اقتصادیکسب و کار

بهترین مرکز پاکسازی پوست در اصفهان

پاکسازی یک واژه‌ ی عمومی برای توصیف ترکیبی از روش‌های مراقبت از پوست است که سه هدف کلی را دنبال می‌ کنند و هر کدام فوایدی برای پوست دارند:

اصفهان, پاکسازی پوست, پوست

آبرسانی پوست باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود که برای رطوبت رساندن به لایه بیرونی بسیار مفید است.

آبرسانی برای پوست‌های خشک نیز بسیار مفید است و مانع از چروک زودرس می‌شود.

ماساژ صورت باعث می‌شود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآید.

باعث ریلکسی و آرامش شما شده و به جذب مواد اکسیژن‌ رسان کمک می‌کند و بخاطر تحریک پوست باعث دفع مواد زائد می‌شود.

پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شود.

آلودگی‌های سطحی، دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برمیدارد.

باعث می‌شود تا مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست برسد. ( لایه‌ای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد)

در لایه درمیست کلاژن وجود دارد و پاکسازی پوست باعث می‌شود.

بهترین مرکز پاکسازی پوست در اصفهان برای ارائه خدمات مراقبت های پوستی از محصولات متنوعی استفاده می کنند.

پک دور چشم با محصولات آنوبیس اسپانیا

در این پک پاکسازی تخصصی پوست با استفاده از ماسک ها و مواد برند آنوبیس اسپانیا انجام می شود که یکی از بهترین برندها برای پوست های حساس است. بهترین نتیجه از پاکسازی با استفاده از بهترین مواد پاکسازی پوست در کلینیک متین بیوتی در اصفهان قابل انجام است.

پک دور چشم با محصولات مولتی برند

در این پک برای جوانسازی پوست دور چشم ، رفع تیرگی و آبرسانی از محصولات  ماسک ای تخصصی و حرفه ای مولتی برند استفاده میشود. برای درمان بهتر و سریع تر حتما از پک های تخصصی استفاده کنید.

فیشیال صورت و بدن

پوست دست ممکن است دچار مشکلاتی همچون خشکی، چین و چروک، تیرگی و لک بشود. که ما با بکار گیری دستگاه ها و لایه برداری مناسب و همچنین آبرسانی و استفاده از مواد تخصصی به رفع این مشکلات کمک می کنیم. پوست بدن نیز همانند صورت نیاز به مراقبت درد که در این بخش با توجه به مشکلات پوست لایه برداری و تغذیه پوست انجام می شود.

پلاژن تراپی 

پلاژن تراپی یکی از روش های پوستی است که بدون ایجاد قرمزی و یا زخم روی پوست در یک جلسه میزان بالایی از لک ،جای جوش،منافذ های باز و چین و چروک را از بین میبرد و به اندازه 3 جلسه فیشیال پوست بازخورد دارد.

چون پلاژن تراپی یک درمان غیرتهاجمی است،برای انواع پوست کابرد دارد و قابل اجراست. یکی از جدید ترین روش های درمانی پوست توسط دستگاه پلاژن می باشد. که در این روش با استفاده از دی اکسید کربن بسیار بالا که توسط کیت مخصوص و ژل مربوطه انجام می شود و منجر به جوانسازی، خونرسانی، لایه برداری، روشن شدن پوست و… می شود.

اسید تراپی

اسیدتراپی برای پوست هایی که دارای منافذ باز،لک ،جای جوش و چین و چروک های سطحی هستند، فوق العاده موثر و کاربردی است. اسید تراپی با محصولات و برندهای تخصصی انجام می شود.

درمان جوش (درما اف، هایفرکانسی، ویال درمانی/ ماسک مناسب)

موارد مختلفی برای ایجاد جوش و آکنه روی پوست موثر هستند، مثل استفاده نامناسب محصولات در خانه و نداشتن روتین پوستی مناسب پوست، انجام ندادن خدمات پاکسازی پوست، مشکلات هورمونی و یا کمبود برخی از ویتامین ها مثل ویتامین D و موارد دیگر که حتما قبل از انجام هرگونه خدماتی مشاوره می شوید تا بنا به نیاز پوستتان و میزان هزینه قابل پرداخت برای شما بهترین متد درمانی انجام شود.

هزینه پاکسازی پوست با محصولات برند

در کلینیک متین بیوتی در اصفهان اکثر پک های پاکسازی با استفاده از محصولات برند آنوبیس ، یانسن و الما و مولتی برند و انجام می گیرد که بسته به نوع برند قیمت پک های پاکسازی تغییر می کند. اگر هزینه برایتان مشکل است از برندهای معمولی تر استفاده کنید. اما اگر به دنبال نتیجه بهتر هستید از محصولات برند و با کیفیت بالا استفاده کنید. قبل از دریافت خدمات حتما از نوع برند مورد استفاده مطمئن شوید.

خدمات پاکسازی پوست و مو اصفهان

معمولا جوش و آکنه در سنین نوجوانی و یا در برهه های زمانی خاص در زندگی فرد به وجود میآید. که راه های مختلفی برای درمان و پیشگیری از آنها وجود دارد. اما گاهی در بزرگسالی آکنه ها به صورت ناگهانی در صورت به وجود می آیند و باعث ناراحتی فرد میشوند. دلایل زیادی برای آکنه بزرگسالان وجود دارد، از جمله استرس یا نوسانات سطح هورمون – اما نگران نباشید، راه حل های ملایم و بدون درد زیادی وجود دارد. به صورت مرحله به مرحله توضیحات کامل ارائه شده است.

