ورزشی

رونالدو در رینگ مسی را ناک‌اوت می‌کند!

چلسی, ستاره, عربستان

این بوکسور ۳۳ ساله عنوان کرد که از دیدن رقبا در رینگ بوکس استقبال می‌کند و اعلام کرد دوست دارد نبرد مسی و رونالدو را هم ببیند. او همچنین اظهار کرد که این یک رقابت نزدیک خواهد بود که با پیروزی ستاره پرتغالی به پایان میرسد:” من عاشق مسی و رونالدو هستم. می‌توانم نبرد آنها را تصور کنم. مسی احتمالا در زوایا خیلی خوب خواهد بود و دید درستی خواهد داشت. ولی در نهایت رونالدو را انتخاب میکنم. من به او خیلی احترام میگذارم.”

او که یک طرفدار پر و پا قرص فوتبال است، در پاسخ به اینکه اگر بخواهد زوج دیگری را برای مبارزه انتخاب کند آنها چه کسانی خواهند بود هم گفت:”روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ. آنها همدیگر را دوست ندارند، نه؟ فکر کنم یک دعوای حسابی بشود.”

لوکاکو در سری آ و باشگاه اینترمیلان دوره موفقی داشت و در این فصل به صورت قرضی از چلسی به رم پیوسته است، در حالی که ابراهیموویچ در پایان فصل گذشته پس از یک دوران طولانی حرفه ای که در میلان خاتمه یافت، از فوتبال خداحافظی کرد. آنها در یکی از دربی‌های میلان درگیری شدیدی پیدا کرده بودند.

جاشوا در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد با فرد مشهوری مسابقه بدهد، هم جواب داد:”من اینجور مبارزه را دوست ندارم که کسی مثل گوشت زیر دستم بیفتد و او را بزنم.”

جاشوا قهرمان دو دوره جهان است و احتمالا پیش از پایان سال میلادی در یک نبرد مولتی میلیون دلاری در عربستان سعودی به مصاف دیونتای وایلدر خواهد رفت.

۲۵۸ ۲۵۸

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.