عمومیکسب و کار

به روز ترین مدل های ساعت ادیفایس در سورن گالری

کاسیو یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده ساعت در دنیا می‌باشد که از ویژگی‌های بارز تولیدات آن می‌توان به کیفیت بالای ساخت، طراحی‌های بسیار زیبا و متنوع و قیمت‌های ویژه و باورنکردنی اشاره کرد. این ساعت‌ها در میان جوانان و آقایان و خانم‌ها بسیار محبوب هستند؛ چراکه با ظاهر جذاب و تنوع بالایی که دارند پاسخگوی هرنوع سلیقه‌ای می‌باشند. ساعت ادیفایس یکی از زیرمجموعه‌های ساعت‌های برند کاسیو بوده که مناسب برای آقایان در طراحی‌ کلاسیک و اسپرت تولید می‌شود. این ساعت‌ها از مقاومت بالا و جزییات زیادی برخوردار بوده و جزو خاص‌ترین ساعت‌های ژاپنی به شمار می‌روند. شایان ذکر است که شما عزیزان می‌توانید مدل‌های متنوع ساعت کاسیو edifice را در سورن گالری مشاهده کرده و مطابق سلیقه و نیاز خود بهترین گزینه را خریداری نمائيد.

باتری, برند, بسته‌بندی

معرفی ساعت ادیفایس اورجینال

ساعت کاسیو ادیفایس اصل از جمله سری‌ ساعت‌های باکیفیت بالا از برند کاسیو محسوب می‌شود که در فرآیند ساخت آن از فناوری‌های بسیار جذابی استفاده شده است. اصلی‌ترین ویژگی این ساعت‌ها کرنوگراف بودن آن‌ها بوده که در تمامی مدل‌های قدیمی و جدید این ساعت‌ها دیده می‌شود. از جمله قابلیت‌های منحصربه‌فرد و کاربردی دیگر ساعت‌های ادیفایس می‌توان به ویژگی بلوتوث اشاره کرد. به نقل از برند کاسیو ساعت‌هایی که از این نوع تکنولوژی بهره‌گیری می‌کنند جزو ساعت‌های هوشمند به شمار می‌روند.

جالب است بدانید که در اتصال بلوتوثی ساعت با تلفن همراه، نظارت و کنترل بر روی تنظیمات زمان به صورت سیستمی در بیش از ۳۰۰ شهر در کل دنیا برای شما به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این، امکان دسترسی راحت‌تر به میزان اندازه‌گیری زمان توسط کرنوگراف، تنظیمات ساعت جهانی و… نیز برای مصرف‌کنندگان فراهم است. این کنترل و نظارت به کمک برنامه مخصوص ادیفایس بر روی تلفن همراه شما و از طریق اتصال به بلوتوث قابل استفاده می‌باشد.

در مدل‌های پیشرفته‌تر و جدیدتر ساعت ادیفایس مردانه و زنانه (مدل‌های رادیویی) ساعت شما با امواج رادیویی که به کمک ۶ ایستگاه در کل جهان تعبیه شده به صورت خودکار زمان را تنظیم کرده و به شما نمایش می‌دهد. نکته قابل توجه دیگری که در تکنولوژی ساعت‌های ادیفایس دیده می‌شود، بهره‌گیری از تاچ سولار در مدل‌های متنوع این سری از ساعت‌های کاسیو است. لازم به ذکر است که باتری خورشیدی از نور محیط برای شارژ بهینه و افزایش طول عمر باتری ساعت بهره‌گیری می‌کند.

خرید ساعت کاسیو ادیفایس اورجینال مناسب چه افرادی می‌باشد؟

ساعت ادیفایس جز یکی از خانواده‌های برند مشهور ژاپنی، ساعت کاسیو بوده که معمولاً طراحی کلاسیک دارد. این ساعت برای افرادی که به دنبال ساعت مناسب برای استایل روزانه و مهمانی‌ها هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. البته نمونه‌های اسپرت ادیفایس نیز در سورن گالری موجود بوده که با طراحی بی‌همتا و منحصربه‌فرد و قیمت بسیار مناسب ارائه می‌شوند. این ساعت‌ها از لحاظ ظاهری معمولاً حالتی جسورانه و برجسته را القا کرده و بخشی که بر عملکرد ساعت‌ها تمرکز دارد را هدف اصلی قرار می‌دهد. مدل‌های اسپرت ساعت‌های ادیفایس کاسیو برای ورزشکار درون شما طراحی و ساخته شده‌اند! علاوه بر این شما می‌توانید از مدل‌های کلاسیک آن در استایل‌های رسمی به همراه کت و شلوار نیز استفاده کنید.

