عمومیکسب و کار

رطوبت گیر را از کجا می توان تهیه کرد؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از هموطنان ما را که در مناطق شرجی و با رطوبت بالا زندگی می کنند درگیر کرده است. خانه هایی که نم موجود در هوا به وسایل زندگی آنها نفوذ کرده و آسیب جدی به آن وارد می کند. این دغدغه ای است که تا چندی پیش هیچ راهکاری برای آن وجود نداشت. در این مقاله به معرفی چهار محصول فوق پرداخته شده است و همچنین به این سوال که رطوبت گیر از کجا بخریم پاسخی کلی داده شده است.

به طور کلی در بازار دو نوع رطوبت گیر وجود دارد. نوع اول برقی بوده و به صورت اتوماتیک رطوبت محیط را تنظیم می‌کند این نوع از رطوبت گیرها معمولاً قیمت بالایی دارند و برای خانه ها و اداراتی با متراژ بالا مناسب هستند. نوع برقی رطوبت گیر دارای دو مدل است که که در برخی از مدل ها یک مخزن آب درون دستگاه تعبیه شده و رطوبت جذب شده از هوا درون آن ذخیره می شود. در مدل دیگر رطوبت جذب شده از هوا توسط شیلنگ مستقیماً به بیرون یا فاضلاب منتقل می شود.

ایران, بهترین دستگاه رطوبت گیر خانگی, پرفروش ترین

نوع دوم رطوبت گیرها محصولات بسته بندی شده هستند که برای مصرف خانگی ساخته شده‌اند این دسته از رطوبت گیرها نیز در مدل های مختلفی تولید می شوند. در ادامه راهنمایی کلی برای خرید رطوبت گیر برای شما آورده شده است.

محصولات برقی به علت قیمت بالایی که دارند در سایت سلام کاشانه به فروش نمی‌رسند و فروشگاه‌های تخصصی این حوزه می‌توانند انواع برقی این محصولات را به شما ارائه دهند. در فروشگاه سلام کاشانه ۴ محصول ساده و ارزان در اختیار شما قرار می گیرد که به معرفی آنها می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی سلام کاشانه در کنار سایت‌های بزرگی همچون دیجی کالا ، ترب ، ایمالز و دما تجهیز اقدام به فروش انواع رطوبت گیر می نماید که توانسته است نظر مثبت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

رطوبت گیر کاسه ای سلام کاشانه که جزو اولین محصولات تخصصی این حوزه می باشد. این محصول با شکل و طراحی خاصی که دارد می تواند در هر مکان مسطحی قرار گرفته و به جذب رطوبت بپردازد. از ویژگی های این محصول وجود اسانس استوخودوس در ترکیبات آن می باشد که علاوه بر جذب رطوبت به عنوان خوشبو کننده هوا نیز کاربرد دارد. این محصول وارداتی بوده و ساخت کشور چین می باشد.

یکی دیگر از انواع رطوبت گیر خانگی ، محصول کیسه ای می باشد که از پرفروش ترین محصولات این فروشگاه نیز هست. رطوبت گیر آویز کیسه ای که قبلا به صورت یک بار مصرف تولید می شد و با تغییراتی در بسته بندی آن به صورت چندباره می توان آن را شارژ کرده و استفاده کرد. این محصول قابلیت این را دارد که در بین لباسهای کمد دیواری قرار گرفته و اقدام به خشک کردن فضای داخل کمد نماید.

همچنین از دیگر کاربردهای این محصول استفاده در انباری ها و زیرزمین ها است. رطوبت گیر آویز برای مکان هایی مناسب است که می خواهید بدون این که وسایل را جابجا کنید رطوبت از آنجا حذف شود. برای این کار کافی است به وسیله میخ یا هر چیز دیگر این محصول را در آن مکان آویزان نمایید. برخی از مشتریان نیز برای استفاده از این محصول آن را از استند فلزی آشپزخانه آویزان می کنند تا درگیری و جذب رطوبت مستقیم از وسایل روی اپن یا وسایل در معرض دید داشته باشد.

نمونه های قبلی این محصول وارداتی از کشور چین بوده اما با همت تولیدکنندگان داخلی تولیدات بعدی در کشور عزیزمان ساخته شده است. محصول کیسه ای مدت‌ها به فروش نمی‌رسید اما به تازگی می توانید از طریق همین سایت محصولات متنوعی بخرید.

از دیگر محصولاتی که ساخت کشورمان می باشد ، نمونه استرانگ است. یکی دیگر از انواع رطوبت گیر خانگی که حجم مخزن بزرگی دارد و ماده رطوبت گیر آن نیز زیاد است. این محصول کاملا ایرانی بوده و از صفر تا صد مواد و ظرف و بسته بندی در ایران انجام می شود. شما می توانید این محصول را به راحتی خریداری کرده و به وسیله پست درب منزل خود تحویل بگیرید.

این محصول نیز از تولیدات صنعتگران ایران است. یکی از انواع رطوبت گیر خانگی که می تواند تا حدودی جایگزین مدل کیسه ای نیز باشد. این محصول دارای بسته بندی محکم تری نسبت به مدل کیسه ای بوده و برای مکانهایی که جابجایی وسایل زیاد است کاربرد دارد. زیرا به راحتی آب جمع شده در مخزن نمی ریزد و بسته بندی آن نیز با گذشت زمان پاره نخواهد شد.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.