکان می توانند در خدماتی که ارائه می کنند، به لینک های اول برسند و جامعه هدف خود را به راحتی جذب کنند.
  • وب سایت های خبری: بخش دیگری از خدمات سئو تهران مربوط به سایت های خبری می شود. بسیاری از افرادی در حوزه تولید محتوا به صورت مجله یا سایت خبری فعالیت می کنند و غالبا از طریق تبلیغات، کسب درآمد می نمایند. این دسته از افراد می توانند از خدمات سئو تهران در سایت های خبری استفاده نمایند.
  • وب سایت های آموزشی: اگر صاحب یک مهارت و دانش هستید، می توانید با فروش دوره از آن کسب درآمد کنید. سئو بهترین راه حلی است که می توانید با کمک آن، سایت خود را در نتایج جستجو بالا آورده و دوره های خود را به افراد بیشتری به فروش برسانید.

خدمات سئو سایت پزشکی در تهران

چرا خدمات سئو SEOEDU را انتخاب کنیم؟

پیدا کردن یک شرکت خدمات سئو تهران بسیار مهم است. ترفندهای سئو علاوه بر بخش تئوری، تا حد زیادی به تکنیک های تجربی نیز وابسته است. هرچقدر تجربیات یک متخصص سئو بیشتر باشد، تضمین بیشتری برای بهینه سازی سایت شما وجود دارد. از این رو مهم است دنبال سایتی باشید که سابقه طولانی در سئو سایت داشته باشد. در این خصوص ما به شما مجموعه SEOEDU را پیشنهاد می‌ کنیم.

برخی از مزیت هایی که مجموعه سئو ادیو ارائه می کند، عبارتند از:

  • سابقه بیش از 5 سال: SEOEDU افتخار این را دارد که بیش از 5 سال در زمینه ارائه خدمات فضای مجازی فعالیت می کند. اکنون این برند به حد بسیار خوبی جا افتاده و تیم متخصص در زمینه طراحی سایت، تولید محتوا و نیز سئو سایت شما را در اختیار دارد.
  • بهترین برند سئو در ایران: با افتخار اعلام می کنیم که SEOEDU به عنوان پنج برند برتر سئو در ایران شناخته می شود. این مجموعه کامل ترین آموزش سئو را دارد و با ارائه انواع نمونه کارها، قادر است توانایی های خود را برای کاربران به اثبات برساند.

شما می توانید از کلیه خدمات سئو سایت این مجموعه برای شرکت ها، وب سایت های آموزشی، فروشگاهی و غیره استفاده کنید. برای ثبت درخواست، کافیست به مراجعه کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت ارزان چیست؟

یه سوال بسیار عمومی و رایج که جواب دادن به آن اصلا کار آسانی نیست. دلیل آن هم این است که طراحی سایت یک کار تخصصی است و نمی توان برای آن هزینه مشخصی بیان کرد. در حقیقت طراحی سایت ارزان به نحوه دیدگاه شما در مورد سایت و هزینه ای که می خواهید برای آن انجام دهید بستگی دارد. شاید برای یک فرد که قصد دارد سایت خود را تاسیس کند 5,000,000 تومان هزینه زیادی باشد اما همین مبلغ برای فرد دیگر به عنوان ارزان به نظر برسد. اگر می خواهید دیزاین سایت خود را با هزینه کمی انجام دهید و یک سایت با UI خوب تحویل بگیرید از سئو ایران کمک بگیرید.

طراحی‌ سایت ارزان

هنگامی که می خواهید طراحی سایت را انجام دهید، معمولا در اولین مرحله برآورد هزینه را انجام می دهید.

قاعدتا طراحی سایت ارزان به دو نوع می باشد:

1- اشخاصی که جهت جلب مشتری، مبلغ کمتری را اعلام می نمایند و پس از آن کیفیت کار خود را برای سود بیشتر کاهش می دهند.

2- اشخاصی که پکیج های متفاوتی را به مشتری عرضه می نمایند که در آن ها هم تفاوت مبلغ و هم تفاوت ویژگی های سایت مشاهده می شود.

