اجتماعیکسب و کار

سن آموزش زبان به دختران چند سالگی است | بهترین سن آموزش دختر بچه‌ها

دوران کودکی بهترین سن آموزش زبان به دختر است

دنیای امروز دنیای فناوری اطلاعات و زبان انگلیسی است. بدون دانش انگلیسی امکان ارتباط با جهان پیرامون ما و بهره‌مندی از امکانات دنیای مدرن وجود ندارد. دختران به دلیل روحیات اخلاقی ویژه و ذهن چندبعدی خود، توانایی دریافت بهتری از آموزه‌های زبان انگلیسی را دارند. بر اساس همین ویژگی‌ها، بهترین سن آموزش زبان به دختر معمولا زیر 8 سال بوده و در این بازه آن‌ها توانایی بالاتری برای کسب مهارت‌های زبان دارند. هرچند امروزه با روش یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی مانی انگلیش امکان آموزش زبان در دوران جنینی هم وجود دارد اما دوران تولد هم زمان مناسبی برای یادگیری زبان دوم است. در این مطلب به سن مناسب آموزش زبان به دختران و بهترین روش آموزشی آن‌ها می‌پردازیم.

آموزش, آموزش انگلیسی, آموزش زبان

آموزش زبان دوم و تاثیر آن بر فرزند دختر

کودکی بازه‌ای است که بهترین شرایط را برای آموزش فرزند دختر شما در اختیارتان قرار می‌دهد. افزایش توانایی‌های شناختی کودک، تامین آینده شغلی، بهبود مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی، تقویت حافظه، افزایش اعتمادبه‌نفس، کسب مهارت‌های آموزشی بیشتر و… فواید بی‌شماری است که آموزش زبان دوم برای دختران به همراه دارد.

تسلط دختران به چندین زبان مختلف، پیشرفت تحصیلی بیشتر، مهارت حل مسئله بهتر و آگاهی فرهنگی به‌مراتب بالاتری را نسبت به پسران برای آن‌ها به وجود می‌آورد. در این بین لزوم شناخت مناسب‌ترین سن آموزش زبان به دختر، باعث می‌شود که این کودکان از مزایای بیشتری برای آموزش زبان دوم بهره‌مند شوند. این مزایا تاثیر مثبت و به سزایی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای آن‌ها در آینده دارند.

مزایای یادگیری زبان برای دختران در سنین کودکی عبارت‌اند از:

  • بهبود رشد شناختی: بهبود رشد شناختی، مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی بهتر، کمک فراوانی به دختران برای حضوری موثر در فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای می‌کند
  • گسترش فرصت‌های شغلی: با آموزش زبان انگلیسی فرصت‌های شغلی جدیدی در زمینه تجارت بین‌الملل، ترجمه و دیپلماسی برای دختران ایجاد می‌شود
  • مهارت‌های ارتباطی پیشرفته: تشخیص مناسب‌ترین سن آموزش زبان به دختر و آموزش زبان دوم به آن‌ها در این سنین، باعث تقویت مهارت‌های ارتباطی از جمله گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن می‌شود. بهبود مهارت‌های اجتماعی با فرهنگ‌های مختلف نیز از دیگر مزایای آموزش زبان در این سن به دختران است
  • افزایش آگاهی فرهنگی: افزایش خودآگاهی و همدلی فرهنگی در دختران، با یادگیری زبان دوم و قرارگرفتن آن‌ها در معرض فرهنگ‌های مختلف رقم می‌خورد. تقویت ذهنیت جهانی و ارتباط موثر با دنیای جهانی نیز می‌تواند از مزایای یادگیری زبان انگلیسی برای دختران باشد
  • افزایش قدرت ذهنی: مغز کودکان دوزبانه متراکم‌تر از کودکان تک‌زبانه است. این کودکان ماده خاکستری متراکم‌تری دارند که باعث افزایش توانایی ذهنی آن‌ها و ساده‌تر شدن یادگیری برای مهارت‌های جدید می‌شود.

 

بهترین سن برای یادگیری زبان کودک دختر چند سالگی است؟

محدودیت خاصی برای سن آموزش زبان به دختر وجود ندارد. دختران در تمام سنین می‌توانند مهارت‌های زبان دوم را بیاموزند؛ اما آموزش این زبان در کودکی کیفیت به‌مراتب بالاتری دارد. مناسب‌ترین سن آموزش زبان به دختر متناسب با رشد فردی و شرایط کودکی او متفاوت است. ظرفیت بالای سنین کودکی برای فراگآموزش, آموزش انگلیسی, آموزش زبانیری مهارت‌های زبان دوم، امکان دریافت باکیفیت‌تر مهارت‌های زبانی را ممکن می‌سازد.