مشخصات ساعت ادیفایس موجود در سورن گالری

کاسیو ادیفایس مجموعه‌ای از ساعت‌های کرنوگراف چندمنظوره بوده که ضمن بیان زمان زیبایی و جذابیتی خاصی به استایل شما می‌بخشد. در ادامه با برخی از شاخص‌ترین مشخصات این ساعت‌ها آشنا خواهیم شد:

  • در فرآیند تولید ساعت‌های کاسیو ادیفایس موجود در سورن گالری از تکنولوژی‌های به‌روز و کاربردی هم‌چون کرنوگراف و بلوتوث پشتیبانی می‌شود.
  • طراحی ظاهر این ساعت‌ها توسط بزرگ‌ترین و ماهرترین طراحان فعال در صنعت ساعت‌سازی انجام می‌شود.
  • این ساعت‌ها متناسب با آناتومی مچ خانم‌ها و آقایان تولید می‌شوند.
  • مقاومت بالا و ماندگاری زیاد از جمله ویژگی‌های بارز ساعت‌های مچی ادیفایس هستند.
  • ساعت کاسیو ادیفایس جزئیات زیادی را در دل خود جای می‌دهد.
  • می‌توان گفت که ادیفایس سمبل تکنولوژی در قالب آنالوگ است.

باتری, برند, بسته‌بندی

قیمت ساعت Casio Edifice

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام خرید ساعت‌های اورجینال در ذهن خریداران وجود دارد، بحث قیمت است. قیمت ساعت مچی مردانه ادیفایس موجود در سورن گالری بسیار مناسب است؛ چرا که این ساعت‌ها با ارائه قابلیت‌های منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهند از ارزش بالایی برخودار هستند. می‌توان گفت که ساعت‌های ادیفایس جزو جان‌سخت‌ترین ساعت‌های تولید شده توسط برند کاسیو محسوب می‌شوند که از لحاظ کاربرد می‌توانند با سری ساعت‌های پروتک برابری کنند.

با توجه به این که ساعت‌های ادیفایس امکانات بسیار بالایی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند، دارای طیف قیمتی متفاوتی هستند و با توجه به قابلیت‌هایی که دارند در دو طیف ساعت‌های مقرون به صرفه و اقتصادی و ساعت‌های گران‌قیمت و متوسط رو به بالا در سورن گالری موجود می‌باشند.

روش‌های تشخیص ساعت کاسیو ادیفایس اصل از تقلبی

جعبه ساعت و نحوه بسته‌بندی آن

کاسیو از جمله برندهای محبوب و قدرتمند در صنعت ساعت‌سازی بوده که ضمن ارائه ساعت‌هایی با کیفیت این محصولات را در بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد در معرض فروش قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع اگر فروشگاهی ساعت‌ مچی زنانه ادیفایس را در بسته‌بندی معمولی بدون دفترچه راهنما و کارت گارانتی بین‌المللی به شما ارائه داد، در اصل بودن ساعت باید شک کنید!

نام کالکشن ادیفایس

ساعت‌های کاسیو در صورتی اصل در نظر گرفته می‌شوند که حداقل دو بار نام برند تولیدکننده روی آن‌ها حک شده باشد. ادیفایس یکی از خانواده‌های کاسیو بوده که کلیه مدل‌های آن به همراه نام ادیفایس در بالای نام برند کاسیو به خریداران ارائه می‌شود.

ویژگی‌ها و امکانات ساعت کاسیو اصل

همان‌طور که در بخش‌های قبلی ذکر شد، ساعت کاسیو اصل از امکانات بالایی برخوردار است. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساعت ادیفایس می‌توانید در هنگام خرید این موارد را با ساعتی که مدنظر دارید تطبیق دهید. چنانچه هر یک از ویژگی‌ها در ساعت موردنظر وجود نداشت امکان تقلبی بودن ساعت وجود دارد.

سورن گالری؛ بهترین مرجع خرید اینترنتی ساعت کاسیو ادیفایس

سورن گالری همواره در تلاش است تا ساعت‌های برند محبوب کاسیو در خانواده‌های مختلف هم‌چون ساعت ادیفایس را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به شما هم‌وطنان گرامی ارائه دهد. برای خرید آنلاین ساعت‌های ادیفایس و مشاهده مدل‌های متنوع این سری از ساعت‌های اورجینال کاسیو می‌توانید به بخش محصولات فروشگاه مراجعه فرمائيد. ساعت‌ها علاوه بر نمایش زمان می‌توانند استایل شما را از این رو به آن رو کنند!  پیشنهاد ما این است که اگر تا به امروز یک ساعت مچی کاسیو اصل برای خود خریداری نکرده‌اید، از امروز به فکر خرید آن باشید!

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.