زمان استفاده از طراحی سایت ارزان

اگر شما تمایل دارید که فقط در فضای مجازی حضور داشته باشید، به شما طراحی سایت ارزان پیشنهاد می شود. زیرا که شما هدف کار خود را بر طبق وب سایت تنظیم نکرده اید و فقط می خواهید معرفی سطحی از خود در فضای مجازی را داشته باشید. در این صورت طراحی سایت ارزان بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید.

اما اگر شما از وب سایت خود انتظارات فراوانی را دارید، در حقیقت امکانات زیادی را هم در سایتتان در نظر گرفته اید که از طریق آن به دنبال کسب درآمد می باشید و سایت نیز برای شما دارای اهمیت است، در این صورت طراحی سایت ارزان گزینه مطلوبی برای شما نخواهد بود. زیرا که ویژگی های طراحی سایت ارزان ، کارایی مطلوبی را ندارد.

اگر شما جز دسته دوم می باشید، قطعا رتبه وب سایتتان در گوگل هم دارای اهمیت فراوانی نیز می باشد. پس یکی از دلایلی که طراحی سایت ارزان به شما پیشنهاد نمی شود اصل مهم سئو خواهد بود که علاوه بر رعایت اصول سئو در برنامه نویسی، شما نباید محدودیتی را در وارد نمودن محتوای وب سایت هم داشته باشید.

برنامه ریزی درست برای هزینه ها جز اصول موفقیت در کسب و کار نیز به حساب می آید. ولی در برخی از موارد با صرف هزینه ای بیشتر ، بازدهی بهتری هم تجربه خواهید کرد. ممکن است که تفاوت هزینه آن چنان زیاد نباشد ، ولی در عوض شما یک وب سایت کاملا مفید را نسبت به یک وب سایت ارزان در اختیار خواهید داشت.

اصول صحیح در طراحی سایت ارزان

  1. برنامه نویسی با کمترین حجم
  2. سرعت بالای لود وب سایت
  3. رعایت اصول seo در برنامه نویسی که در زمان فعالیت با پنل مدیریت بر قسمتی از آن واقف می شوید
  4. دارای قالب واکنش گرا، سازگاری قالب با همه دستگاه ها از جمله لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و pc
  5. برنامه نویسی بر طبق معماری MVC
  6. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها برای طراحی وب سایت
  7. آنالیز درست سایت

لام است در این بخش از مقاله بگوییم خیلی از اشخاص به محض صحبت در خصوص طراحی سایت ارزان، از سی ام اس های آماده استفاده می نمایند و یا موارد اصلی را رعایت نمی کنند. ولی تیم طراحی سایت تهران تمامی موارد از جمله ریسپانسیو بودن قالب، seo بیس بودن قالب و همچنین پنل مدیریت محتوا، سرعت بسیار بالا لود سایت، حجم کم سایت، برنامه نویسی نویسی اختصاصی پنل را در طراحی سایت ارزان هم رعایت می نماید.

طراحی سایت شرکتی ارزان

سایت شرکتی نوعی از طراحی وب سایت به حساب می آید که در آن شرکت مورد نظر به معرفی خدمات و همچنین محصولات خود به کاربران و مشتریان می پردازد.

شرکت های مختلفی از نظر صنف کاری وجود دارند که هر شرکتی مطابق با صنف کاری خود می بایست وب سایت منحصر به فردی هم در اختیار داشته باشد. خدماتی که در سایت های شرکتی عرضه می شود امکان دارد خدمات آنلاین نیز باشد. تعرفه طراحی این گونه از وب سایت ها با توجه به کیفیت طراحی ، جذابیت ، رعایت استانداردهای کد نویسی و همچنین استانداردهای موتور جستجوگر گوگل مشخص می شود.

