عمومیکسب و کار

بهترین مدل‌ ساعت کاسیو قدیمی

ساعت کاسیو قدیمی

کاسیو یک برند معتبر ساعت مچی در جهان است و به‌جرئت می‌توان گفت تمام افراد در سراسر جهان با این نام آشنایی دارند. برند ساعت کاسیو سال‌های طولانی است که در زمینهٔ طراحی و تولید ساعت‌های با کیفیت و جذاب مردانه و زنانه فعالیت می‌کند.برند کاسیو از گذشته تا کنون به‌عنوان یک برند جذاب شناخته می‌شود. این برند انواع ساعت زنانه کاسیو و همینطور مردانه کاسیو را با طراحی‌های متنوع عرضه می‌کند و توانسته تمام سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد.

در این میان، برخی از افراد به خرید ساعت کاسیو  علاقه دارند. بدون شک شما این ساعت‌ها را روی دست پدرها و پدربزرگ‌های خود دیده‌اید. این ساعت‌ها با حس نوستالژی خوبی که دارند، هنوز هم می‌توانند بهترین هدیه برای روز پدر باشند. علاوه بر این، نسل جوان هم علاقه خاصی به این‌گونه ساعت‌ها دارند و معمولاً آن‌ها را با استایل های کلاسیک خود استفاده می‌کنند. به همین منظور ما تصمیم داریم در این مقاله تعدادی از نمونه‌های قدیمی ساعت مردانه کاسیو را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

طراحی ساعت‌های قدیمی کاسیو

ساعت‌های برند کاسیو را تمام افراد از نوجوانان گرفته تا جوانان و میان‌سالان می‌شناسند و به آن‌ها علاقه دارند. این برند محصولات بسیار متنوعی طراحی کرده است و از این طریق توانسته تمام سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. در این میان، ساعت‌های نوستالژی و قدیمی این برند هم حال و هوای خاص خود را دارند و خیلی از طرفداران برند کاسیو به خرید این ساعت‌ها علاقه زیادی نشان می‌دهند.

شرکت کاسیو جزو اولین تولیدکنندگان ساعت‌های دیجیتالی به شمار می‌رود. به همین دلیل است که اکثر ساعت‌های قدیمی این برند در سبک دیجیتالی ساخته‌شده‌اند و پیشروان ساعت‌های دیجیتال در سراسر جهان هستند.

انواع ساعت کاسیو قدیمی با چهره دیجیتال و آنالوگ و سبک مینیمال خود توانسته‌اند نظر خیلی از  افراد را جلب نمایند. این ساعت‌ها از تاریخچه‌ای غنی برخوردار بوده و متعلق به دهه‌های 70، 80 و 90 هستند. اگر به‌ظاهر این ساعت‌ها دقت کنید، جزییات کار شده روی آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد. به‌طوری‌که برخی از مصرف‌کنندگان بعد از آشنایی با کالکشن های قدیمی کاسیو، این ساعت‌ها را به هر مدل دیگری ترجیح داده و به طرفداران پر و پا قرص آن‌ها تبدیل‌شده‌اند!

برند ساعت کاسیو

برند کاسیو یکی از نام‌آشناترین برندهای ساعت در ایران به شمار می‌رود. این برند ژاپنی ابتدا در زمینه ساخت ماشین‌حساب و قطعات الکترونیکی فعالیت داشت. مهندسی ژاپنی به نام تادائو کاشیو، در سال 1946 این کمپانی را تاسیس کرد. محصولات تولید شده کاسیو از همان ابتدای کار بسیار باکیفیت و با طول عمر بسیار بالا بودند. به‌طوری ‌که تادائو کاشیو در یکی از مصاحبه‌های خود بیان کرد اگر محصولی از محصولات کمپانی‌اش به‌اندازه کافی اصیل و باکیفیت نیست، قطعا از مجموعه تولیدات کاسیو نیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید انواع ساعت کاسیو قدیمی که ساخت سال‌های ابتدایی شروع به کار این کمپانی هستند، همچنان بدون وقفه کار می‌کنند و در بین عاشقان این برند، خریدوفروش می‌شوند. ساخت ساعت دیجیتال کاسیو تحولی عظیم در دنیای ساعت‌سازی ایجاد کرد. در ادامه این مقاله با انواع ساعت‌های محبوب کاسیو آشنا خواهید شد.

