اقتصادیعمومیکسب و کار

دکوراسیون داخلی ویلا لاکچری

طراحی داخلی ویلا با ۳۷ ایده خلاقانه

ویلاها در متراژ های بزرگ ساخته می شوند که دیزاین داخلی آن ها تا حدودی نسبتا دشوار می باشد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در زمینه دیزاین دکوراسیون ویلا بدست آورید. در مطالب قبلی تصاویری از طراحی و را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای طراحی داخلی ویلا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

استخدام, امنیت, تلویزیون

 دیزاین داخلی ویلا

در طراحی داخلی خانه های ویلایی ایرانی اغلب به صورت دوبلکس ساخته می شوند و دارای فضاهای مجزایی برای خواب و استراحت و انجام فعالیت های مختلف می باشند. امروزه اغلب ویلاها دارای دکوراسیون های مدرن و در عین حال ساده ای هستند.
برای دیزاین داخلی ویلا توسط شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی در تهران بهتر است قبل از هر چیز ابتدا دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به دیزاین دکوراسیون قسمت های مختلف بپردازید.
اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می شود بنابراین بهتر است در این بخش از ویلا از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید.
اگر اتاق نشیمن دارای فضای بزرگی است می توانید بخشی از آن را به اتاق غذاخوری اختصاص دهید و میز ناهارخوری ۸ نفره یا ۶ نفره شیک و مدرنی را در این قسمت قرار دهید.
برای تزیین اتاق نشیمن ویلاهای لوکس از پرده های شیک و وسایل تزیینی مختلف استفاده می شود همچنین بهتر است بخشی از کفپوش اتاق نشیمن را به وسیله فرش فانتزی و شیکی بپوشانید.

آشپزخانه یکی دیگر از بخش های کاربردی ویلا محسوب می شود و اگر شما برای دیزاین داخلی قسمت های دیگر ویلا از دکوراسیون مدرن استفاده کرده اید بهتر است برای  طراحی داخلی ساختمان این بخش نیز همین سبک دکوراسیون را انتخاب نمایید.
برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهتر است همه وسایل لازم و ضروری را تهیه کنید و برای جلوگیری از شلوغ شدن آشپزخانه وسایل را درون قفسه و کابینت ها بچینید. برای مرتب و کاربردی تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می توانید گاز و یخچال را در فضایی مناسب قرار دهید.

ویلاها اغلب دارای دو یا سه اتاق خواب می باشند که بهتر است برای فضای اتاق خواب از سرویس خواب مدرن و شیکی استفاده نمایید و با طراحی نورپردازی مناسب احساس آرامش و امنیت را برای اتاق خواب ویلا به ارمغان بیاورید.
انتخاب رنگ برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید از ترکیب رنگ های گرم و سرد برای طراحی اتاق خواب استفاده نمایید همچنین بهتر است در صورت وجود پنجره در اتاق خواب پرده شیک و زیبایی با قابلیت جمع شدن آسان را نصب نمایید تا در طول روز اتاق خواب از نور طبیعی برخوردار باشد و بتوانید از فضای سبز محوطه ویلا نهایت لذت را ببرید.

برای داشتن یک ویلای لاکچری کافی است طراحی ویلا خود را به ما بسپارید.

گروه معماری بام با بیش از ۲۰ سال سابقه مفید در ساخت و ، به شما در تمام مراحل داشتن یک ویلای لاکچری و لوکس کمک می‌کند و شما می‌توانید با مشاورین ما برای هر گونه سوالی در تماس باشید.

 خانه‌ها و ویلاهای لاکچری بیشتر از بهترین متریال و بهترین ایده‌ها برای دیزاین خانه استفاده می‌کنند.

همچنین اگر می‌خواهید ویلای خود را در سریع ترین زمان ممکن بسازید، گروه بام با شما را همراهی خواهد کرد.

لاکچری ترین ویلاها با بیشترین هزینه‌ها ساخته و طراحی می‌شوند، اما برای ساختن ویلا به ارزان ترین روشها هم راهی وجود دارد که می‌توان به آن صورت ساخت و طراحی یک ویلا را با هزینه کمتری انجام داد.

اگر هنوز برای ساخت ویلای خود لوکیشنی انتخاب نکردید، در مقاله می‌توانید یک لوکیشن مناسب برای ساختن ویلای خود پیدا کنید.

در ادامه برای شما ۳۰ نمونه از لاکچری ترین ویلاها را نشان می‌دهیم تا بهترین ایده‌ها برای طراحی و ساخت یک ویلای لاکچری را مشاهده کنید.

دیزاین و طراحی داخلی ویلاهای لوکس

دیزاین و طراحی داخلی ویلا طوری است که هر اتاق به یک نحو خاصی باید طراحی شود.

برای ویلاهای لوکس و لاکچری دیزاین اتاق خواب، پذیرایی، حال و نشیمن طوری طراحی می‌شود که همه چیز زیبا بنظر بیاید و با اولین نگاه هر کسی را جذب کند.

دکوراسیون داخلی

دکور داخلی خانه یکی از مهم ترین الزاماتی است که باید در هر خانه‌ای انجام شود و برای آن‌ هم بهتر است از متخصص این کار کمک گرفت.

دیزاینرها و دکوراتورهای منزل برای انجام اینگونه کارها افرادی بسیار با تجربه و متخصص هستند و می‌توانید با استخدام یکی از این افراد، کار دکوراسیون محل زندگی خود را انجام دهید.

برای دکور پذیرایی چندین ترفند است که می‌توانید استفاده کنید، برای پذیرایی‌های کوچک اگر محیط به شکل مرتبع یا مستطیل است، بهتر است وسایل را در کنج‌ها و گوشه‌ها جای دهید تا فضای بیشتری در وسط خانه در دسترس باشد.

در صورت نیاز می‌شود از پارتیشن بندی‌های مناسب استفاه کرد و فضا را به چند بخش تقسیم کنید، این مدل برای مهمانی‌ها می‌تواند مناسب باشد.

برای هم نیاز نیست تمام این بخش خانه را پر کنید حتی اگر بیشتر این قسمت خالی باشد هم زیبایی و دلبازی خودش را دارد اما با این حال، شما دستتان برای پیاده کردن هر ایده و طرحی در این محیط باز است.