در حقیقت طراحی سایت شرکتی بر طبق امکانات کاربردی آن سایت قیمت متفاوتی را نیز دارد. انتخاب یک شرکت مناسب جهت طراحی وب سایت شما در مرحله اول به نیاز های شما از طراحی سایت بستگی خواهد داشت. اگر وب سایتی که قصد طراحی آن را دارید دینامیک می باشد ، ریسک نکنید و حتما طراحی سایت اختصاصی را انتخاب نمایید.

طراحی وب سایت شخصی ارزان

تفاوت های فراوانی در بین وبلاگ و همچنین وب سایت شخصی وجود دارد. ولی اگر بخواهیم بسیار ساده این تفاوت ها را بیان کنیم، می توانیم به موارد ذیل نیز اشاره نماییم. محتوا موجود در یک وبلاگ ، قسمت کوچکی از وب سایت شخصی به حساب می آید.

به طور مثال شما داخل وبلاگ ها به معرفی کالا ها و یا خدمات خود در قالب چندین پست خواهید پرداخت. ولی در سایت شخصی این محتوا تنها درون یکی از منوها قرار می گیرد و قسمت های مختلف دیگری را می توانید به سایت خود نیز اختصاص دهید. با طراحی یک وب سایت شخصی خواهید توانست دامنه ای شخصی و همچنین منحصر به فردی را برای خود داشته باشید. می توانید با در اختیار داشتن یک سایت شخصی ، اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید.

بر آورد مبلغ یک وب سایت شخصی، می بایست بعد از بررسی دقیق نیازهای مدیر وب سایت و همچنین تحلیل آن انجام شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری کاربران بسیاری درخواست طراحی وب سایت را برای خود دارند. به همین علت تعداد بسیار زیادی وب سایت در فضای اینترنت و همچنین موتورهای جستجوگر موجود می باشد که تعداد آن ها همه روزه رو به افزایش است. در همین راستا شرکت های فراوانی جهت طراحی وب سایت پدیدار شده اند که فعالیت آن ها در زمینه طراحی سایت برای کارفرما و همچنین بهینه سازی وب سایت ها نیز خواهد بود. با توجه به آن که تعداد این شرکت ها رو به افزایش است، مشتریان جهت انتخاب طراح وب سایت سردرگم می شوند و یکی از دغدغه های آن ها در انتخاب شرکت ، هزینه و قیمت طراحی سایت نیز می باشد.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

وب سایت شما مهم ترین ابزار بازاریابی است. این ابزار اولین چیزی است که مشتریان شما زمان ورود به آن باید بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. امروزه اکثر کسب و کارها اهمیت بازاریابی اینترنتی را متوجه شده اند و تعداد سایت ها روز به روز در حال افزایش هستند. با گذشت زمان سایت ها سریع تر، زیباتر و با موبایل سازگار تر خواهند شد. بسیاری از مدیران کسب و کارها به دنبال راهی برای کاهش هزینه های طراحی سایت خود هستند از این رو خودشان اقدام به طراحی سایت می کنند. این کار در حقیقت سبب افزایش هزینه می شود زیرا طراحی سایت به یک شخص حرفه ای نیاز دارد. بازه قیمت طراحی سایت ارزان 2.500.000 تومان تا 5.500.000 می باشد.

آموزش, آموزش سئو, استخدام

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت ارزان از صفر تا صد

بیشتر کسب و کار ها نمی دانند باید چه بودجه ای برای طراحی سایت خود در نظر بگیرند و دچار سردرگمی می شوند. دلیل افزایش هزینه های طراحی سایت با افزایش تقاضا، رابطه مستقیم دارد. زمانی که اینترنت بوجود آمده بود کسب و کارها، اهمیت وبسایت را نمی دانستند به همین جهت هرگز راضی به پرداخت هزینه واقعی طراحی سایت نمی شدند. اما امروز یکی از الزامات هر کسب و کاری داشتن سایت است به همین دلیل مدیران به دنبال شرکت طراحی سایت ارزان می گردنند. پیشنهاد ما به این مدیران و تمامی کسانی که با بودجه کم می خواهند دیزاین سایت خود را طراحی کنند این است که ابتدا قبل از هر مارکتینگی از مشاوران سئو ایران کمک بگیرند.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

