حوادث

رونمایی از طرح «دوام نوجوان» در محلات شهر تهران

جوانان, شهر تهران, شهرداری تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایجاد ساختار دوام نوجوان در محلات شهر تهران خبر داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، علی نصیری در مراسم رونمایی از طرح دوام نوجوان که با حضور بیش از ۱۸۰ نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در محل نمایشگاه ملی هوا فضا به میزبانی منطقه ۲۱ انجام شد، گفت: طرح داوطلب واکنش اضطراری محلات که به اختصار دوام نامیده می شود ویژه دوام نوجوان در ساختار محلات شهر تهران ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان آینده سازان فردای این کشور هستند، افزود: چنانچه قرار است تغییر و تحولی در کاهش مخاطرات شهر تهران ایجاد شود باید از مقاطع ابتدایی تحصیلی و سنین پایین فرهنگ سازی انجام شود.

مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران نیز در این مراسم در سخنانی ضمن استقبال از این طرح از توجه ویژه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مباحث نوجوانان و جوانان تقدیر کرد و اظهار کرد: در ساختار محلات تهران مسئول دوام نوجوان نیز تعیین می شود که به تقویت ساختار موجود کمک خواهد کرد.

در پایان از تمام نوجوانان حاضر در مراسم دعوت شد تا در دوام و ایمنی سرای محلات تهران عضو شوند.

بر اساس گزارش سایت شهر، در این مراسم از طرح دوام نوجوان رونمایی شد و از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاعی هوا فضای سپاه پاسداران نیز توسط نوجوانان بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.