مرحله اول : پاک کننده پوست

هیچ دو پاک کننده صورت شبیه هم نیستند، بنابراین هنگام انتخاب یکی از آنها، سن، نوع پوست و مشکلات پوستی خود را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که محصولی که برای آکنه نوجوانان طراحی شده است متفاوت از محصولی است که برای آکنه بزرگسالان طراحی شده است. تونرها همچنین برای از بین بردن چربی اضافی و سموم محیطی که منافذ را مسدود می کنند، عمل می کنند و در دراز مدت سلامت پوست را بهتر می کنند.

مرحله دوم : پاکسازی و لایه برداری

برای از بین بردن سلول های مرده پوست لایه برداری می توانید انجام دهید. لایه برداری پوست شما را احیا کند و به شما کنترل بیشتری بر روی پوست شما بدهد و در عین حال درخشش جوانی را به شما بازگرداند. یک لایه بردار سراسر صورت، سلول های مرده پوست و همچنین چربی و کثیفی های باقی مانده پس از پاکسازی را از بین می برد، بنابراین پوست شما می تواند خود را از طریق تولید روغن طبیعی و بازسازی سلولی بهبود بخشد.

علاوه بر لایه‌بردارهای شیمیایی مانند اسید سالیسیلیک، می‌توانید از لایه‌بردارهای فیزیکی نیز برای پاکسازی کثیفی و چربی و ترویج جوانسازی سلول‌های پوستی سالم استفاده کنید. چند بار در هفته یک اسکراب لایه بردار ملایم را به برنامه مراقبت از پوست شبانه خود اضافه کنید یا از پاک کننده خود به همراه برس مخصوص شستشوی صورت استفاده کنید. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که ملایم است تا پوست شما تحریک نشود.

مرحله سوم : مرطوب کردن پوست

با افزایش سن، پوست ما خاصیت ارتجاعی و حجیم خود را از دست می دهد. در حالی که این یک فرآیند کاملا طبیعی است، اما می توان با مرطوب کردن منظم آن را کاهش داد. کرم های شب و روز متخصص پوست را امتحان کنید که مشکلات خاصی مانند لکه های خشک یا از دست دادن کلاژن را هدف قرار می دهند. این یک تصور غلط رایج است که افراد دارای پوست چرب نیازی به مرطوب کننده ندارند. این افسانه را رد کنید و بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب خود را اینجا پیدا کنید! از یک مرطوب کننده سبک و کنترل کننده چربی یا سرم آبرسان استفاده کنید تا رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کند.

آشنایی با روش های پاکسازی پوست

پاکسازی و جرم گیری پوست میتواند از روش های مختلف تهاجمی و غیر تهاجمی انجام شود. کلینیک زیبایی متین بیوتی ارائه دهنده راه های مختلف پاکسازی با بهترین قیمت و جدیدترین دستگاه ها میباشد. مزیت این کلینیک به نسبت سایر کلینیک ها استفاده از کرم ها و محصولات بهداشتی با کیفیت و معتبر میباشد. همچنین داشتن مدرک بین المللی از دیگر مزایا یاین مرکز پوست به حساب می آید. برای رزو نوبت برای پاکسازی با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1.پاکسازی پوست برای چه افرادی مناسب است؟

همه ی افراد به نسبت نوع پوستی که دارند میتوانند روش خاصی از پاکسازی را انجام دهند. بهتر است قبل از پاکسازی با مشاوران مرکز متین بیوتی مشورت کنید.

2.هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟

همانطور که میدانید قیمت ها روزانه متغییر هستند اما مرکز متین بیوتی سعی کرده با کمترین هزینه بهترین خدمات را ارائه دهد.

3.آیا در سنین بالا هم میتوان پاکسازی انجام داد؟

بله میتوانید و قطعا پاکسازی برای هر پوستی لازم است اما بهتر است هرچه سریعتر اقدام کنید تا نتیجه درمان بهتر و سریعتر باشد.

ا انجام می‌شود:

تمیز کردن پوست با استفاده از شوینده‌های حرفه‌ای
برداشت لایه‌ی شاخی با استفاده از روش‌های مختلف بسته به شرایط پوست شما
ماساژ حرفه‌ای و استاندارد پوست برای بهبود خونرسانی و تحریک
برای بهبود اثرات درمانی مرحله بعد
استفاده از ماسک‌های درمانی و زیبا کننده مناسب مثل ماسک لیفتینگ، روشن کننده، آبرسان و …

ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید روغن بابونه شامل موارد زیر است:

روش‌های مناسب برای هر نوع پوست: خدمات پاکسازی بسته به شرایط شما طراحی می‌شوند تا بیشترین تطابق را با شرایط پوست شما داشته باشند.
قابل انجام برای همه افراد در تمام سنین: هرچه پاکسازی و ماساژ پوست را در سنین پایین‌تری آغاز کنید، اثرات پیشگیری کننده آن بر پیری پوست موثرتر خواهد بود.
ایمنی و اثرگذاری بالا: پاکسازی پوست در کلینیک صدف توسط پزشکان متخصص پوست طراحی شده و با نظارت آن‌ها صورت می‌گیرد. برای همین اثرگذاری بالا و خطرات بسیار کمی دارد.
باعث شادابی و درخشندگی پوست می‌شود.
می‌تواند به رفع ها یا محو کردن خطوط صورت کمک کند.

خانم سیما زارع با کادری متخصص و مجرب به همراه جدیدترین تجهیزات زیبایی، آماده ارائه خدمات در زمینه ، به مراجعه کنندگان گرامی می‌ باشد.