در دوران کودکی به دلیل جذب اطلاعات مختلف زبانی مختلف از محیط، شرایط مناسبی برای آموزش زبان انگلیسی فراهم است. مغز کودکان پیش از تولد و تا 8 سالگی با انواع لهجه‌ها و دستورهای زبانی سازگار می‌شود و امکان تثبیت زبان انگلیسی در ناخودآگاه آن مانند زبان مادری وجود دارد.

متد آموزشی دکتر مانی سلیمانی تحت عنوان مانی انگلیش بر اساس روانشناسی کودک و تاثیر بر ناخودآگاه ذهن، سن آموزش زبان به دختر را به سنین جنینی کاهش می‌دهد. کودکان در این دوره می‌توانند با دریافت مهارت‌های زبانی و تثبیت آن‌ها در ناخودآگاه خود، تسلط کاملی بر زبان انگلیسی پیدا کنند.

بهترین روش یادگیری زبان برای کودکان چیست؟

روش‌های موثری برای آموزش به کودکان وجود دارد. برای انتخاب متد مناسب برای کودک خود، باید به سن آموزش زبان به دختر دقت کرد. کودکان تا سن 8 سالگی ویژگی‌های روانشناختی، فیزیکی، عاطفی و مهارتی متفاوتی دارند و برای آموزش زبان دوم آن‌ها باید از متدهای مناسب بهره‌مند شد. در این بین دوره آموزش زبان انگلیسی نوزاد و کودک مانی انگلیش یکی از کامل ترین بسته های آموزشی با روش آموزش بر پایه تکنیک های روانشناسی است.

از جمله برخی از بهترین روش‌های یادگیری زبان برای کودکان عبارت‌اند از:

  • قرارگرفتن در شرایط: این روش کودک را در یک محیط طبیعی و معتبر قرار داده و او می‌تواند با انجام فعالیت‌هایی مانند گوش‌دادن به موسیقی، تماشای برنامه‌های تلویزیونی و… مهارت زبان دوم خود را ارتقا دهد
  • تکرار: ایجاد فرصت‌های زیاد برای تمرین زبان و تکرار زیاد گامی موثر در ارتقای سطح دانش زبان انگلیسی کودکان است. تکرار را می‌توان با فعالیت‌هایی مانند خواندن آهنگ، بازی‌کردن یا مکالمه انجام داد
  • وسایل کمک بصری: استفاده از فلش کارت‌ها، تصاویر و فیلم‌ها کمک بزرگی به کودکان برای درک کلمات و دستورات زبانی انگلیسی است
  • قصه‌گویی: از جذاب‌ترین روش‌های آشنایی کودکان با واژگان و ساختارهای دستور زبان جدید که مهارت‌های شنیداری و گفتاری آن‌ها را در فضایی سرگرم‌کننده ارتقا می‌دهد
  • یادگیری بر اساس بازی: گنجاندن بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده در آموزش زبان کودکان دختر تاثیر فراوانی دارد

بر اساس نکات گفته‌شده بهترین توصیه برای آموزش زبان کودکان دختر، خرید دوره آموزش زبان کودکان مانی انگلیش است. این دوره آموزشی با ارائه موارد ذکر شده و بهره‌مندی از علم روانشناسی کودک، مناسب‌ترین سن آموزش زبان به دختر را بررسی می‌کند و بهترین متد را برای فرزندان دختر شما آماده کرده است.

آموزش, آموزش انگلیسی, آموزش زبان

مانی انگلیش؛ پکیج مناسب آموزش زبان به دختران

انتخاب دوره‌های آموزش زبان مناسب برای کودکان اولین قدم برای پیمودن مسیر فراگیری مهارت زبان دوم کودک شما است. دوره‌هایی که ویژگی‌های شخصیتی کودکان را در آموزش‌های خود لحاظ کرده‌اند، تاثیرگذاری بالاتری بر روند یادگیری آن‌ها دارند.

پکیج آموزش زبان مانی انگلیش جزو بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودکان محسوب میشود که باتکیه‌بر دانش و تجربه تخصصی دکتر مانی سلیمانی روانشناس کودک و استاد زبان، مبتنی بر سنین مختلف کودکان طراحی شده است. این پکیج با شناسایی بهترین سن آموزش دختر و ارائه‌ سرفصل‌های آموزشی متناسب با این سن، با هدف تاثیر بر ناخودآگاه ذهن کودک، مرحله نهادینه‌سازی و تثبیت واژگان را در ذهن کودک انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره و خرید آن برای کودک خود، به سایت مانی انگلیش مراجعه کنید.

7

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.