عمومیکسب و کار

ترفند های شستن چادر خودرو با ماشین لباسشویی

کابین خودرو یکی از مهم ترین بخش های نگهداری و تعمیر خودرو است. چادرها به عنوان یک پوشش محافظ عمل می کنند و از برخورد اجسام سخت به خودرو جلوگیری می کنند. اگر از آنها استفاده نکنید، ماشین ممکن است تغییر رنگ، خراشیدگی و ترک خوردگی پیدا کند. بنابراین مراقبت از کابین خودرو به اندازه استفاده از آن مهم است. عدم توجه به نظافت چادر باعث پوسیدگی و خرابی زودرس چادر می شود. بنابراین، یک بار شستشوی کابینت به صرفه است. شستشوی محفظه خودرو به دو روش دستی و مکانیکی قابل انجام است که به تفصیل توضیح خواهیم داد.

چه چادر 206 چه بنز و بی ام و، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. پس ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

انرژی, پوشش, تعمیر

چگونه چادر خودرو را با ماشین لباسشویی بشوییم؟

اگر زمان یا انرژی لازم برای خشک کردن سقف ماشین خود را با دست ندارید، می توانید به جای استفاده از ماشین لباسشویی با دست از آن استفاده کنید. برای خشک کردن سقف با استفاده از این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: تعیین سازگاری با ماشین لباسشویی

قبل از شروع، به اعداد روی کاپوت ماشین خود نگاه کنید. اگر می‌گوید «قابل شستشو»، می‌توانید با این ترتیب مراحل ادامه دهید.

مرحله 2: پوشش ماشین را در ماشین لباسشویی قرار دهید

چادر را در ماشین لباسشویی بیندازید و آن را پر از آب کنید. برای شستشوی چادر ماشین بهتر است از آب سرد استفاده کنید. حالا مواد شوینده یا صابون را به آب و چادر اضافه کنید. بهتر است از محصولات پاک کننده بدون عطر استفاده کنید. دستگیره ماشین لباسشویی را روی چرخه شستشوی کم تنظیم کنید. نیروی و فشار کافی برای حداقل پوشاندن ماشین شما وجود دارد.

مرحله 3: چادر ماشین را بیرون بگذارید تا خشک شود

پس از اتمام چرخه، به سادگی دوباره با آب بشویید. برای خشکشویی کامل، چادر را از ماشین لباسشویی خارج کرده و در هوا خشک کنید. هرگز برای خشک کردن سقف خودرو از سشوار استفاده نکنید زیرا ممکن است چروک شده و به آن آسیب برساند.

شستشو و خشک کردن قسمت بالایی ماشین

اگر زمان کافی برای شستن چادر ماشین خود ندارید، یا اگر برای شستن چادر ماشینی بزرگ با کثیفی زیاد مشکل دارید و فکر می کنید ممکن است به ماشین لباسشویی شما آسیب برساند، بهترین راه خشکشویی آن است. . . این کار تمام لکه ها و کثیفی ها را از بین می برد و رنگ خودروی شما را سالم نگه می دارد.

نتیجه

همانطور که قبلا ذکر شد، سقف ماشین ابزار مهمی برای محافظت از ماشین شما است. بنابراین تمیز کردن و شستشوی منظم آن به تمیز نگه داشتن خودرو و افزایش طول عمر خودرو کمک می کند. می توانید ماشین را با دست یا ماشین بشویید اما اگر وقت کافی ندارید به مراکز کارواش مراجعه کنید. پوشاک تمام اتوماتیک آچاریا آماده ارائه خدمات اقتصادی و سریع به شما می باشد.

از کجا چادر ماشین بخریم؟

حتی در هنگام خرید چادر ماشین می توانید از فروشگاه های آنلاین و فیزیکی استفاده کنید. اگر قصد خرید اینترنتی چادر خودرو را دارید فروشگاه اینترنتی بهنیکان را به شما معرفی می کنیم که یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی چادر خودرو می باشد که دارای تجهیزات مناسب و قیمت مناسبی می باشد.