عمومیکسب و کار

چگونه فلش مموری تبلیغاتی بر برندینگ ما تاثیر میگذارد؟

چگونه فلش مموری تبلیغاتی بر برندینگ ما تاثیر میگذارد؟

هر کسی که می خواهد به دنیای هدایای تبلیغاتی شیرجه بزند، باید تعریف دقیق آن را بداند. هدایای ارزان تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی اغلب به سادگی کالاهای تبلیغاتی نامیده می شوند. این به طور کلی به معنای اقلام مورد استفاده روزانه است که دارای پیام تبلیغاتی هستند، به عنوان مثال. به صورت چاپ هدایای تبلیغاتی اشیایی برای ارتباطات برند هستند. آنها قرار است توجه را به برندها، محصولات و خدمات جلب کنند. مشتری (بالقوه) محصول تبلیغاتی را به عنوان هدیه اضافی یا رایگان دریافت می کند. اولین، اما تفاوت قابل توجه با رسانه های تبلیغاتی کلاسیک در این مرحله آشکار است: هدایای ارزان تبلیغاتی مانند فلش موری تبلیغاتی پیام های تبلیغاتی را ملموس – و بنابراین قابل درک می کنند. کالای مارک دار بین یک گروه هدف گسترده توزیع می شود و در یک کمپین بازاریابی گنجانده می شود. در انجام این کار، محصول وظیفه انتقال یک پیام لنگر به یک گروه هدف بیش از حد اشباع را دارد که با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، متقاعد کردن، ایجاد انگیزه و ایجاد احساسات مثبت است.

چرا اثر متقاعد کننده محصولات تبلیغاتی برای مدت طولانی دست کم گرفته شده است؟

چند دلیل برای این وجود داشت. از یک سو، بازاریابی هدایای تبلیغاتی در گذشته به عنوان یک رشته جدی تلقی نمی شد. از سوی دیگر، تاکنون هیچ داده موثقی در مورد تأثیر آنها وجود نداشته است. به ویژه در سال های اخیر، ده ها مطالعه در این زمینه انجام شده است. آنها به طرز چشمگیری ثابت می کنند که چگونه کمک های ارتباطی لمسی موثر عمل می کنند.

اما دقیقاً چه چیزی باعث می شود هدایای تبلیغاتی تا این حد مؤثر باشند؟ این یک تعامل متقابل از سه جزء است:

  • فراخوان طولانی مدت که از جمله موارد دیگر ناشی از وضعیت واگذاری است.
  • زمان ماندگاری با گروه هدف مربوطه.
  • تجربه لمسی که اغلب با فایده عملی مرتبط است.

برای دیدن مدلهای مختلف هدایای ارزان تبلیغاتی روی لینک زیر کلیک کنید :

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-ارزان-تبلیغاتی

اینکه چقدر اینها مهم هستند و چگونه می توانند بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارند، یک واقعیت شناخته شده در بین کارشناسان بازاریابی بوده است. در اوایل سال 1992، روانشناس دانیل کانمن جایزه نوبل را برای اثبات اینکه ما اکثر تصمیمات خود را ناخودآگاه می گیریم، دریافت کرد.

و تأثیر هدایای تبلیغاتی دقیقاً از اینجا شروع می شود. با توجه به برنامه ریزی خوب، موقعیت انتقال احساسی و استفاده عملی بالا از مقاله و همچنین زمان طولانی سپری شده با گروه هدف مربوطه، علاوه بر یادآوری تبلیغاتی طولانی مدت، یک روحیه اولیه مثبت ایجاد می کنند. و این دقیقاً باعث می شود که محصول تبلیغاتی در بازاریابی مدرن بسیار ضروری باشد.

 

اما هدایای تبلیغاتی حتی بیشتر از آن ها دارند. آنها به عنوان مثال تقویت می کنند. روابط با مشتری و حمایت از تصمیمات خرید. آنها می توانند برای ارتباطات خارجی و داخلی مورد استفاده قرار گیرند و نقاط تماس با متنوع ترین بخش ها مانند فروش یا بازاریابی رویداد و گفتگو داشته باشند. به طور کلاسیک، محصولات تبلیغاتی به عنوان هدیه یا حق بیمه برای مشتریان یا کارمندان استفاده می شود. آنها حتی برای کمپین های تبلیغاتی، به عنوان بسته های روی بسته، کمک های فروش، تقویت کننده های پستی یا محصولات تجاری قابل خرید استفاده می شوند.

فلش مموری تبلیغاتی
فلش مموری های خودکاری برای ارائه به کارمندان شرکت ها و سازمان ها مناسب است و می تواند استفاده ی دوچندانی برای این افراد داشته باشد.

قیمت فلش مموری تبلیغاتی متغییر است و ظرفیت آن ها نیز از  4 تا 64 گیگابایت متغیر است. در میان این مدل ها، فلش فلش به شکل کارت و فلزی بسیار محبوب و پر استفاده اند. از انواع فلش مموری تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلش تبلیغاتی اختصاصی
  • فلش مموری فلزی
  • فلش مموری کریستالی
  • فلش کارتی تبلیغاتی
  • flash memory چرمی
  • فلش مموری خودکار
  • فلش تبلیغاتی چرمی

برند, بیمه, تبلیغات

جمع بندی

اخیراً دنیای تبلیغاتی نه تنها در مورد محصولات تبلیغاتی صحبت می کند، بلکه اصطلاح جدید “هپتیکال” است. این کلمه مزیت خاص محصولات تبلیغاتی را توصیف می کند که به موجب آن پیام ها می توانند به صورت لمسی از طریق یک شی تجربه شوند، بنابراین می توان آنها را لمس کرد. پیام های انتزاعی از طریق رسانه های تبلیغاتی لمسی با استفاده از یک کانال حسی بیشتر دریافت می شوند. این باعث افزایش اثر تبلیغاتی می شود. فرم، عملکرد و سطح، حس لامسه گیرنده پیام را به خود جلب می کند و بر درک آن تأثیر می گذارد. در نهایت، اطلاعات را از طریق هدایای تبلیغاتی می توان در درازمدت تثبیت کرد.

مجموعه تبلیغاتی سهیل (سهیل گیفت) با بیش از 12 سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی،‌ چاپ، حکاکی لیزری،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان را داشته باشد. این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی بیزینس شما فعالیت می کند . از خدمات این مجموعه می توا به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی ، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس ها از قبیل چوبی ،‌فلزی‌،شیشه ،‌ پلاستیک،‌ چرم ، پارچه و غیره…
  • مجهز به دستگاه برش لیزریCO2  ، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه های چوبی، پلکسی و …
  • مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
  • مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه ، مجله ، لوگو وست اداری و غیره …
  • مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی ، تهیه عکس های آتلیه ای و صنعتی از محصولات مختلف
  • واردات و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی ،با بیش از 500 مدل متنوع از محصولات مختل

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.