اما افزایش تقاضا تنها عامل موثر بر روی هزینه طراحی سایت نیست. امروزه هر سایتی که طراحی می شود باید موبایل فرندلی و از UX و UI خوبی بهره مند باشد. داشتن یک وب سایت بهینه و سئو شده، بسیار سخت است. سایتی که طراحی می شود باید دارای سرعت لود مناسب، تجربه کاربری و… قابل قبولی باشد. پس طراحان وب باید از تکنیک های جدیدتری استفاده کنند تا سایتی که طراحی می شود دارای ویژگی های گفته شده باشند.

گرافیک سایت

در طراحی سایت نکاتی وجود دارد که باعث جذب بیننده و بازدید کننده سایت می شود و باعث می شود که بازدید کننده مدت زیادی در سایت بماند و جذب کسب و کار، خدمات و محصولات یک سازمان بشود. یکی از این موارد گرافیک سایت است که شامل رنگ بندی، سایز و نوع فونت، منوها، خلاقیت، تصاویر مناسب با محتوا، قرار دادن فرم های مورد نیاز برای کاربران در سایت، دسترسی آسان به مطالب سایت، سرعت سایت و استفاده به جا از کدها می باشد.

بهتر است از فونت های ساده و زیبا بهره گرفته شود و از چندین فونت استفاده نشود تا سرعت بارگذاری سایت پایین نیاید و همچنین به زیبایی طراحی سایت افزوده می شود قرار دادن تصاویر با حجم کم، با کیفیت و مرتبط به موضوع به بهبود گرافیک سایت کمک می کند. همچنین برای طراحی سایت از طراحی های ساده و پس زمینه های ساده و در عین حال حرفه ای بهره گرفته شود.

سایت متناسب با استانداردهای روز

از آنجا که طراحی سایت حرفه ای بسیار تأثیرگذار بر تجارت است لازم است که سایتی که طراحی می شود نیز متناسب با استانداردهای روز جهان باشد. نکته حائز اهمیت دیگر بهینه سازی وب سایت با موتورهای جست و جو است که یکی از موارد مهم و تأثیرگذار در جذب مشتری و افزایش سود حاصل از کسب و کار به حساب می آید.

استفاده از نرم افزارهای به روز

لازم است که شرکت طراح ازنرم افزارهای به روز و متنوع درایجاد صفحات وب استفاده نماید که دانش طراح سایت نقش مهمی را در برقراری این مورد ایفا می کند

طراحی خوب و حرفه ای

لازم است که اطلاعات مهم مانند خدمات و محصولات در قسمت اصلی سایت نمایش داده بشود. اطلاعات مهم در جای مناسب و در معرض دید قرار گیرد. این اطلاعات میتواند شامل شماره تلفن، آدرس و موارد دیگر باشد. برای انتقادات و پیشنهادات مشتریان نیز می توان بخشی را در سایت اختصاص داد تا بر روی عملکرد سازمان و کسب و کار تأثیر مثبت بگذارد.

منو و لینک سایت

منوها و لینک سایت به صورت ساده و مشخص بیان شده باشد، از منو های پیچیده استفاده نشده باشد و برای کاربر، مفهوم و قابل درک باشد تا دچار سردرگمی نشود.

ریسپانسیو بودن و جلوه مناسب در گوشی های هوشمند

بسیاری از کاربران از گوشی های هوشمند برای دنبال کردن امورات و کارهای خود استفاده می کنند از این جهت، این نکته بسیار مهم است که طراحی سایت به گونه ای باشد که سایت ،زیبایی و جلوه خود را در گوشی های هوشمند نیز حفظ کند، مطالب آن به هم نریزد و قابلیت های خود را همچنان حفظ نماید. به طور کلی باید سعی شود که وب سایت در هیچ دستگاه و مرورگر دیگری به مشکل نخورد و سازگار باشد.