ویژگی های ساعت های دیجیتالی کاسیو

قبل از اینکه بخواهیم شما را با انواع ساعت کاسیو قدیمی آشنا کنیم، خوب است با برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساعت‌ها آشنا شوید. انواع ساعت دیجیتال کاسیو در سراسر جهان به باکیفیت بودنشان معروف هستند. ضدآب و ضدضربه بودن، از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های کاسیو است. در حقیقت این برند به همین ویژگی خود در جهان معروف شد. بسیاری از ساعت‌های کاسیو حتی تا 200 متر زیر آب تحمل فشار و رطوبت را دارند. دو زمانه بودن، تاریخ شمار، کرنوگراف و حافظه ذخیره‌سازی داده حاصل از آن، نمودار جذر و مد، ارتباط با گوشی هوشمند، ارائه زمان مناسب ماهی گیری، شب نما بودن صفحه‌نمایش، جی‌پی‌اس و بسیاری قابلیت‌های دیگر، از ویژگی‌های اکثر ساعت‌های کاسیو هستند. طراحی ساعت‌های دیجیتال کاسیو، مینیمال بوده و به همه رده‌های سنی توجه کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های همه ساعت‌های کاسیو، شیشه ضدخش صفحه آن‌ها است. این شیشه درواقع از جنس یاقوت کبود بوده و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

ساعت کاسیو مدل Casio F91W-1

ساعت کاسیو مدل Casio F91W-1 یکی از ساعت‌های ساده و پرفروش این برند به شمار می‌رود. این ساعت کاسیو قدیمی کاملا به رنگ مشکی بوده و مناسب استفاده روزمره آقایان طراحی شده است. بند این ساعت دیجیتال کاسیو از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و شیشه آن از کریستال معدنی ضد خش است. از جمله ویژگی‌های این ساعت می‌توان به تقویم، کرنومتر، زنگ هشدار، کرنوگراف و نور پس‌زمینه اشاره کرد. این ساعت نوستالژی یادآور خاطرات جوانی بسیاری از مردان میان‌سال است. خوب است بدانید که قیمت پایین آن در کنار دوام بسیار بالایش، آن را بسیار محبوب و پرفروش کرده است.

ساعت کاسیو مدل Casio CA53W-1

ساعت کاسیو مدل Casio CA53W-1 پس از تولید و عرضه در بازار، به‌عنوان ساعت کاسیو قدیمی محبوب معلمان ریاضی، معروف شد. این موضوع به این دلیل بود که کمپانی کاسیو، یک ماشین‌حساب کوچک روی صفحه ساعت طراحی کرد. رنگ این ساعت دیجیتال کاسیو کاملا مشکی بوده و جنس بند و صفحه آن از رزین باکیفیت است. این ساعت با وزن تنها 25 گرم، یکی از سبک‌ترین ساعت‌های مچی به شمار می‌رود. نمایش دیجیتال تاریخ، تقویم هوشمند پیش تنظیم تا سال 2099، زنگ هشدار، کرونومتر و ماشین‌حساب، از جمله ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. این ساعت برای استفاده روزمره آقایان طراحی شده است.

ساعت کاسیو مدل Casio LA680WA-7DF

ساعت کاسیو مدل Casio LA680WA-7DF مناسب استایل رسمی و البته استفاده روزمره آقایان و خانم‌ها طراحی شد. این ساعت کاسیو قدیمی تا عمق 100 متر زیر آب تحمل فشار و رطوبت را دارد. این ساعت تماما از جنس استیل ضدزنگ و ضد حساسیت بوده و به رنگ نقره‌ای است. صفحه این ساعت دیجیتال کاسیو به شکل هشت‌ضلعی طراحی شده و روی صفحه از جنس شیشه کریستال معدنی ضد خش پوشانده شده است. کرونومتر، تقویم، زنگ هشدار و نور پس‌زمینه از جمله ویژگی‌های این ساعت جذاب به شمار می‌رود.

ساعت کاسیو مدل Casio AE1300WH-8AVCF

ساعت کاسیو مدل Casio AE1300WH-8AVCF یکی از شیک‌ترین و البته باکیفیت‌ترین ساعت‌های کاسیو به شمار می‌رود. این ساعت کاسیو قدیمی ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به نمونه‌های مشابه خود دارد. برای مثال برخی از ویژگی‌های این ساعت دیجیتال کاسیو عبارت‌اند از: نقشه جهانی، فناوری سولار، کرنومتر دوقلو و نمایش تقویم و ایام هفته. این ساعت مناسب استفاده روزمره آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. بدنه و بند آن از جنس رزین و شیشه صفحه‌اش از جنس کریستال معدنی ضد خش است. این ساعت مشکی‌رنگ تا عمق 100 متری زیر آب تحمل فشار و رطوبت را داشته و در دسته ساعت‌های غواصی قرار می‌گیرد.