عدم استفاده از قالب های آماده

استفاده از قالب های آماده می تواند باعث کاهش هزینه و زمان و افزایش سرعت طراحی سایت بشود، اما معایبی دارد که از طرف طراحان سایت توصیه نمیشود . استفاده از قالب های آماده مشکلاتی مانند لطمه وارد شدن به برند شرکت، فقدان امنیت، عدم مطابقت با گوشی های هوشمند، ایجاد مشکل در الگوریتم های موتورهای جستجو و مشکلات دیگر را در پی دارد، از این رو برای طراحی سایت مناسب نمی باشند.

انتخاب دامنه و نقشه سایت

بهتر است برای سایت نام و دامنه ای (آدرسی) انتخاب شود که به راحتی در ذهن کاربران جای بگیرد و نقشه سایت برای سهولت استفاده کاربران از آن ساده رسم شده باشد.

امنیت سایت

بسیار ضروری است که امنیت سایت برقرار باشد تا کاربران در امنیت کامل و بدون نگرانی از سوءاستفاده های احتمالی بتوانند از امکانات سایت بهره مند شوند.

کلیدواژه های مناسب

انتخاب مناسب کلیدواژه ها یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود، لازم است کلیدواژه هایی انتخاب شود که با توجه به محتوا و مطالب سایت به درستی و دقیق انتخاب شده باشد.

پنجره های پاپ آپ

پنجره های پاپ آپ باعث ایجاد نارضایتی در کاربران می شود، اکثر کاربران با باز شدن پنجره های پاپ آپ سایت را ترک می کنند و به محتوا توجه نمی کنند، از این رو تأثیر منفی بر بازدید و کارایی سایت می گذارد.

آپدیت بودن سایت

لازم است تلاش شود تا سایت از هر لحاظ چه محتوا و چه تصاویر و … به روز باشد، بازدید کنندگان سایت چک شود و در جهت هرچه بالاتر بردن بازدید کنندگان سایت تلاش نمود. مطالب، محتوا و محصولات جدید به سایت اضافه شود. به روز بودن سایت به جذب بیننده بیشتر کمک قابل توجهی می کند.

رعایت نکاتی که ذکر شد به طراحی یک سایت با طراحی ساده، زیبا و در عین حال فوق العاده و حرفه ای با بازدهی بالا کمک می کند و منجر به جذب مخاطب می شود. لازم است که یک طراح، وب سایت را از نگاه یک کاربر ببیند و از این موضوع اطمینان حاصل کند که سایت برای کاربر و بیننده جذابیت دارد و نیازهای او را پاسخ می دهد. رعایت نکردن نکات ذکر شده منجر به از دست رفتن هزینه و زمان و عدم رضایت کاربران و عدم نتیجه بخش بودن برای آن کسب و کار را به دنبال دارد.

تلاش ما بر این موضوع متمرکز است که بتوانیم طراحی سایت ارزان را با رعایت نکات، به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا در جهت رفع نیازها و اطلاع رسانی به کاربران و افزایش سود کسب و کار شما با در نظر گرفتن زمان و هزینه مقرون به صرفه انجام دهیم و بتوانیم رضایت صاحبان کسب و کار و مشتریان را جلب کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی مجدد سایت یا redesign

طراحی مجدد سایت یا ریدیزاین کردن یک سایت بسیار کم هزینه است. البته توجه داشته باشید که اگر خواهان طراحی سایت ارزان هستید نباید کیفیت را قربانی کنید. زیرا صرف هزینه بسیار کم برای طراحی سایت دردسر شما را برای رسیدن به سایتی که می خواهید و در ادامه هم قطعا با مشکلاتی سئو سایت مواجه خواهید شد. خرید یک قالب آماده و نصب آن بسیار ساده است و شاید طراحی سایت ارزان به نظر برسد اما بدون توانایی کدنویسی قطعا سایت آنطوری که می خواهید ساخته نخواهد شد. هزینه طراحی مجدد سایت امروزه قیمتی بین 2,000,000 تا 4,000,000 تومان دارد.

طراحی سایت وردپرسی

هزینه طراحی سایت وردپرس

امروزه بیش از 45 درصد وب سایت های دنیا، از وردپرس استفاده می کنند. طراحی سایت وردپرس هم کار بسیار منطقی است و هم طراحی سایت ارزان محسوب می شود. اما هزینه طراحی سایت وردپرسی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هزینه طراحی سایت بسته به نیازهای طراحی و توسعه کسب و کارها متفاوت است. اما میانگین هزینه طراحی سایت ارزان وردپرسی بین 3,000,000 تا 5,000,000 تومان است. البته این قیمت به شرکت یا متخصصی که شما کار دیزاین سایت خود را به آنها واگذار می کنید هم وابسته است. دانلود و نصب وردپرس برای همه افراد رایگان است پس هزینه های وردپرس از کجا تامین می شود؟

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که به اجازه می دهد تا آن را بر روی هر نوع سایتی نصب کنند. هزینه طراحی سایت ارزان در تهران با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • هاست
  • نام دامنه
  • پلاگین ها
  • قالب سایت

برای سایت های وردپرسی میلیون ها قالب رایگان وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر می خواهید سایت خود را سفارشی سازی کنید بهتر است از قالب های رایگان استفاده نکنید. همچنین افزونه های رایگان بی شماری هم برای وجود دارند اما بهتر است افزونه های اصلی یواست و رنک مث را خریداری کنید تا از امکانات نسخه اصلی آنها بهره مند شوید. بهتر است از همان ابتدا با در نظر گرفتن بودجه مد نظرتان، طراحی سایت را آغاز کنید تا در صورت پیشرفت نیاز به صرف هزینه های بیشتر نباشد.

طراحی سایت در تهران

سخن پایانی

اگر بودجه ای کمی برای طراحی سایت کسب کار در نظر دارید، پیشنهاد ما طراحی سایت ارزان با وردپرس است که بسیار کمتر از موارد دیگر هزینه دارد. اما بهتر است در همان ابتدا با بودجه ای مناسب سایت وردپرسی خود را طراحی کنید و با خرید قالب های سفارشی سایت را تاسیس کنید. هزینه طراحی یک سایت وردپرسی سفارشی، شاید بیشتر باشد که با توجه به عوامل موثر، متغییر می باشد.

شرکت های بسیاری هستند که طراحی سایت انجام می دهند و قیمت ها آنها نیز متفاوت است. شرکت سئو ایران با کمترین هزینه بهترین سایت را طراحی می کند و نکته ای که در مورد این شرکت مهم است، این است که می توانید سئو سایت خود را نیز به این شرکت بسپارید یعنی با سئو ایران می توانید سایت خود را با کمترین هزینه طراحی کرده و آن را در صفحه اول گوگل ببینید. در ضمن می توانید برای نمونه کارهای شرکت سئو در تهران در لینک زیر مشاهده فرمایید.

سوالات متداول درباره طراحی سایت ارزان

1یک طراح سایت چه کاری انجام می دهد؟

یک طراح سایت صفحات سایت را با مهارت های فنی و برنامه ریزی ایجاد و کدنویسی می کند و سایتی مناسب با نیاز مشتریان تولید می کند. با بهبود ظاهر سایت و جلوه های گرافیکی عملکرد سایت نیز بهبود می یابد.

2چگونه می توان طراحی سایت را یاد گرفت؟

برای یادگیری طراحی سایت باید با اصول اولیه HTML و CSS یاد بگیرید و UI را به خوبی درک کنید و تایپوگرافی ها را بشناسید.

3برای ایجاد یک سایت چقدر باید هزینه کنیم؟

هزینه ایجاد و طراحی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. اما بطور کلی برای طراحی و ایجاد یک سایت وردپرسی باید بین 2,000,000 تا 5,000,000 تومان هزینه کنید.

ت سئو در ایران

امید دندان نمای

امید دندان نما هستم مدرس و متخصص در زمینه سئو و طراحی سایت، علاقه مند به وردپرس و جوملا و سئو و مقالات فناوری و ارتباطات ایمیل من ( info@rexseo.ir)